telefonie, sim kaart met alleen bellen en sms

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
linde29
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mei 2016, 21:03

telefonie, sim kaart met alleen bellen en sms

Bericht door linde29 »

Hallo iedereen,

Deze zomer woon ik in NY voor mijn studie.
Nu ben ik opzoek naar een prepaid sim kaart waar je mee kan bellen en smsen. Een simkaart waar je dus een baald bedrag kan opzetten wat lamg geldig is, em kan opladen wanneer nodig.
Ik heb thuis en op de uni wifi, dus ik heb geen data nodig.
Nu ben ik aan het rondkijken voor zo'n prepaid simkaart. Ik heb tot nu toe niet gevonden waar ik opzoek naar ben, je moet vaak een maand bedrag betalen, en de belminuten zijn maar 30 dagen geldig etc (vb Straight Talk).

Heeft iemand tips waar ik dit kan vinden/ of dit bestaat? Bedankt :)
Gebruikersavatar
MDeckers
Amerikafan
Berichten: 244
Lid geworden op: 07 okt 2014, 00:38
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: telefonie, sim kaart met alleen bellen en sms

Bericht door MDeckers »

Voor een echte prepaid (eenmalig) kan je best gewoon een Best Buy binnen lopen. Bedenk je wel dat het niet vanzelfsprekend is om naar het buitenland te kunnen bellen/smsen, dus vraag zeker na of ze dat kunnen activeren. Je kijkt dan bv naar zoiets: http://www.bestbuy.com/site/t-mobile-40 ... Id=4876400, maar vraag daar zeker hulp. Als het dan niet werkt kan je ook gewoon weer de winkel binnen lopen.

Zelf heb ik goede ervaring met CampusSims (https://campussims.com/), deze heb ik vorig jaar tijdens mijn 6 weken in Berkeley gehad en zijn redelijk betaalbaar. Je kan de simkaart dan zelfs naar hier laten sturen. Voor 25 dollar per maand heb je dan tel, sms en data, wat echt bijzonder weinig is voor Amerikaanse begrippen. Je creditkaard wordt maandelijks aangerekend tenzij je het zelf stopzet. Ik was dit zelf vergeten en was reeds terug in Belgie, na 1 mailtje werd het geld teruggestort. Super service, en daar geen problemen gehad.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer