De mooiste campgrounds

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
MrJavier
Amerikafan
Berichten: 112
Lid geworden op: 29 okt 2014, 09:50
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: België

De mooiste campgrounds

Bericht door MrJavier »

Hallo,

wij gaan heel graag kamperen en gaan hier volgend jaar weer veelvuldig gebruik van maken. Ik vroeg me af of er reeds een topic bestond over wat voor jullie de mooiste campgrounds zijn, specifiek hun ligging. Verleden jaar sliepen we al op fantastische locaties en ik ben op zoek naar meer. Ons rondje is kort gezegd LA-Vegas-Moab-RMNP-Black Hills-Yellowstone-Salt Lake City-Vegas-LA.

Wouter
Anneleen
Amerikakenner
Berichten: 1039
Lid geworden op: 04 okt 2014, 22:12
Contacteer:

Re: De mooiste campgrounds

Bericht door Anneleen »

Bovenaan kan je klikken op 'Hotel & Campings' en kan je reviews vinden van campings, met scores. Dat is misschien niet helemaal hetzelfde als een topic met de mooiste campgrounds, maar het kan wel helpen om op jouw route mooie campings te vinden.
amboly
Amerikafan
Berichten: 267
Lid geworden op: 25 mar 2015, 20:36

Re: De mooiste campgrounds

Bericht door amboly »

Devil's Garden in Arches, plekken langs de buitenrand (50-56).
Anneleen
Amerikakenner
Berichten: 1039
Lid geworden op: 04 okt 2014, 22:12
Contacteer:

Re: De mooiste campgrounds

Bericht door Anneleen »

Devils Garden in Arches is in 2017 helaas gesloten wegens onderhoudswerken.
MrJavier
Amerikafan
Berichten: 112
Lid geworden op: 29 okt 2014, 09:50
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: België

Re: De mooiste campgrounds

Bericht door MrJavier »

Bedankt Anneleen, had "hotel en campings" ook al es bekeken. Maar misschien dat er ergens een topic over was dat ik over het hoofd had gezien. Ik speur verder :D

Wouter
amboly
Amerikafan
Berichten: 267
Lid geworden op: 25 mar 2015, 20:36

Re: De mooiste campgrounds

Bericht door amboly »

Anneleen schreef:Devils Garden in Arches is in 2017 helaas gesloten wegens onderhoudswerken.
Dat is waar ook!
Erik88
Amerikafan
Berichten: 176
Lid geworden op: 25 sep 2014, 12:17
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: De mooiste campgrounds

Bericht door Erik88 »

Off the grid vlakbij Yellowstone (+- 1 uur rijden tot de west entrance) heb je het Caribou-Targhee NF.
Heel veel campings die net zo mooi gelegen zijn als de Yellowstone campings, alleen erg rustig!

Probeer vooral Riverside Campground; plekken 24-26 aan de rivier: Henry's Fork. Onvergetelijk!


Ik weet niet of je route je langs Dinosaur NP brengt, maar de campground in het NP zelf is van hetzelfde soort: zeer rustig, prachtig aan de Green River gelegen met mooie uitzichten en ruime stekjes.
2019 Grand Tour Noordwest-Amerika CA MT NV OR UT WA WY
2018 Zuidwest-Canada AL BC
2015 Grand Tour West-Amerika AZ CA CO ID NV UT WY
2012 Chicago IL
Dutchess
Amerika-expert
Berichten: 2501
Lid geworden op: 14 jul 2006, 02:14
Locatie: Utah

Re: De mooiste campgrounds

Bericht door Dutchess »

De Fruita Campground in Capitol Reef National Park is prachtig, mocht je daar ook nog langs gaan.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
MrJavier
Amerikafan
Berichten: 112
Lid geworden op: 29 okt 2014, 09:50
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: België

Re: De mooiste campgrounds

Bericht door MrJavier »

Fruita Campground staat reeds genoteerd. Riverside Campground in Caribou-Targhee NF ga ik es van dichtbij bekijken, bedankt !!

We gaan niet langs Dinosaur NP, deze zal voor een latere reis zijn.

Wouter
Trails
Amerikakenner
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 apr 2011, 09:57
Aantal x V.S. bezocht: 19

Re: De mooiste campgrounds

Bericht door Trails »

Erik88 schreef:Off the grid vlakbij Yellowstone (+- 1 uur rijden tot de west entrance) heb je het Caribou-Targhee NF.
Probeer vooral Riverside Campground; plekken 24-26 aan de rivier: Henry's Fork. Onvergetelijk!
Mooie camping hoor en ligt goed voor onze route, dus die gaan we inplannen voor onze 2018 reis.
trudy
Amerikafan
Berichten: 322
Lid geworden op: 23 nov 2007, 10:14
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: h.i.ambacht
Contacteer:

Re: De mooiste campgrounds

Bericht door trudy »

Via een ander topic heb ik inmiddels op de site van Tioga tours hun kaart met campings ontdekt. Als je inzoomt, kun je ook reviews lezen. Die gaan iet speciaal om de ligging maar kunnen wel een idee geven. Ik ga er voor onze reis in ieder geval eens flink op rondkijken.
Gebruikersavatar
Marenko
Amerika-expert
Berichten: 3733
Lid geworden op: 04 jul 2006, 09:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: De mooiste campgrounds

Bericht door Marenko »

Kijk ook eens op allstays.com en dan via de kaart (per staat) en kijk dan vooral naar de iconen met het gele kerstboompje. Hier vind je de mooiste campings, zonder voorzieningen, klein van opzet, midden in de natuur.
Je kunt misschien ook nog wel wat inspiratie doen op onze website (zie onderschrift)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer