Theme Park Topic

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Gebruikersavatar
Njit
Amerika-expert
Berichten: 13545
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:04
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: Theme Park Topic

Bericht door Njit »

Tja.. Disney is Disney. Wat jij Commercieel noemt is gewoon hoe Disney het doet. Als je dat niet ligt dan is Disney Anaheim ook niks voor je.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
UsaMarlous
Amerika-ontdekker
Berichten: 63
Lid geworden op: 22 aug 2016, 17:32
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Theme Park Topic

Bericht door UsaMarlous »

Njit schreef:Tja.. Disney is Disney. Wat jij Commercieel noemt is gewoon hoe Disney het doet. Als je dat niet ligt dan is Disney Anaheim ook niks voor je.
Nou Disney in Parijs is heel anders dan bv in Orlando. Daar werd je (jaren geleden) doodgegooid met reclame. Ook reclame die niets met Disney te maken had. Dat vind ik dan toch wel commercieel. Als ik in de rij voor een ride reclame over een telefoonprovider te zien krijg.

En de entreeprijzen a $100 pp kloppen ook? :twisted:
2002 Orlando
2012 New York City
2017 Rondje Zuid Westen
2018 New York City
2019 Rondje Zuid Westen
2021 New York City - Washington
_________________
SuzieQ
Amerika-expert
Berichten: 2432
Lid geworden op: 14 sep 2010, 15:52
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Theme Park Topic

Bericht door SuzieQ »

Voor Anaheim is het nog iets duurder.
Suzie


2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
SuzieQ
Amerika-expert
Berichten: 2432
Lid geworden op: 14 sep 2010, 15:52
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Theme Park Topic

Bericht door SuzieQ »

Iemand enig idee hoelang de levering van attractionsdirect ie is?
Ik wil kaarten voor Disneyland bestellen maar American vacations bied ze helaas niet meer aan.
Suzie


2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Kimdum
Amerika-ontdekker
Berichten: 82
Lid geworden op: 22 jan 2017, 10:35
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Theme Park Topic

Bericht door Kimdum »

Hoi, even een vraagje:

Het oorspronkelijke idee was om Universal LA aan te doen: als HP fan moet dat gewoon.
We zijn echter ook beiden heel Disney minded. Ondertussen ook al veel zien voorbijkomen over Anaheim en het California Adventure park. Vooral World of Colors ziet er echt prachtig uit om eens live mee te maken.

Het idee is dus ontstaan om zowel Universal als Disney te doen elk op een dag. Dus de zaterdag Disney en de zondag Universal. Raden jullie een hopper aan voor Disney? Of is het toch beter om een specifiek park (Anaheim of Adventure park) te gaan kiezen?

En dan hebben we nog de pech dat we in LA zijn het weekend voor Memorial Day. We zijn er dus 26/27 mei en de 28ste mei is Memorial Day. Hoe druk mogen we het verwachten? En zijn er dan speciale events te doen in de parken?
Anonymous123

Re: Theme Park Topic

Bericht door Anonymous123 »

Ik denk dat je het antwoord al kan raden! Drukker ga je het niet vinden: https://www.undercovertourist.com/los-a ... /May-2018/
Arnie
Amerika-ontdekker
Berichten: 36
Lid geworden op: 19 dec 2015, 14:03
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Theme Park Topic

Bericht door Arnie »

Maandag hebben we een dag over in ons programma en willen we een park bezoeken rond LA.
Mijn vrouw is zwanger en mag dus niet in achtbanen met een stang in haar buik, dus Sixflags valt snel af. Wat adviseren jullie? Universal studio's of Disneyland?
Gebruikersavatar
Njit
Amerika-expert
Berichten: 13545
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:04
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: Theme Park Topic

Bericht door Njit »

Universal Studios heeft veel attracties met een 3D simulator. Daar heb je meestal ook een stang in je buik.
Van hun eigen site:
Do you have any information for pregnant guests?
We advise expectant mothers not to ride The Studio Tour, Jurassic Park© – The Ride, Transformers™: The Ride-3D, The Simpsons Ride™, Despicable Me Minion Mayhem, Revenge of the Mummy℠ – The Ride, Harry Potter and the Forbidden Journey™ and Flight of the Hippogriff™.
Zie ook https://www.universalstudioshollywood.c ... y-2016.pdf

Disneyland zijn best veel attracties die je wel mag doen. Zie deze blog: https://thehappiestblogonearth.com/2016 ... gnant.html
California Adventure heeft in het algemeen wat heftigere attracties, daar zul je dus ook meer restricties zien. Zie hier de totale lijst: http://allears.net/dlr/tp/dlr_rr.htm
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
SuzieQ
Amerika-expert
Berichten: 2432
Lid geworden op: 14 sep 2010, 15:52
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Theme Park Topic

Bericht door SuzieQ »

Ik zit die lijst te bekijken, hoe zou Disney dit bepalen (nav onderzoek / richtlijnen neem ik aan)? Soarin is toch prima te doen of zou dit om de beweging gaan?
Suzie


2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Gebruikersavatar
Njit
Amerika-expert
Berichten: 13545
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:04
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: Theme Park Topic

Bericht door Njit »

Als ik op hun eigen site kijk dan staat Soarin er ook niet bij: https://disneyland.disney.go.com/attrac ... re/soarin/
Zie daar ook niet echt een probleem in..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Arnie
Amerika-ontdekker
Berichten: 36
Lid geworden op: 19 dec 2015, 14:03
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Theme Park Topic

Bericht door Arnie »

Dus Disneyland is het best te doen tijdens de zwangerschap? Dan gaan we daar naar toe. Dank jullie wel. :thumbup:
SuzieQ
Amerika-expert
Berichten: 2432
Lid geworden op: 14 sep 2010, 15:52
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Theme Park Topic

Bericht door SuzieQ »

Nee soarin lijkt mij ook echt geen probleem. Ik zou ook gewoon naar Disney gaan, misschien kom ik ooit nog in die situatie.
Suzie


2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Gebruikersavatar
Njit
Amerika-expert
Berichten: 13545
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:04
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: Theme Park Topic

Bericht door Njit »

Arnie schreef:Dus Disneyland is het best te doen tijdens de zwangerschap? Dan gaan we daar naar toe. Dank jullie wel. :thumbup:
Lijkt me wel. Kun je ook gelijk babykleertjes shoppen :)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
laug85
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 jul 2012, 09:56
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Theme Park Topic

Bericht door laug85 »

Wij willen in mei 1 dag naar het magic kingdom met onze zoontjes van 1 en 4 jaar.
Nu kan ik op de site van wdw alleen tickets voor 2 of meer dagen kopen. Enig idee of ik ergens kaarten in het voren kan kopen voor 1 dag?
Laura&Edwin
Amerikakenner
Berichten: 627
Lid geworden op: 28 aug 2012, 07:56
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: in het Groene Woud

Re: Theme Park Topic

Bericht door Laura&Edwin »

Dat kan bijvoorbeeld bij attractionticketsdirect.de of .ie (soms is de ene goedkoper dan de andere) en ik denk dat Mousesavers het ook wel zal hebben.
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
wettely
Amerika-ontdekker
Berichten: 38
Lid geworden op: 20 dec 2007, 13:22
Locatie: Zwolle

Legoland of ander park?

Bericht door wettely »

Hoi!
Met onze 2 boys van dan 6 en 8 willen we in ieder geval 1 pretpark bezoeken. De kids konden kiezen tussen Legoland en Disney. Ze kozen Lego. Zijn er nog meer parken in omgeving San Diego die de moeite waard zijn? (voor ons allemaal het liefst)
Laura&Edwin
Amerikakenner
Berichten: 627
Lid geworden op: 28 aug 2012, 07:56
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: in het Groene Woud

Re: Theme Park Topic

Bericht door Laura&Edwin »

Disney is niet echt bij San Diego. Seaworld is dat wel, net als San Diego Zoo en San DIego Zoo Safari Park.

Mocht Disney (Anaheim) wel binnen jullie specs vallen, dan kun je eventueel ook Universal of Knott's Berry Farm overwegen. Nog iets verder ligt Six Flags, maar dat lijkt me voor je twee kleintjes niet meteen voor de hand liggen. Legoland is voor een 6 jarige, en ik denk voor een 8 jarige wel een leuk park. Maar dat zullen ze waarschijnlijk van Seaworld of de Zoo ook vinden.

Wat willen jullie zelf?
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
noname4
Amerikafan
Berichten: 280
Lid geworden op: 13 mar 2016, 13:12
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Theme Park Topic

Bericht door noname4 »

Je kan in de meeste hotels in de buurt van Disneyland kaartjes met een beetje korting kopen, maar ik las ook ergens in een hotel review van Tripadvisor dat de kaartjes nog iets goedkoper zijn in een AAA kantoor. Weet iemand of er daar dan 1 in de buurt is van Disneyland. Ik kan zelf zo niks vinden. En als de extra korting een paar euro betreft is het misschien ook de moeite niet.
Ing
Amerikakenner
Berichten: 833
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Theme Park Topic

Bericht door Ing »

Ik vond de San Diego Zoo erg de moeite waard! Denk ook leuk voor jongens van 6 en 8, want er zijn naast dieren ook veel leuke 'extra's'. Zoals een bustour, een SkyTram etc. Wij hebben de kaarten voor 44 dollar ps bij de AAA gekocht (was 11 dollar goedkoper dan via de website/zoo zelf).
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: Theme Park Topic

Bericht door Division »

30 mei ticket voor Universal Studios besteld bij AttractionTicketsDirect.de en vandaag ontvangen. Ik heb nooit een bevestigingsmail of verzendbevestiging met trackingnummer gekregen. Hoort dat wel? Ik heb gelukkig een screenshot gemaakt van het ordernummer na het plaatsen van de bestelling, anders had je nooit je bestelling kunnen inzien. Ticket vandaag bezorgd overigens, dus snel zat.
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer