AAA discount

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Sienna
Amerika-ontdekker
Berichten: 65
Lid geworden op: 27 nov 2010, 19:08
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: AAA discount

Bericht door Sienna »

Bij booking.com komen er ook nog taxes bij. (in Europa niet altijd)
Zie bij de prijzen aan de rechterzijde 'Taxes Not included: 14 % TAX, 0.2 % City tax'.

Voor de Best Western keten boek ik bijna altijd rechtstreeks met AAA-korting.
Kwam voor mij steeds goedkoper uit. En zo kan je ook punten sparen met je 'Best Western' kaart.
2019 Zuid-Afrika
2019 Florida
2018 Hong Kong
2017 Rondje Denver
2015 Oost USA
2012 Z.W. USA
2010,2013 NYC
JR2007
Amerikafan
Berichten: 101
Lid geworden op: 02 okt 2015, 18:52

Re: AAA discount

Bericht door JR2007 »

Mmmh, heb een snelle check gedaan op Booking, maar bij alle boekingen die ik daar gedaan heb zijn alle belastingen inclusief. Ook in Vegas is de resort fee meegerekend.

Wat betreft dat sparen heb je natuurlijk gelijk.
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: AAA discount

Bericht door sanook »

Bij mij zijn ook alle boekingen via booking.com inclusief belastingen. Valt mij ook op dat BW hotels op diverse sites vaak goedkoper zijn dan via eigen BW website incl kortingscode. Dat is met Choice hotels en Wyndam group wel anders, daar zit je met de juiste codes praktisch altijd onder de laagste prijs bij de diverse boekingssites, en met die codes ook nog eens gratis annuleren.
Sienna
Amerika-ontdekker
Berichten: 65
Lid geworden op: 27 nov 2010, 19:08
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: AAA discount

Bericht door Sienna »

Ik heb zonet op een oudere pagina van het forum deze tekst gevonden ivm taxes bij booking.com:

"Jullie hebben beiden gelijk :lol: Of de belasting is inbegrepen hangt o.a. af vanuit welk land je de website bekijkt. Als ik de site bezoek vanuit NL zie ik altijd incl. tax. Kijk ik bijvoorbeeld vanuit de UK, dan is tax niet inbegrepen. Ook al ben ik beide keren ingelogd met mijn NL account."
En
"In België zijn de taxen nooit inbegrepen"

Mysterie opgehelderd :thumbup: :wink: .

En heb zonet nog even al mijn boekingen voor deze zomer nog eens nagekeken.
Voor dezelfde en 'annuleerbare' kamer met AAA kamer is de BW Western website nog steeds goedkoper.
2019 Zuid-Afrika
2019 Florida
2018 Hong Kong
2017 Rondje Denver
2015 Oost USA
2012 Z.W. USA
2010,2013 NYC
Vito
Amerika-expert
Berichten: 3006
Lid geworden op: 11 okt 2007, 17:32
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Nederland

Re: AAA discount

Bericht door Vito »

Vaak zijn de annuleringsvoorwaarden anders bij Booking. Heel vaak prepaid niet te annuleren. Die zijn op de site van het hotel ook goedkoper. Bij kamers met het AAA tarief heb je wel de flexibele annuleringsvoorwaarden maar dan met gunstiger tarief.
Elianne
Amerikafan
Berichten: 146
Lid geworden op: 21 nov 2007, 09:28
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: bij Rotterdam

Re: AAA discount

Bericht door Elianne »

Voor hotels die je boekt via de Hilton keten website wordt de 329 code juist wel prima geaccepteerd !
Hilton keten = Hampton Inn, Homewood Suites, Embassy Suites, Hilton Garden Inn etc.

Ik kijk trouwens vaak op Booking.com naar de omschrijving, prijs en reviews, daarna op de website van het hotel of er aanbiedingen zijn en wat de prijs is met AAA korting en ga dan vergelijken.
Op hotel websites hebben ze namelijk vaak package deals zoals bv. een z.g Parking Package met AAA korting en parkeren inbegrepen. Vooral in grote steden zijn de parkeerkosten voor je huurauto per nacht niet mals, soms een fors bedrag als 30-40$ per nacht extra. Dat komt vaak bij de Booking.com prijs er nog bij. Denk dan ook aan de Wifi die in sommige hotels niet gratis is !

Succes verder !
Gebruikersavatar
Felicitas
Amerika-expert
Berichten: 1790
Lid geworden op: 05 jan 2008, 10:19
Contacteer:

Re: AAA discount

Bericht door Felicitas »

Elianne schreef:Voor hotels die je boekt via de Hilton keten website wordt de 329 code juist wel prima geaccepteerd !
Hilton keten = Hampton Inn, Homewood Suites, Embassy Suites, Hilton Garden Inn etc.
Dat is mijn ervaring niet. Bij reserveren via secure3.hilton.com wordt gevraagd om een code van 16 karakters:
Please enter all 16 digits, no spaces, printed on your membership card.
Elianne
Amerikafan
Berichten: 146
Lid geworden op: 21 nov 2007, 09:28
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: bij Rotterdam

Re: AAA discount

Bericht door Elianne »

Hi Felicitas,

Als je in het boekingsproces je country verandert van USA naar Netherlands krijg je de volgende respons :

* Please enter your 3 or 4 digit club code. This code is typically pre-printed on the back of your card.*

En voila : je kunt 329 gebruiken.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer