Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegticket + huur camper boeken
-
JensCourtens
- Amerika-ontdekker
Vliegticket + huur camper boeken
Hallo,
Ik en mijn vriendin zijn van plan om begin september voor 2 weken naar Vancouver Island te trekken.
Ik heb gehoord dat het goedkoper is om ticket en camper samen te boeken i.p.v. dit tweemaal apart te doen.
Weet iemand goeie/betrouwbare site(s) waar je dit kunt doen?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Ik en mijn vriendin zijn van plan om begin september voor 2 weken naar Vancouver Island te trekken.
Ik heb gehoord dat het goedkoper is om ticket en camper samen te boeken i.p.v. dit tweemaal apart te doen.
Weet iemand goeie/betrouwbare site(s) waar je dit kunt doen?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Re: Vliegticket + huur camper boeken
Soms wel, soms niet. Kwestie van goed narekenen. Specifieke goedkope aanbieders zijn er niet. Je moet dus goed speuren.
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Vliegticket + huur camper boeken
Voor goedkope camperhuur ben je eigenlijk al te laat. De kortingen zijn allemaal al voorbij, en de verhuur gaat op vraag en aanbod. De meeste campers zijn waarschijnlijk al verhuurd waardoor je nu in een hoger tarief komt.
Ik zou gewoon bij een paar bedrijven wat offertes op vragen. Apart en samen, en dan kijken wat het beste uitkomt.
Ik zou gewoon bij een paar bedrijven wat offertes op vragen. Apart en samen, en dan kijken wat het beste uitkomt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht