Ik zit momenteel met het volgende. Voor onze vakantie van 2016 willen wij graag weer een rondreis maken door Amerika, alleen kom ik er zelf niet uit. We zijn in 2012 naar Florida geweest en hebben daar Orlando, Miami, Clearwater beach en Daytona beach gehad. Dit was voor ons de eerste keer Amerika. Dit beviel zo goed dat we de jaren erna ook zijn gegaan.
In 2013 hebben we een rondreis west Amerika gedaan.
* San Francisco
* Yosemite
* Monterey
* Santa Barbara (via hwy 1)
* Los Angeles
* San Diego
* Palm Springs
* Laughlin
* Grand Canyon
* Page
* Bryce Canyon
* Zion NP
* Las Vegas
In 2014 Rondreis BC Canada.
* Vancouver
* Victoria
* Campbell River
* Tofino
* Nanaimo
* Whistler
* Kamloops
* Jasper
* Banff
* Cargary
En net terug uit Amerika (2015)
* Denver
* Estes Park
* Custer
* Deadwood
* Cody
* Yellowstone
* Grand Teton NP
* Saltlake City
* Moab
* Bryce Canyon NP
* Grand Canyon
* Las Vegas
Voor 2016 zit ik dus met het volgende. Ik had in gedachte om van Fort Lauderdale naar Las Vegas te gaan. Echter ben ik enorm bang dat die rit gaat tegen vallen. Dit omdat wij van variatie houden (bossen, steden en woestijn) en de rit dus vanuit Florida nagenoeg langs de kust zal lopen door de staten Alabama, Louisiana, Texas en New Mexico. Ik denk (ben er nog nooit geweest) dat dit dus echt van stad naar stad word en dat de omgeving vrij wel overal het zelfde zal zijn.
De reis naar Canada vonden wij erg mooi, echter begon deze reis toch wat te vervelen omdat na 2 weken rond te hebben gereden alles toch wel heel erg op elkaar leek. Tuurlijk het is prachtige natuur! maar als je 10 watervallen hebt gezien dan is de 11de niet zo belangrijk meer.

De afgelopen vakantie (2015) was bijvoorbeeld een goed voorbeeld van hoe wij het wél willen. Eerst bossen en bergen, dan stuk woestijn, dan het prachtige Yellowstone, daar tussen in nog enkele steden, daarna de canyons in en uiteindelijk eindigen in het geweldige Las Vegas. Van alles wat dus.
Ook heb ik zitten kijken om bijvoorbeeld in New York te beginnen en dan naar Las Vegas te rijden. Echter ben ik bang dat we dan voor de 3de keer in 4 jaar na 1,5/2 weken weer dezelfde dingen zullen zien.
Mijn vrouwtje wil graag Key West zien in Florida, ik zou New York en de Niagara falls wel eens willen zien. Maar ja die zitten ver van elkaar af. Wel staat 1 ding vast en dat is dat we in Las Vegas willen eindigen. O en de reis is 23 dagen en moet eind mei begin juni zijn.
Wie o wie kan en wil mij helpen? Iemand een idee?
Sorry voor de enorme lap tekst.
Alvast zeer vriendelijk bedankt!