Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Favoriete plek

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
UScrazy
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 8

Favoriete plek

Bericht door UScrazy »

Wat is jullie favoriete plek in Amerika?
Is dat een stad of staat en welke? En waarom?
Ben benieuwd :)
Home sweet home
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Favoriete plek

Bericht door PSVwally »

Zo, dat is lastig kiezen. Ik denk dat ik in de natuur voor Grand View Point Overlook in Canyonlands ga, want daar stond ik helemaal alleen in die grootse leegte te kijken. Maakte veel indruk. Qua stad ga ik voor LA. Die stad trekt me meer dan bv San Francisco. Las Vegas is ook geweldig, maar dat is pure carnavalsgekte.
Qua staat zou ik nu denk ik moeten kiezen tussen Utah en Wyoming. Beide prachtige staten met enorm veel mooie plekjes.
Mandijtjuh
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Mandijtjuh »

Erg lastig! Las Vegas vind ik echt super maar ik moet denk ik toch zeggen bovenop de Angels Landing in Zion! :D
http://mandyusa2014.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
RCRD
Amerikakenner

Bericht door RCRD »

Las Vegas als stad. Waarom? Helemaal mijn ding gewoon, moeilijk uit te leggen zonder het te begrijpen. :mrgreen:

Death Valley als gebied. En ik heb een godsgruwelijke hekel aan hitte maar deze plek heeft iets magisch voor mij.
Het is gewoon echt net een andere wereld. Soms zeg ik gekscherend tegen mijn vriendin dat die Amerikanen het er gewoon allemaal hebben neergelegd. :mrgreen: (geldt overigens ook voor Yellowstone; 'straks drukken ze op het knopje 'off' en stopt dat gebubbel tot morgenvroeg!' :mrgreen:

Damn, nog 109 dagen en dan mag ik weer....
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

Voor mij is het New York City, maar ik moet toegeven dat ik (nog) niet aan al die prachtige natuurparken ben toegekomen. Probeer wel al steeds ook een andere stad kort mee te pakken, maar die hebben niet de vibes die de Big Apple wel heeft .... inderdaad heel moeilijk uitleggen waarom nou precies, maar ik ben volkomen verliefd op die metropool.
(en ik ben niet eens een stadsmens ...)
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer