Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
routeplanner
-
covri
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
routeplanner
Vraag: waar plannen jullie je route?
Ik was net begonnen op google maps maar daar kun je maar 10 plaatsen/punten invullen.
En aangezien we volgend jaar 5 weken gaan, wil ik graag wat meer tussenpunten invullen..
Alvast bedankt
Anna
Ik was net begonnen op google maps maar daar kun je maar 10 plaatsen/punten invullen.
En aangezien we volgend jaar 5 weken gaan, wil ik graag wat meer tussenpunten invullen..
Alvast bedankt
Anna
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: routeplanner
Ik denk dat iedereen je probleem herkent en niemand echt nog een oplossing heeft gevonden. Het oude Microsoft Streets & Trips was geweldig, maar wordt niet meer gemaakt (en draait helaas ook niet op een Mac).
Wie de oplossing weet, graag!
Wie de oplossing weet, graag!
iemand mapquest uitgeprobeerd? www.mapquest.com
-
covri
- Amerikakenner
Toevallig was ik daar ook net op gestuit.
Ga het eens proberen.
Ga het eens proberen.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik kan er niet kapot van zijn ... Mapquest.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik zit op de mobiel en vind het zoeken daarop even lastig, maar er loopt een heel topic over google maps met daarin ook de beschrijving hoe je dmv lagen ook gewoon meer dan 10 pnt kunt krijgen.
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Misschien dit topic: Google Maps of Mapquest? --> http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 10&t=58553
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat ga ik nog eens proberen. Ik heb een kaartje met lagen gemaakt, maar krijg daar ook geen meerdere routes in. Mijn eerste route is dan 10 punten, bij de tweede houdt het op met 2 punten.
Mapquest werkt ook niet meer na een tiende punt. Had geprobeerd met 20 punten was Mapquest niet echt blij mee
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
My Maps door Google geeft in 2 lagen wel de benodigde punten, zodat je een kaartje kan maken. Maar ook alleen een kaartje, geen routebeschrijving.
Bovendien begint het dus 2 keer met A,B, C ...
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing
Bovendien begint het dus 2 keer met A,B, C ...
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing
Ik heb Tyre gebruikt voor mijn trip. Heb 75 waypoints erin staan en werkt nog steeds mega snel.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoe werkt Tyre dan? Ik weet wel dat Tyre niet meer samenwerkt met de nieuwste TomTom. Maar ja, dat doet Google ook niet 
-
covri
- Amerikakenner
Heb tyre net gedownload. Ben aan t proberen maar lijkt niet zo moeilijk. Wel zie ik een motor in beeld en ik weet nog niet hoe ik dat in een auto moet veranderen.
Hoop dat dit werkt!
Hoop dat dit werkt!
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik heb de kaart van Noord Amerika voor mijn Garmin gekocht. Die kaart staat ook op mijn pc. Ik gebruik die kaart samen met het gratis op de site van Garmin te downloaden programma Basecamp als routeplanner. Je kunt de kaart kopen op dvd, op een geheugenkaart en als download. De dvd-versie kan op de computer gezet worden. Die kaart wordt dan tevens aan één toestel gekoppeld en kan alleen op dat ene toestel gebruikt worden. De versie op geheugenkaart kan niet op de computer gezet worden. De kaart wordt wel zichtbaar als het toestel (of een kaartlezer) met de geheugenkaart is aangesloten. De kaart is gekoppeld aan die geheugenkaart en kan niet gekopieerd worden. De geheugenkaart werkt wel in meerdere Garmins. Van de downloadversie weet ik niet zeker of die op de computer kan; ik dacht van niet.
Mensen die geen Garmin (willen) hebben, kunnen Basecamp downloaden en als routeplanner gebruiken met gratis kaarten van Open Street Maps.
Succes.
Mensen die geen Garmin (willen) hebben, kunnen Basecamp downloaden en als routeplanner gebruiken met gratis kaarten van Open Street Maps.
Succes.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
Gast
Een andere mogelijkheid is de Rand McNally atlas, die ook als een app (iOS) of eBook verkrijgbaar is.
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
JimiW schreef:Ik heb Tyre gebruikt voor mijn trip. Heb 75 waypoints erin staan en werkt nog steeds mega snel.
Kan je hiermee een route exporteren naar een KML- en/of GPX-file, zoals dit met Google het geval is?driftkop schreef:Een andere mogelijkheid is de Rand McNally.
Kan je hier ook GPS-coördinaten invoeren als routepunten, met daarna een omschrijving (zoals in Google)? Bvb: "Alamo @36.059958, -115.163584"
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is echt een digitale uitgave van het papieren boek, maar je kan er niet interactief mee aan de slag, toch?driftkop schreef:Een andere mogelijkheid is de Rand McNally atlas, die ook als een app (iOS) of eBook verkrijgbaar is.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties