Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

hoteling.com, ervaringen?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
ralluf
Amerika-ontdekker

hoteling.com, ervaringen?

Bericht door ralluf »

Kent iemand van jullie https://www.hoteling.com ?

Heeft iemand ervaringen met deze website om hotels te boeken? Via Tripadvisor krijg je ook de prijzen van deze website te zien.

Ik ben de website nog niet eerder tegengekomen... Voor sommige hotels hebben ze scherpe prijzen en is het zeker interessant.

Ben benieuwd of jullie ervaring hebben met deze website.

Groet,
Ralph
DebbieTimmermans
Amerikafan
Partner van: Wouter
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: hoteling.com, ervaringen?

Bericht door DebbieTimmermans »

hoteling.com ken ik niet. Wij boeken altijd bij Hotels.com, hier hebben wij een heel goede ervaring mee. Hebben meestal scherpere prijzen dan booking.com en al die andere. Ook verzamel je via hun nachten, als je 10 nachten verzameld hebt, krijg je er eentje gratis.
Ze geven ook de beste prijs garantie, zo vond ik dit jaar op een andere site, ebookers.be, een betere prijs en ik heb het verschil van hotels.com terug gekregen en het hotel aan dezelfde prijs als ebookers gekrijgen.
wouterendebbie.blogspot.be/
wouterendebbie1.blogspot.be/
wouterendebbie2.blogspot.be/
wouterendebbie3.blogspot.be/
https://www.facebook.com/groups/2198403 ... =bookmarks
wouterendebbie4.blogspot.be/
ralluf
Amerika-ontdekker

Re: hoteling.com, ervaringen?

Bericht door ralluf »

Hallo Debbie,

Ik doe precies hetzelfde :D . Boek ook altijd bij Hotels.com! Alleen als de voorwaarden van de andere boekingswebsite niet hetzelfde zijn dan passen ze de laagste prijsgarantie niet toe (terecht). Hoteling.com heeft regelmatig een hele scherpe prijs maar andere voorwaarden waardoor hotels.com niet dezelfde prijs wil overnemen, wat ik wel snap.

Ik kom trouwens veel klachten over hoteling.com tegen op internet. Wekt weinig vertrouwen..
Laatst gewijzigd door markro op 19 nov 2015, 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd; het is niet nodig om een direct bovenstaand bericht in z'n geheel te quoten.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer