American Express card KLM

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: American Express card KLM

Bericht door harryh »

Terpies schreef:...maar er komen hier veel te veel mensen die alleen een link posten om er zelf beter van te worden.
De berichten van die mensen zouden wat mij betreft gemodereerd/verwijderd mogen worden.
Eens mbt booking.com links! Ik heb dit paar maanden terug ook al gemeld maar toen was de terugkoppeling van de mods dat er niets aan gedaan werd.

Mijn voorstel is een apart topic te maken voor de booking links, die in het kortingsbonnen topic niet meer toe te laten en de nieuwe groep te moderen.

Het gaat ook nog eens om veel gratis reclame voor booking.com en beïnvloeden van de Google zoekresultaten ranking vanwege het aantal links.
Pineapplestate
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 sep 2018, 10:40
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: American Express card KLM

Bericht door Pineapplestate »

Hallo mensen.

Terukomend op mijn bericht van gisteren was het niet helemaal de bedoeling om zn discussie te openen. Als ik de reacties zo lees ben ik het er helemaal mee eens dat een forumlid meer bijdrage moet leveren om zn referral link te mogen posten. Het was dan ook niet mijn bedoeling enkel een link openbaar neer te zetten voor de punten en voor de rest niks toe te voegen aan dit forum. Toevallig kwam ik via Google idd op deze pagina terecht en omdat er voor mijn bericht een mededling was dat de hoeveel miles die je kreeg niet heel hoog was wilde ik mededelen dat dit wel was verhoogt :)

Note mod: niet perse om dit nieuwe lid, maar gewoon in het algemeen kijken we idd even naar dit topic.
Gebruikersavatar
Timmeehhh
Amerika-ontdekker
Berichten: 42
Lid geworden op: 16 aug 2018, 07:18
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: American Express card KLM

Bericht door Timmeehhh »

Hey!

Misschien stel ik een hele stomme vraag maar heb nu toch ook een heel stuk het topic doorgelezen, en ben toch best wel geinterreseerd om eens te kijken of een Flying Blue kaart wat voor mij kan zijn. Ik zag nu dat die referral aanbieding best aantrekkelijk is en zie dat de Gold card nu het eerste jaar gratis is en daarna 75 euro per jaar.

Mocht de kaart toch niets voor mij zijn, kan ik hem dan toch gewoon binnen het eerste jaar opzeggen zonder kosten, of kost het mij sowieso die 75 euro voor het tweede jaar? (of mis ik ergens anders nog kosten?)

Bedankt!
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5721
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: American Express card KLM

Bericht door bedeve »

Timmeehhh schreef: Mocht de kaart toch niets voor mij zijn, kan ik hem dan toch gewoon binnen het eerste jaar opzeggen zonder kosten, (of mis ik ergens anders nog kosten?)
Hoi Timmeehhh,

Even goed lezen ; De Amex Flying Blue Gold Card is het eerste jaar gratis.
Er zijn helemaal geen kosten
Na dat eerste jaar is de prijs Eur 170 .- per jaar.
Maar is maandelijks opzegbaar.
Bij tussentijdse opzegging vanaf dat moment krijg je het teveel betaalde terug.


The proof of the pudding is in the eating
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Gebruikersavatar
Timmeehhh
Amerika-ontdekker
Berichten: 42
Lid geworden op: 16 aug 2018, 07:18
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: American Express card KLM

Bericht door Timmeehhh »

bedeve schreef:
Timmeehhh schreef: Mocht de kaart toch niets voor mij zijn, kan ik hem dan toch gewoon binnen het eerste jaar opzeggen zonder kosten, (of mis ik ergens anders nog kosten?)
Hoi Timmeehhh,

Even goed lezen ; De Amex Flying Blue Gold Card is het eerste jaar gratis.
Er zijn helemaal geen kosten
Na dat eerste jaar is de prijs Eur 170 .- per jaar.
Maar is maandelijks opzegbaar.
Bij tussentijdse opzegging vanaf dat moment krijg je het teveel betaalde terug.



The proof of the pudding is in the eating
Bedankt voor je bericht! Als ik dus na 11 maanden opzeg kost het mij helemaal niets? begrijp ik het dan goed?
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5721
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: American Express card KLM

Bericht door bedeve »

Timmeehhh schreef: Bedankt voor je bericht! Als ik dus na 11 maanden opzeg kost het mij helemaal niets? begrijp ik het dan goed?
Hoi Timmeehhh,

Ja; zo is het !
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6812
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: American Express card KLM

Bericht door Stan.Gobien »

Graag uw aandacht.
Bij het vermelden van een link voor een introductie aanbieding, moet er duidelijk vermeld worden welke voorwaarden er zijn, en ik zie dat dit meestal goed uitgelegd is.
Maar ook moet er STEEDS bij staan wat het directe voordeel is voor diegene die de link plaatst.
Gelieve ofwel aan te geven dat een link ter introductie via PB kan verkregen worden of gelieve duidelijk te vermelden welk voordeel jij als poster van de link geniet bij een succesvolle introductie.
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5721
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: American Express card KLM

Bericht door bedeve »

Wanneer je op de link klikt en daarmee de AMEX aanmeldpagina opent krijg je dit te zien
De voordelen voor de referal komen dus duidelijk in beeld.
Er is sprake van een oprechte win - win situatie

http://www.americanexpress.nl/introduce ... XLINK=MYCP

Screenshot 2018-09-16 at 08.38.56.png
Laatst gewijzigd door bedeve op 16 sep 2018, 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Enzo

Re: American Express card KLM

Bericht door Enzo »

Ik heb ook een link voor een introducé, misschien interessant voor iemand!

http://www.americanexpress.nl/introduce ... XLINK=MYCP

22.000 punten bij aanmelden voor jou en voor mij :thumbup:
Goede annuleringsverzekering
Je aankopen verzekerd voor 180 dagen, ook wanneer de winkel ze niet terug wilt nemen en ze het nog wel doen :) (goede ervaring mee)
Met de punten heb ik al meerdere keren GRATIS gevlogen, wat natuurlijk altijd leuk is.
En nog veel meer, druk op de link en zie alles duidelijk geformuleerd :!: :!:

Meld je aan en geniet van alle voordelen!
Ruudzaan
Amerikafan
Berichten: 120
Lid geworden op: 13 aug 2018, 20:42
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: American Express card KLM

Bericht door Ruudzaan »

Dit geldt volgens mij alleen voor mensen die nog geen Amex hebben of er het afgelopen jaar nog geen gehad hebben.
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5721
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: American Express card KLM

Bericht door bedeve »

Ruudzaan schreef:Dit geldt volgens mij alleen voor mensen die nog geen Amex hebben of er het afgelopen jaar nog geen gehad hebben.
Als jij zou willen upgraden omdat de Gold card zo veel betere verzekeringsvoorwaarden heeft dan de Silver Card is dat een telefoontje geregeld.
En krijg jij op aanvraag die bonus FB miles er ook wel bij.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14282
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: American Express card KLM

Bericht door Coyote »

Jammer dat dit toegestaan wordt. :(

Gevaar bestaat dat men te pas en te onpas voor EIGEN gewin linkjes gaat plaatsen.

Want al heeft degene die er gebruik van maakt baat bij, het is vooral de plaatser van de link die er (financieel) beter van wordt en ik vind dat een slechte zaak voor het forum dat in mijn optiek niet moet willen meedoen aan zulke acties.

Just my 2 cents...

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: American Express card KLM

Bericht door harryh »

Heb je de bericht melden knop gebruikt zodat de mods dit zien?
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5721
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: American Express card KLM

Bericht door bedeve »

Coyote schreef: Want al heeft degene die er gebruik van maakt baat bij, het is vooral de plaatser van de link die er (financieel) beter van wordt
Gelukkig is jouw constatering feitelijk onjuist.
Wellicht niet goed begrepen jouwerzijds ?

Laten de voordelen voor de betrokken partijen op een rijtje zetten.
Wat hebben wij er beiden aan als jij mijn link opvolgt, een Flying Blue Gold Card aanvraagt en deze ook krijgt.
Jouw voordeel is te verdelen tussen indirect en direct.
Wanneer je binnen 3 mnd na afgifte 500 Eur met die card als betaalmiddel gebruikt krijg jij de bonus Flying Blue Miles.
Daś indirect voordeel.
Hetzelfde geldt voor de korting en extra Miles bij Hertz autohuur
Je hebt er alleen mnaar iets aan als je meer miles vergaart en bereid bent voor je autohuur naar Hertz te switchen.
Kies je bijv voor die platinum card heb je nog meer indirect voordeel.
De loungetoegang, de eigen risicoverzekering bij autohuur etc.

het directe grote voordeel van die Flying Blue Goldcard vind ik de bij die card behorende reis / annuleringsverzekering
Die reis / annuleringsverzekering heeft voorwaarden waar veel andere verzekeringen incl. degene waar ik een prijsvergelijking mee ga maken niet aan kunnen tippen.
En hier ligt voor cardhouders die bijv een gezinssituatie hebben een behoorlijk direct financieel voordeel
Ik heb gezien dat bij Unive een reis / annuleringsverzekering voor een gezin met twee kinderen , met werelddekking 18.75 per maand kost dat is Eur 225 op jaarbasis.

Een jaar lang die verzekering gratis ?
degene die via mijn of iemand anders link die card krijgt heeft dat directe financieel voordeel.
Eerste jaar is dat helemaal zichtbaar omdat je dan geen geld voor die card betaalt.
Daarna is het een kweste van plussen - minnen - doorrekenen want dan kost die card 170 Eur. per jaar.

Dan is er mijn voordeel als jij via mijn link cardhouder wordt.
Ik krijg dan hetzelfde aantal bonusmiles als jij krijgt .
Niets meer - Niets minder .
Dus mijn voordeel is in-direct.
Het heeft een geldswaarde als ik het gebruik om zelf geld te besteden.
Er is geen sprake van een financieel voordeel zoals jij dat formuleert
Er is sprake van een voordeel voor beide partijen waarbij het directe financiele voordeel toekomt aan de nieuwe cardhouder.

Ik nodig je uit om eens naar de voorwaarden te kijken zodat je daar gefundeerd een idee over kunt vormen

http://www.americanexpress.nl/introduce ... XLINK=MYCP

The proof of the pudding is in the eating
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Enzo

Re: American Express card KLM

Bericht door Enzo »

Coyote schreef:Jammer dat dit toegestaan wordt. :(

Gevaar bestaat dat men te pas en te onpas voor EIGEN gewin linkjes gaat plaatsen.

Want al heeft degene die er gebruik van maakt baat bij, het is vooral de plaatser van de link die er (financieel) beter van wordt en ik vind dat een slechte zaak voor het forum dat in mijn optiek niet moet willen meedoen aan zulke acties.

Just my 2 cents...

Roland

In welk opzicht wordt alleen de plaatser en (financieel) beter van dan? Wat als ik het goed lees, krijgt de gever en de nemer net zoveel punten en verder toch niks?
(sorry, had niet direct bovenstaande gelezen van bedeve, maar hij heeft wel volkomen gelijk! Het is geen zelfverrijking of hoe je het wil noemen....)
Laatst gewijzigd door Enzo op 16 sep 2018, 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.
peterd87
Amerikafan
Berichten: 230
Lid geworden op: 17 jul 2013, 21:15
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Nijverdal

Re: American Express card KLM

Bericht door peterd87 »

bedeve schreef:het directe grote voordeel van die Flying Blue Goldcard vind ik de bij die card behorende reis / annuleringsverzekering
Die reis / annuleringsverzekering heeft voorwaarden waar veel andere verzekeringen incl. degene waar ik een prijsvergelijking mee ga maken niet aan kunnen tippen.
En hier ligt voor cardhouders die bijv een gezinssituatie hebben een behoorlijk direct financieel voordeel
Ik heb gezien dat bij Unive een reis / annuleringsverzekering voor een gezin met twee kinderen , met werelddekking 18.75 per maand kost dat is Eur 225 op jaarbasis.
Waarbij je wel aan moet tekenen dat een deel van de reis met de AMEX betaald moet worden. Voor een vlucht wil dat nog wel, maar ga je een weekendje weg in Nederland en krijg je wat, dan kan het zomaar eens zijn dat dat niet gedekt is omdat je alleen met pin of cash kunt betalen bij een kleine B&B.

Kleine details, maar wel van wezenlijk belang voor iedereen die nu denkt dat alles voor een jaar gedekt is zodra je een AMEX kaart hebt...
Overweeg je een American Express creditcard aan te vragen? Gebruik dan vooral onderstaande link :-) Kost niets en levert jou en mij een leuk aantal miles op:
https://cutt.ly/ZFGW6Xy

Reisgeschiedenis:
https://my.flightradar24.com/peterd87
Enzo

Re: American Express card KLM

Bericht door Enzo »

Ik heb veel hotels via Booking.com gehad en veel van hun accepteert gewoon AMEX.
Ja de kleinere ketens en B&B's vast niet, maar uitzonderingen hou je altijd!

Ik heb de kaart nu 2 jaar en ondertussen: 45.000 punten en heb al wat reisjes achter de rug ermee... :oops:

Ik kan hem dus iedereen aanraden, als je er verantwoordelijk mee om kan gaan
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5721
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: American Express card KLM

Bericht door bedeve »

derksen_peter schreef: Waarbij je wel aan moet tekenen dat een deel van de reis met de AMEX betaald moet worden. Voor een vlucht wil dat nog wel, maar ga je een weekendje weg in Nederland en krijg je wat, dan kan het zomaar eens zijn dat dat niet gedekt is omdat je alleen met pin of cash kunt betalen bij een kleine B&B.
Hoi Peter , Ja in strikte theorie heb je daarmee gelijk natuurlijk. Zou je voorbeeld nog voorkomen anno 2018 ? Maar eerlijk gezegd meet ik de kwaliteit van de nu meermalen genoemde verzekering niet af aan de door jou genoemde voorbeelden
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
peterd87
Amerikafan
Berichten: 230
Lid geworden op: 17 jul 2013, 21:15
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Nijverdal

Re: American Express card KLM

Bericht door peterd87 »

Regelmatig.

Het simpelste voorbeeld: Wintersport in Oostenrijk. Appartement wordt veelal cash betaald en in die afgelopen 10 jaar heb ik maar 1 gebied gevonden waar ik met AMEX mijn skipas kan betalen.

Met als gevolg: niet verzekerd...

De kwaliteit van de verzekering zit juist in de dekking (en hetgeen gedekt is), in dit geval is deze dus behoorlijk ingeperkt.
Overweeg je een American Express creditcard aan te vragen? Gebruik dan vooral onderstaande link :-) Kost niets en levert jou en mij een leuk aantal miles op:
https://cutt.ly/ZFGW6Xy

Reisgeschiedenis:
https://my.flightradar24.com/peterd87
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: American Express card KLM

Bericht door sanook »

verkeerde vergelijking
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer