American Football wedstrijd bijwonen

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Opmerkzame Herder
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 jan 2015, 11:46
Aantal x V.S. bezocht: 2

American Football wedstrijd bijwonen

Bericht door Opmerkzame Herder »

Hallo iedereen

In september 2015 ga ik opnieuw rondtrekken door Amerika. Deze keer ga ik Texas, het Diepe Zuiden en Florida verkennen. Ik zou graag eens een American Football wedstrijd bijwonen tijdens mijn reis. Volgende steden bezoek ik tijdens een weekend: New Orleans, Orlando, Miami en Memphis. In Dallas ben ik op een dinsdag en woensdag.

Heeft er iemand van jullie ervaring met het bemachtigen van tickets? Vanaf wanneer zijn de speeldata voor het nieuwe seizoen bekend?

Alvast bedankt voor jullie reacties!
M Kactus
Amerikakenner
Berichten: 1031
Lid geworden op: 22 mar 2011, 14:05
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: American Football wedstrijd bijwonen

Bericht door M Kactus »

Ja, wij hebben ondertussen al wel enige ervaring met het bijwonen van NFL-wedstrijden. Maar nog niet in die streek.
De tegenstanders zijn ondertussen al bekend, dus je kunt al wel inschatten welke ploegen je zult zien. Alleen nog niet wanneer. Maar als je een tijdje gaat, is de kans wel groot dat er ergens een wedstrijd is in je buurt. Maar maandag en donderdag zijn het telkens maar 2 ploegen nationaal, niet nog eens iedereen.
De speeldata zijn pas bekend vanaf de lente. Een paar weken na de draft, gewoonlijk. En single season tickets worden nog later verkocht. Rond juli, augustus. Dat hangt er een beetje vanaf.

Er zijn in grote lijnen twee plaatsen waar je tickets vandaan kunt halen:
- Ticketmaster: De officiële verkoopwebsite van de NFL. Koop je hier, dan zijn je plaatsen gegarandeerd, gewoon "eerstehands". Zij hebben ook een tweedehandsmarkt, TicketExchange. Hiervoor geldt hetzelfde.
Je moet wel op tijd klaarzitten wanneer de verkoop begint, en meteen toezeggen als je tickets hebt. Dan worden ze een minuut of wat vastgehouden terwijl jij de betaling regelt. Afhankelijk van hoe druk bezocht je team is, natuurlijk.
- Stubhub: En andere tweedehandssites. Eén keer heb ik hier ook al gekocht. Geen probleem mee gehad. Zij garanderen een goed ticket of je geld terug. Maar dat laatste is natuurlijk sneu als je daar voor de deur staat. Waar ze trouwens vaak ook met tickets staan te leuren. Dus Stubhub kan ik ook wel aanraden als Ticketmaster niks is, maar met andere heb ik nog geen ervaring. Opnieuw doorverkopen kan echter alleen maar met een Amerikaans adres, blijkbaar.

Heb je een favoriet team ? Want daar zitten er wel nog wat :) New Orleans Saints, Tennessee Titans, Jacksonville Jaguars, Miami Dolphins, Tampa Bay Buccaneers, Houston Texans en Dallas Cowboys, Atlanta Falcons, en misschien zelfs de Carolina Panthers.
De Saints, Cowboys, Falcons, Dolphins en Texans zijn zowat de betere teams daar, alvast de meest bezochte. Het hangt er dus echt vanaf wie je graag wilt zien. Kijk al eens naar de tegenstanders, dan zie je al wie interessante matchups krijgt?
Gebruikersavatar
Arends1989
Amerikakenner
Berichten: 669
Lid geworden op: 15 apr 2012, 18:07
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Nederland

Re: American Football wedstrijd bijwonen

Bericht door Arends1989 »

Vorig seizoen met Ticketmaster.com kaartjes gekocht voor de NBA playoffs, werkte zonder problemen. Moest alleen even op zoek naar een printer die goed werkte ;)

In september ga ik naar Californie en hoop daar ook een NFL wedstrijd mee te kunnen pakken.

De sfeer bij de Amerikaanse sporten blijft geweldig! :clap:
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7731
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: American Football wedstrijd bijwonen

Bericht door mtl »

American Football vindt vooral plaats tussen donderdag en maandag waarbij vrijdag en zaterdag vooral college football is. Het overgrote deel van de NFL wordt op zondag gespeeld. Op dinsdag en woensdag zul je geen american football kunnen zien denk ik. Van de steden die jij bezoekt heeft Orlando geen NFL-team. Hou er rekening mee dat kaarten duur en schaars kunnen zijn. Een forumlid wilde vorig jaar naar de Seattle Seahawks maar zag ervan af toen het goedkoopste kaartje $300 bleek te zijn.
M Kactus
Amerikakenner
Berichten: 1031
Lid geworden op: 22 mar 2011, 14:05
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: American Football wedstrijd bijwonen

Bericht door M Kactus »

mtl schreef:American Football vindt vooral plaats tussen donderdag en maandag waarbij vrijdag en zaterdag vooral college football is. Het overgrote deel van de NFL wordt op zondag gespeeld. Op dinsdag en woensdag zul je geen american football kunnen zien denk ik. Van de steden die jij bezoekt heeft Orlando geen NFL-team. Hou er rekening mee dat kaarten duur en schaars kunnen zijn. Een forumlid wilde vorig jaar naar de Seattle Seahawks maar zag ervan af toen het goedkoopste kaartje $300 bleek te zijn.
Inderdaad, maar $300 is niet de gemiddelde prijs van een ticket, zeker niet als je bereid bent een beetje hoger te zitten. Wij betalen eerder tussen de 80 en de 150 per ticket.
Dat was een ticket voor de seizoensopener, met de Seahawks, in één van de vaakst uitverkochte stadiums.
Opmerkzame Herder
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 jan 2015, 11:46
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: American Football wedstrijd bijwonen

Bericht door Opmerkzame Herder »

Bedankt voor al jullie reacties! Mijn favoriete team is de Miami Dolphins, het zou natuurlijk leuk zijn om hen aan het werk te kunnen zien.

Ik ga proberen tickets te bemachtigen via ticketmaster, hopelijk lukt dit!
Gebruikersavatar
Audrey
Amerika-ontdekker
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 mar 2014, 19:51
Aantal x V.S. bezocht: 2
Locatie: Antwerpen

Re: American Football wedstrijd bijwonen

Bericht door Audrey »

Wij zijn in september 2013 naar de Miami Dolphins gaan kijken. Denk dat we ongeveer $70 betaald hebben per ticket voor goede (iets hogere) plaatsen.
Stadion in Miami zit zelden volledig vol, je hebt altijd wel kans op een ticket via Ticketmaster.
Opmerkzame Herder
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 jan 2015, 11:46
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: American Football wedstrijd bijwonen

Bericht door Opmerkzame Herder »

Audrey schreef:Wij zijn in september 2013 naar de Miami Dolphins gaan kijken. Denk dat we ongeveer $70 betaald hebben per ticket voor goede (iets hogere) plaatsen.
Stadion in Miami zit zelden volledig vol, je hebt altijd wel kans op een ticket via Ticketmaster.
Goed om weten!
Gebruikersavatar
boonens
Amerikakenner
Berichten: 771
Lid geworden op: 23 jan 2013, 21:25
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: American Football wedstrijd bijwonen

Bericht door boonens »

Als je kaarten koopt voor de Dolphins, zorg dan dat je in een vak aan de zuidkant van Sun Life Stadium zit. Enerzijds omdat dit de gezelligere 'thuiskant' is, anderzijds omdat je dan niet uren tegen de zon in kijkt en afhankelijk van speeltijd/seizoen de mazzel hebt in de schaduw te zitten.

En een paar uur voor kickoff er al naartoe. Tailgaiten!!! :lol:
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19591
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: American Football wedstrijd bijwonen

Bericht door PSVwally »

De bedoeling is om het seizoen op 10 September te laten starten. Dus met een beetje geluk kun je een wedstrijd meepakken. Ik heb het Sunlife ook nog zelden vol zien zitten, dus ik denk dat je daar echt wel kans maakt.
Gebruikersavatar
Audrey
Amerika-ontdekker
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 mar 2014, 19:51
Aantal x V.S. bezocht: 2
Locatie: Antwerpen

Re: American Football wedstrijd bijwonen

Bericht door Audrey »

En zeker een poncho meenemen! Bij ons was er een halfuur voor de wedstrijd een gigantische stortbui..
De mensen naast ons waren duidelijk niet voorbereid en dus door en door nat :lol:
LondonFR
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 feb 2015, 14:46
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: American Football wedstrijd bijwonen

Bericht door LondonFR »

Opmerkzame Herder schreef:Bedankt voor al jullie reacties! Mijn favoriete team is de Miami Dolphins, het zou natuurlijk leuk zijn om hen aan het werk te kunnen zien.

Ik ga proberen tickets te bemachtigen via ticketmaster, hopelijk lukt dit!
Je zou ook eens op stubhub kunnen kijken (heb daar eerder kaarten voor honkbal, basketball en ijshockey gehaald dus neem aan dat ze ook NFL kaarten aanbieden). Ik weet wel dat het doorgaans een prijzig grapje is, omdat het aantal wedstrijden in het seizoen zo beperkt is.
Opmerkzame Herder
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 jan 2015, 11:46
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: American Football wedstrijd bijwonen

Bericht door Opmerkzame Herder »

OK, bedankt allemaal voor de tips! Ik ga er zeker rekening mee houden!
xjenniferx
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 mei 2015, 15:05

Re: American Football wedstrijd bijwonen

Bericht door xjenniferx »

Hoi,
Iemand hier ervaring met kaartjes kopen voor college football? Helaas ben ik zelf niet op de juiste locaties voor de NFL wedstrijden maar ik ben wel een leuke wedstrijd van Trojans tegengekomen. Alleen de link naar de ticketverkoop doet het bij mij niet en weet niet of starhub betrouwbaar is of uberhaupt handig voor buitenlanders.
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7731
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: American Football wedstrijd bijwonen

Bericht door mtl »

Ik neem aan dat je met starhub stubhub bedoelt? Die zijn betrouwbaar en iedereen kan er gewoon een account openen en kaarten kopen. Dat er op de site van de Trojans geen kaarten te koop zijn kan zijn omdat ze nog niet in de verkoop zijn.
xjenniferx
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 mei 2015, 15:05

Re: American Football wedstrijd bijwonen

Bericht door xjenniferx »

mtl schreef:Ik neem aan dat je met starhub stubhub bedoelt? Die zijn betrouwbaar en iedereen kan er gewoon een account openen en kaarten kopen. Dat er op de site van de Trojans geen kaarten te koop zijn kan zijn omdat ze nog niet in de verkoop zijn.
Ok want die kaarten die daar zichtbaar zijn dus van de season tickets? Heb je geen pas nodig om die te gebruiken? En enig idee wanneer de verkoop normaal begint?
Christiaan85
Amerika-ontdekker
Berichten: 64
Lid geworden op: 30 jun 2013, 22:04
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Zaandam

Re: American Football wedstrijd bijwonen

Bericht door Christiaan85 »

Een uurtje vanaf orlando heb je de BUccaneers zitten. Gezellig stadion. Dat zou dus ook nog een optie kunnen zijn.
I'm lovin' iT!
Gebruikersavatar
Carthrax
Amerika-ontdekker
Berichten: 25
Lid geworden op: 14 jan 2011, 14:52
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Assen

Re: American Football wedstrijd bijwonen

Bericht door Carthrax »

Het Sun Life Stadium ondergaat op dit moment een grote verbouwing dus hopelijk heb je dan goede beschutting tegen zon/regen.
Veel plezier daar en als Fins fan zijnde ben ik zeer jaloers ;)
Gebruikersavatar
boonens
Amerikakenner
Berichten: 771
Lid geworden op: 23 jan 2013, 21:25
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: American Football wedstrijd bijwonen

Bericht door boonens »

Christiaan85 schreef:Een uurtje vanaf orlando heb je de BUccaneers zitten. Gezellig stadion. Dat zou dus ook nog een optie kunnen zijn.
Gezellig stadion en ehmmm...flitsend spel! http://www.wfla.com/story/27681878/5-to ... -bucs-game
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer