Reserveren Campings/Campgrounds

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
RvanD
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 aug 2016, 15:55
Aantal x V.S. bezocht: 1

Reserveren Campings/Campgrounds

Bericht door RvanD »

Hi, ik ben samen met mijn vriendin onze reis aan het plannen die van Las Vegas naar San Francisco gaat (26 mei - 16 juni). We hebben al wat campgrounds geboekt (Yosemite, Zion, ...) maar we vragen ons of we verder veel moeten boeken? Kun je bijvoorbeeld bij Lake Tahoe, Pismo Beach, Los Angeles, Mammoth Lakes makkelijk een plekje vinden als je gewoon aankomt rijden?

Alvast bedankt voor de hulp :)

Robbert
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42034
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reserveren Campings/Campgrounds

Bericht door Martin & Marianne »

Ik zou de weekenden vastleggen. Zeker met Memorial Day. Zorg voor een plan B voor als de Tioga Pass gesloten is. Wanneer ben je daar? Of wil je via Lake Tahoe naar Yosemite rijden?

Marianne
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reserveren Campings/Campgrounds

Bericht door PSVwally »

Kun je bijvoorbeeld bij Lake Tahoe, Pismo Beach, Los Angeles, Mammoth Lakes makkelijk een plekje vinden als je gewoon aankomt rijden?
Na memorial day wordt het overal significant drukker, dus ik zou daar toch goed over nadenken. Zeker in de weekenden. Ik zou LA en Lake Tahoe zeker ook vooraf boeken.
RvanD
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 aug 2016, 15:55
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reserveren Campings/Campgrounds

Bericht door RvanD »

ok bedankt voor de tips! :) Moeten inderdaad even in gaten houden dat de Tioga pas wel open is. En we gaan toch nog wat meer boeken!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer