Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Laptop op het vliegtuig ?
Laptop op het vliegtuig ?
Om mijn reistijd wat aangenamer door te krijgen zou ik graag mijn laptop op het vliegtuig gebruiken om wat filmpjes te zien.
Nu hoor ik tegenstrijdige berichten : volgens de ene mag het, volgens de andere niet ...
Weet er hier iemand het antwoord ?
Alvast bedankt !
Nu hoor ik tegenstrijdige berichten : volgens de ene mag het, volgens de andere niet ...
Weet er hier iemand het antwoord ?
Alvast bedankt !
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Neem ook een telefoonkoord mee, want op sommige vluchten (ik weet niet of het overzees al kan) kun je ook voor niet al te duur internetten in de lucht.
Bovendien hebben sommige vliegvelden wireless hotspots, zoals hier op San Francisco International.
Dus, ja, zeker doen, laptop mee! En dan kun je ons gelijk op de hoogte houden van je avonturen
.
Bovendien hebben sommige vliegvelden wireless hotspots, zoals hier op San Francisco International.
Dus, ja, zeker doen, laptop mee! En dan kun je ons gelijk op de hoogte houden van je avonturen

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Ik kan je met zekerheid vertellen dat je je laptop kan gebruiken!
Internet zou ik even bekijken, maar e-mail bekijken en versturen kan zeker voor weinig! Op de vliegvelden kun je overal wel online!
De enige limitatie die je hebt is je batterij, misschien kun je nog een tweede aankomen snel of een andere mogenlijkheid, want in de economie class heb ik nog nooit een stekkerdoos gezien voor het opladen van je laptop. In business class kan dit wel met een speciale stekker!
Richard
Internet zou ik even bekijken, maar e-mail bekijken en versturen kan zeker voor weinig! Op de vliegvelden kun je overal wel online!
De enige limitatie die je hebt is je batterij, misschien kun je nog een tweede aankomen snel of een andere mogenlijkheid, want in de economie class heb ik nog nooit een stekkerdoos gezien voor het opladen van je laptop. In business class kan dit wel met een speciale stekker!
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ja, je hebt gelijk, de verbinding is alleen voor email en instant messenging in het vliegtuig.
Ik geloof dat American ook in coach stekkerdozen heeft, tenminste, volgens Rick is dat het geval.
Ik geloof dat American ook in coach stekkerdozen heeft, tenminste, volgens Rick is dat het geval.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
laptop
in het vliegtuig is het alleen toe gestaan om je laptop te gebruiken na het op stijgen meestal 5 min na je opgestegen bent.
tot heden dat ik na amerka bent geweest heb ik diverse mensen gezien die zijn laptop gebruikte dus het is geen probleem
tot heden dat ik na amerka bent geweest heb ik diverse mensen gezien die zijn laptop gebruikte dus het is geen probleem
Re: laptop
Dat klopt, dit is meestal boven een veilige hoogte van 10.000 voet dacht ik, je kunt het zien aan de stewards en stewardessen die dan ook opstaan!yamakaze schreef:in het vliegtuig is het alleen toe gestaan om je laptop te gebruiken na het op stijgen meestal 5 min na je opgestegen bent.
En voor het landen hetzelfde, als deze gaan zitten moet alle electronica weer af zijn!
Petra het kan zijn dat ze tegenwoordig ook in coach stekkerdozen hebben, vooral in de nieuwere 777 maar je moet nog steeds een adapter hebben voor in het vliegtuig!
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Re: Laptop op het vliegtuig ?
Lijkt me een frisse boel. Pas maar op dat het toetsenbord niet wegwaaitdieter schreef:Om mijn reistijd wat aangenamer door te krijgen zou ik graag mijn laptop op het vliegtuig gebruiken om wat filmpjes te zien.

- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Denk bij het meenemen van een laptop naar de USA aan het volgende:
- bij het door de detectiepoortjes gaan op de vliegvelden moet hij apart gescand worden, dus uit de tas,
- zorg dat de transformator aan het netsnoer een inputbereik heeft van 100-240 volt (het Amerikaanse lichtnet is namelijk 110 volt),
- neem een verloopstekker mee, die geschikt is voor de Amerikaanse stopcontacten, en doe deze in je handbagage, zodat je onderweg, bijvoorbeeld op een Amerikaans vliegveld kan inpluggen op het stroomnet,
- als je in de USA wilt internetten via de breedband, neem dan een snoertje mee met de juiste stekkertjes eraan (zelfde als in NL).
- bij het door de detectiepoortjes gaan op de vliegvelden moet hij apart gescand worden, dus uit de tas,
- zorg dat de transformator aan het netsnoer een inputbereik heeft van 100-240 volt (het Amerikaanse lichtnet is namelijk 110 volt),
- neem een verloopstekker mee, die geschikt is voor de Amerikaanse stopcontacten, en doe deze in je handbagage, zodat je onderweg, bijvoorbeeld op een Amerikaans vliegveld kan inpluggen op het stroomnet,
- als je in de USA wilt internetten via de breedband, neem dan een snoertje mee met de juiste stekkertjes eraan (zelfde als in NL).
Bedankt voor alle reactie, maar ..... ik heb me bedacht !
In plaats van mijn dure laptop ga ik met een draagbare DVD-speler aanschaffen. Staat deze week in de Makro voor 249 euro.
Is zelfs geschikt voor Amerikanse DVD's
Daar het enkel mijn bedoeling is wat filmpjes te zien veronderstel ik dat dit volstaat (een 7 inch scherm is groot genoeg)
En, heel eerlijk, ik hoop dat mijn vakantie zo goed meevalt dat ik zelfs niet aan internetten denk ! Dat is voor thuis achteraf.
Maar toch bedankt iedereen !
(trouwens ik veronderstel dat het gebruik in
het vliegtuig van dat apparaat aan dezelfde voorwaarden gebonden is als een laptop)
In plaats van mijn dure laptop ga ik met een draagbare DVD-speler aanschaffen. Staat deze week in de Makro voor 249 euro.
Is zelfs geschikt voor Amerikanse DVD's
Daar het enkel mijn bedoeling is wat filmpjes te zien veronderstel ik dat dit volstaat (een 7 inch scherm is groot genoeg)
En, heel eerlijk, ik hoop dat mijn vakantie zo goed meevalt dat ik zelfs niet aan internetten denk ! Dat is voor thuis achteraf.
Maar toch bedankt iedereen !
(trouwens ik veronderstel dat het gebruik in

Deze veronderstelling is terecht, het geldt alle electronische apparaten!dieter schreef:(trouwens ik veronderstel dat het gebruik inhet vliegtuig van dat apparaat aan dezelfde voorwaarden gebonden is als een laptop)
Richard
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 645 Weergaves
-
Laatste bericht door MBA93x