Wedstrijd New York Yankees bijwonen.

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Wuytanck
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mei 2018, 21:46
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Wedstrijd New York Yankees bijwonen.

Bericht door Wuytanck »

Hoi,

Even dit topic terug opengooien.

Dit is dus de eerste keer dat ik naar Amerika/New York reis. Ik heb 2 tickets gekocht van de Yankees tegen de Los Angeles Angels op vrijdag 25 mei.
Deze heb ik besteld via Ticketmonster en heb daarbij een account aangemaakt op de site van de Yankees. Dus de tickets (mobile entry) staan hierin weergegeven (zitten in vak 326), maar ik had te laat gelezen dat je blijkbaar ook een ticketmasteraccount ervoor nodig hebt. Deze heb ik dus nog aangemaakt, maar hier staat dat ik geen tickets heb gekocht. Volgens de site van de Yankees komt de Qr-code er 48u op voorhand op, via ticketmaster zou dit 24u op voorhand zijn geweest.

Zou ik dit gewoon vertrouwen en hopen dat de qr-code op de site van de Yankees effectief ook verschijnt binnen ongeveer een week?!

Mvg Sven.
Gebruikersavatar
jmvdc
Amerikakenner
Berichten: 530
Lid geworden op: 01 mei 2007, 10:39
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Merksem - België

Re: Wedstrijd New York Yankees bijwonen.

Bericht door jmvdc »

Bij ons kwam de code er idd 48u op voorhand op. Hadden ook onze bestelling afgedrukt....
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: Wedstrijd New York Yankees bijwonen.

Bericht door Division »

Ik heb in februari voor 2 collega's kaartjes gekocht. Ze stonden gewoon in 48 uur voor de wedstrijd in de Ticketmaster app. Via een screenshot van de QR-code konden ze het stadion in (ze hadden geen lokaal simkaartje). Je kan ook inloggen op ticketmaster.com en dan zie je de kaartjes ook. Wat gebeurt er als je nu op de View Tickets knop drukt in je bevestigingsmail? Worden ze dan wel toegevoegd?

Dit is overigens niet voor alle teams. Ik heb nu ook tickets voor de Marlins en Rays in juli. Daarvan heb ik alle tickets (inclusief parkeren) in de MLB Ballpark app. Van daaruit heb ik het Marlins-ticket (parkeren wil niet) weer naar m'n Apple Wallet kunnen verhuizen.
Afbeelding
AntonE
Amerika-ontdekker
Berichten: 32
Lid geworden op: 23 aug 2018, 19:14
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Wedstrijd New York Yankees bijwonen.

Bericht door AntonE »

Ik heb dit weekend kaartjes gekocht bij Ticketmonster (www.newyork.nl en www.loving-newyork.com). Ik zou deze niet digitaal krijgen maar op moeten halen bij het kantoor in newyork. Heeft iemand daar ervaring mee?
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7754
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Wedstrijd New York Yankees bijwonen.

Bericht door mtl »

Kaarten ophalen is heel eenvoudig. Je moet wel een identiteitsbewijs hebben plus de creditcard waarmee je de kaarten hebt gekocht.
Gebruikersavatar
Bushmaster
Amerika-expert
Berichten: 2590
Lid geworden op: 29 jul 2004, 11:56

Re: Wedstrijd New York Yankees bijwonen.

Bericht door Bushmaster »

bij het kantoor in newyork
Ik moest ze ophalen in het stadion bij het "will call window"
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7754
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Wedstrijd New York Yankees bijwonen.

Bericht door mtl »

Ik ook. Maar er zijn aanbieders waar je de kaarten elders moet ophalen. Vorig jaar bij een wedstrijd van de Los Angeles Kings moest ik het kaartje bij een kantoor van Stubhub afhalen. Lag wel naast het Staples Center.
AntonE
Amerika-ontdekker
Berichten: 32
Lid geworden op: 23 aug 2018, 19:14
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Wedstrijd New York Yankees bijwonen.

Bericht door AntonE »

Meteen bericht gekregen van Ticketmonster; goede service geeft vertrouwen. Ik heb nog wel even naar de prijsverschillen met Stubhub gevraagd maar daarop nog geen antwoord gekregen.
goState
Amerikafan
Berichten: 126
Lid geworden op: 07 jan 2017, 15:16
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Wedstrijd New York Yankees bijwonen.

Bericht door goState »

Wij zijn 2 jaar geleden geweest bij de Yankees. Vak 420 helemaal bovenaan. Maar wat een atmosfeer, geweldige plaatsen toch goed zicht. Was zelfs een actie van master card. Eten voor halve prijs. Kaarten had ik via Ticketmaster gekocht. Kon de kaarten niet vinden hoe te downloaden. Maar zat nog mail in de reclamebox Gmail.
Inderdaad alleen via app naar binnen.
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Wedstrijd New York Yankees bijwonen.

Bericht door Almere vak V »

Bijna alles gaat via de app naar binnen. Bijna bij elk concert, bijna bij elk sportevenement. Een van de weinigen die het nog echt niet heeft zijn de Seattle Seahawks. Daar krijg je echt nog een mooi boekje met 8 verschillende kaartjes voor de wedstrijden van het seizoen. De rest is allemaal dezelfde ongeïnspireerde digitale bagger. Doodzonde, want ons hele toilet hangt vol met kaartjes van concerten en sportwedstrijden.

Trouwens wat anders. Mijn vrouw en dochter zaten vorige week bij Bruna Mars in Las Vegas. Daar mocht je je telefoon niet mee naar binnen nemen. Of alleen in een afgesloten zakje met een magnetisch slot wat opensprong zodra je weer naar buiten kwam.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer