Vier jaar geleden hebben we bijna drie weken rondgetrokken in het Zuid-Westen van de VS, twee jaar geleden gingen we helemaal vanuit NY naar Key West. Ondertussen is er een zoontje bijgekomen die nu juist 1 is geworden. Volgend jaar willen we graag opnieuw naar de VS gaan, hij zal dan 2 jaar zijn. Ik zou graag wat inspiratie krijgen voor de regio. Het Zuid Westen lijkt me leuk, maar dar is het vooral leuk om te wandelen in de NP's en dat gaat niet echt met een kleine van 2 jaar - we kunnen hem wel dragen in de draagzak, maar ook geen uren. Ik vraag me dan ook af wat we doen in Las Vegas bijvoorbeeld, is niet echt iets voor een kind van 2... Ik ben dus op zoek naar een route die mooi en interessant is, die niet te lang is in kilometers en waar ook dingen zijn die leuk zijn voor een kind van 2 jaar. Ik heb al eens gekeken in het topic over tips voor reizen met kinderen, maar ik ben vooral benieuwd naar wat jullie op basis van jullie eigen ervaringen aanraden.
Wij hebben graag een mix van vanalles, maar steden willen we deze keer misschien wat meer 'links' laten liggen aangezien ons dat niet handig lijkt met een klein kindje.
Moeilijke vraag, maar ik hoop toch op een aantal tips, vorige reizen heb ik hier zoveel aan dit forum gehad, zou heel fijn zijn

Alvast bedankt!
Groetjes,
Laura