Wedstrijd New York Yankees bijwonen.

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Burgsebastiaan
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 23 jul 2015, 10:48
Aantal x V.S. bezocht: 0

Wedstrijd New York Yankees bijwonen.

Bericht door Burgsebastiaan »

Ik heb afgelopen weekend een kaartje gekocht voor de game op 8 september van New York Yankees. Klopt het dat je dit ticket, e-ticket pas 24/48 uur naar je email wordt gestuurd?

Wie heeft er hier ervaring mee?
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7754
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Wedstrijd New York Yankees bijwonen

Bericht door mtl »

Waar heb je dat kaartje besteld? Vaak is het zo dat je het kaartje meteen kan downloaden.
Burgsebastiaan
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 23 jul 2015, 10:48
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Wedstrijd New York Yankees bijwonen

Bericht door Burgsebastiaan »

Ticketmonster
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7754
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Wedstrijd New York Yankees bijwonen

Bericht door mtl »

Dat is een onofficiele kaartenboer. Ik zou contact met ze opnemen. Hopelijk ben je niet opgelicht.
Burgsebastiaan
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 23 jul 2015, 10:48
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Wedstrijd New York Yankees bijwonen

Bericht door Burgsebastiaan »

Ik kreeg gelijk deze e-mail van ze.

Dear S.
We are writing to inform you that the New York Yankees vs. Baltimore Orioles tickets you purchased will not be emailed to you until 24-48 hours prior to the game. The Yankees do not release electronic tickets until this time, meaning we are unable to expedite any request to have the tickets emailed to you sooner. However, since they are electronic tickets, they can be printed from anywhere (but they must be printed since Yankee Stadium will not scan the tickets from a phone). Please reply to this email or call us at 1-866-217-4777 if you have any questions. Otherwise, we hope that you have a great time at the game!

Thank you for choosing Ticket Monster!

Het lijkt mijn dat ze later verstuurd worden - maar ik begon te twijfelen!?
Gebruikersavatar
Meggy
Amerika-ontdekker
Berichten: 83
Lid geworden op: 09 dec 2010, 13:21
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Wedstrijd New York Yankees bijwonen

Bericht door Meggy »

Dat klopt wel, ik heb voor mijn werk te maken met Ticketmonster en het is een betrouwbare partij (net zoiets als Stubhub). Tickets voor de sportwedstrijden worden meestal kort van tevoren verstuurd.
2008 rondje Florida 2011 rondje Zuidwest 2013 roadtrip Chicago - San Francisco
2014 NY 2015 NY & rondje Las Vegas 2016 roadtrip Washington - Miami & trip New York 2017 New York & Colorado 2019 NY & NW

TheStates.nl
Burgsebastiaan
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 23 jul 2015, 10:48
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Wedstrijd New York Yankees bijwonen

Bericht door Burgsebastiaan »

Klopt!
Gisteren een mailtje gestuurd, en kort daarna gelijk een mailtje terug met een uitleg.
Gebruikersavatar
jmvdc
Amerikakenner
Berichten: 530
Lid geworden op: 01 mei 2007, 10:39
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Merksem - België

Re: Wedstrijd New York Yankees bijwonen

Bericht door jmvdc »

Wij hebben vorig jaar via die site ook kaartjes geboekt bij de NY Yankees en geen enkel probleem gehad. Tickets worden tijdig verstuurd, afprinten en naar de gate gaan, no problem.

Hou er rekening mee dat je dikwijls een "geschenkje" krijgt als je een wedstrijd bijwoont, dus op tijd zijn!
Cupcake
Amerika-ontdekker
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 nov 2014, 12:48

Re: Wedstrijd New York Yankees bijwonen

Bericht door Cupcake »

Ik ben in mei naar een wedstrijd geweest. Het was NY Yankees tegen de Texas rangers. Het was echt supergaaf om mee te maken. Toen ik het stadion binnenliep en het veld zag, was ik net een kleuter zo blij, we hadden redelijke goede plaatsen ook.

Ik heb ook via Ticketmonster geboekt en ik daarna kreeg ik een belletje van hun klantenservice met de vraag of het toch andere zitplaatsen mochten worden, omdat blijkbaar tijdens het bestellen, ook een ander mijn kaartjes gereserveerd had, maar die andere partij was toch net iets eerder. Dat vond ik wel minder, maar de vervangende plaatsen waren uiteindelijk prima.

De hotdogs zijn kei-zout overigens, maar ik wilde natuurlijk wel een echte American Hotdog eten tijden de wedstrijd. Ik vond het ook leuk om te zien dat de verkopers de hotdoggs en zakken chips naar de bezoekers gooien. Het ging echt elke keer goed, ook al moesten ze soms vanaf een grote afstand gooien.

Enige minpuntje...de game duurde laaaang. Dat had ik niet verwacht. Op een gegeven moment begon het ook leeg te lopen (de NY Yankees liepen zwaar achter en het publiek raakte een beetje opgefokt daardoor) De laatste 4 innings heb ik niet meer gezien. Toen zat ik al 3 uur en was ik het zat (er waren ook veel onderbrekingen) Het voordeel van eerder weggaan was ook dat de metro nog vrij rustig was tijdens de terugtocht.
Het patriotisme van de Amerikanen komt heel erg sterk naar boven tijdens zo een gelegenheid. Het was echt heel leuk om een keer mee te maken.
Ik hoop wel dat jij een spannendere wedstrijd te zien krijgt en dat de NY Yankees een beetje terug gekomen zijn van hun losing-streak. Ik nl een paar dagen later dat ze dit seizoen heel triest gespeeld hebben.
Tinuszke
Amerikafan
Berichten: 159
Lid geworden op: 23 jul 2013, 12:27
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Wedstrijd New York Yankees bijwonen

Bericht door Tinuszke »

Cupcake schreef: Enige minpuntje...de game duurde laaaang. Dat had ik niet verwacht. Op een gegeven moment begon het ook leeg te lopen (de NY Yankees liepen zwaar achter en het publiek raakte een beetje opgefokt daardoor) De laatste 4 innings heb ik niet meer gezien. Toen zat ik al 3 uur en was ik het zat (er waren ook veel onderbrekingen) Het voordeel van eerder weggaan was ook dat de metro nog vrij rustig was tijdens de terugtocht.
Was dit de wedstrijd dat ze in de 3e inning 10 runs tegen kregen toen CC Sabathia aan het pitchen was?
If so, dan zijn we naar dezelfde wedstrijd geweest, hahahaha.

Ik ben wel tot het einde gebleven :wink:
Cupcake
Amerika-ontdekker
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 nov 2014, 12:48

Re: Wedstrijd New York Yankees bijwonen

Bericht door Cupcake »

Dat was denk ik een andere wedstrijd. Ik herinner mij dat nl niet (of ik was toen snacks aan het halen)
Ik ben geweest op 25 mei
Tinuszke
Amerikafan
Berichten: 159
Lid geworden op: 23 jul 2013, 12:27
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Wedstrijd New York Yankees bijwonen

Bericht door Tinuszke »

Ah ik was 23 mei, dan had jij een andere wedstrijd uit de Rangers series :-)
Bij mij was er in ieder geval ook gemor op de tribune nadat ze zo ver achter kwamen ;)
Jessicat
Amerikafan
Berichten: 111
Lid geworden op: 23 okt 2014, 14:57
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Re: Wedstrijd New York Yankees bijwonen

Bericht door Jessicat »

Wij zijn in augustus naar een Yankees Game geweest. Leuke ervaring, aardige wedstrijd... Ze wonnen met 8-7. De tickets had mijn man besteld bij Ticketmonster. Ik had het idee dat we dezelfde kaartjes goedkoper hadden kunnen kopen bij Ticketmaster. Ik heb beide sites later vergeleken en het scheelde behoorlijk. Vanaf de Yankees site kom je ook bij Ticketmaster terecht. Een dure les...

p.s.: We hadden goede plaatsen en een fijne avond & de tickets kregen we de dag ervoor en hebben we op de wedstrijddag geprint...
Oost-Canada '16
New York '15
Alaska & Yukon ‘15
Alaska & Canada ‘14 http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag267
VS '13 Seattle-Denver (verslag270)
VS '12 Atlanta-Boston
Canada & VS '11 West (verslag268)
New York '10
Canada '08
VS '05 West
Dommel
Amerikakenner
Berichten: 494
Lid geworden op: 26 nov 2008, 19:00
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Valkenswaard

Re: Wedstrijd New York Yankees bijwonen

Bericht door Dommel »

mtl schreef:Dat is een onofficiele kaartenboer. Ik zou contact met ze opnemen. Hopelijk ben je niet opgelicht.
Onzin!

Wij zijn 25-8 naar de New York Yankees geweest, een geweldige ervaring!
Helaas verloren ze kansloos met 15/1 :cry:

Onze kaarten waren ook van Ticketmonster en wij hebben ze op hun kantoor opgehaald. Geen enkel probleem mee gehad. Volgens mij is het een betrouwbare partij.
Patrick80
Amerika-ontdekker
Berichten: 25
Lid geworden op: 21 jan 2014, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 1
Locatie: Zaltbommel

Re: Wedstrijd New York Yankees bijwonen

Bericht door Patrick80 »

Wij gaan in augustus naar NY en wil een baseball wedstrijd gaan bijwonen.

Nu speelt toevallig de Yankees tegen de Mets op 3 Augustus :clap:

Nu zie ik op stubhub kaartjes in het vak 420B voor $50 tot $ 100,- per stuk.
Mooie prijs en recht achter home base maar wel boven in.

Hebben jullie ervaring met het stadion, en misschien zelfs met dit vak?
Is dit een oke plek of is dit echt té hoog in het stadion en kan ik beter op andere plekken iets zoeken?
thieu1989
Amerika-ontdekker
Berichten: 39
Lid geworden op: 03 jan 2013, 13:31
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Wedstrijd New York Yankees bijwonen

Bericht door thieu1989 »

Wij hebben vorige week nog een wedstrijd bijgewoond van de Yankees, erg leuk :D.

Ik ben het eens met de plattegrond op deze pagina. Zoek een vak uit tussen de aangegeven rode lijnen, dan heb je het meeste waar voor je geld. De vakken in de 400 serie zijn idd wel erg hoog hoor. 420B zit achter home base, er staat een net op het veld waar je doorheen zult moeten kijken als je de slagman wilt zien. Mijn voorkeur zou het niet hebben. Wij hebben in 2013 ook bij de San Francisco Giants achter home base gezeten (welliswaar niet zo hoog) maar ik miste een beetje het overzicht wat je van de 'zijkant' wel hebt.

Wij zaten zelf in vak 326 en ik vond het erg goed zicht. Er kwamen zelfs twee ballen onze kant op (sloegen ze naar 'achter' zeg maar), kon ik jammer genoeg net niet pakken :P . Via stubhub de middag van te voren geboekt, 2 kaartjes voor 30 dollar p.s. Zie hier ons uitzicht:

Afbeelding

Overigens waren er veel lege plekken, maar wij durfden toch niet zo goed zomaar ergens anders te gaan zitten (al zaten er wel bij aankomst twee mensen op onze plekken en wij zijn er naast gaan zitten en hebben er niemand over gehoord....).

De wedstrijd begint meestal rond 19.00 uur, maar wees niet bang te laat te zijn, het is heel gebruikelijk om later binnen te komen (een honkbal wedstrijd in Amerika duurt wat langer dan de gemiddelde voetbal wedstrijd haha), natuurlijk wil je als toerist wel zo veel mogelijk van de wedstrijd zien, maar er kwamen zelfs om 21.00 uur nog mensen binnen. Wij waren vrij laat vertrokken en moesten de kaartjes nog ophalen bij het Stubhub kantoor. Dit lag ong 10 min lopen van het stadion. Uiteindelijk kwamen we rond 19.15 pas het stadion binnen en hebben we alleen het volkslied gemist (maar halverwege de avond komt er nog zo'n "god bless america" song ;) ).
Angie21
Amerika-ontdekker
Berichten: 37
Lid geworden op: 17 apr 2016, 18:06
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Wedstrijd New York Yankees bijwonen

Bericht door Angie21 »

Patrick80 schreef:Wij gaan in augustus naar NY en wil een baseball wedstrijd gaan bijwonen.

Nu speelt toevallig de Yankees tegen de Mets op 3 Augustus :clap:

Nu zie ik op stubhub kaartjes in het vak 420B voor $50 tot $ 100,- per stuk.
Mooie prijs en recht achter home base maar wel boven in.

Hebben jullie ervaring met het stadion, en misschien zelfs met dit vak?
Is dit een oke plek of is dit echt té hoog in het stadion en kan ik beter op andere plekken iets zoeken?
Cool, ik ga naar dezelfde wedstrijd! Als je tickets kunt bemachtigen echt doen, de subway series zijn erg tof om mee te maken. Ik koop mijn tickets overigens altijd gewoon via de thuisspelende club zelf.
heidem
Amerikakenner
Berichten: 428
Lid geworden op: 05 jun 2011, 22:29
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Wedstrijd New York Yankees bijwonen

Bericht door heidem »

Bij het kopen van kaarten voor thuiswedstrijden van de Yankees op Stubhub moet je er rekening mee houden dat de Yankees "print-at-home tickets" niet meer accepteren. Zie ook http://www.nytimes.com/2016/04/06/sport ... -walk.html
Als het goed is, worden op stubhub.com dus ook geen e-tickets meer aangeboden voor thuiswedstrijden van de Yankees. De digitale versie van de tickets werkt namelijk ook niet. In plaats daarvan worden de tickets bezorgd via UPS en/of kun je ze ophalen bij een kantoor van Stubhub. Als ze bezorgd worden via UPS, let dan op de geplande bezorgdatum.

Alternatief voor Stubhub is de officiële Yankees Ticket Exchange (http://newyork.yankees.mlb.com/nyy/tick ... change.jsp). De e-tickets die je op die website krijgt, kun je op je mobiel laten zien bij de ingang. De barcode van die e-tickets werkt wel.
Laatst gewijzigd door heidem op 19 mei 2016, 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Patrick80
Amerika-ontdekker
Berichten: 25
Lid geworden op: 21 jan 2014, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 1
Locatie: Zaltbommel

Re: Wedstrijd New York Yankees bijwonen

Bericht door Patrick80 »

Cool, ik ga naar dezelfde wedstrijd! Als je tickets kunt bemachtigen echt doen, de subway series zijn erg tof om mee te maken. Ik koop mijn tickets overigens altijd gewoon via de thuisspelende club zelf.
Wat cool dat je ook gaat! Ben in 2014 al naar NBA (Lakers vs Golden State) en NFL ( Charges vs Mets) geweest dus baseball staat nog op het lijstje.

Ik zou je tickets wel via Stubhub.com bestellen! scheelt een hoop geld.
Let idd wel op de eventuele bezorgdatum van het UPS pakket
Angie21
Amerika-ontdekker
Berichten: 37
Lid geworden op: 17 apr 2016, 18:06
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Wedstrijd New York Yankees bijwonen

Bericht door Angie21 »

ehm.. Ik heb een MLB lidmaatschap/account (zodat we ook in NL wedstrijden op tv kunnen volgen) dus voor ons scheelt het nagenoeg niks. Wij zijn een beetje baseball freaks. :oops:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer