Ik wil even iedereen op dit forum van harte bedanken!

Wij zijn gisterenavond terug gekomen van 3,5 fantastische week in Zuid-West amerika. We hebben nagenoeg alles gedaan zoals gepland en het was echt geweldig. Ik wil jullie bedanken voor het reageren op mijn vragen en de hulp bij het opstellen van ons reisschema. Maar ook degene die niet hebben gereageerd, maar hun eigen verhalen of reisverslagen hebben gedeeld.
Zonder al deze info had ik het nooit aangedurfd alles zelf te regelen en zeker een kant en klare reis genomen. Toen we dan ook mensen in Grand Canyon spraken die daar maar 1 middagje waren (en ook nog eens op ruim een uur afstand sliepen) en van ons hoorden hoe gaaf de Panorama Trail was in Yosemite en enthousiast zeiden dat ze die dan ook wel wilden gaan doen (hadden zich nog nergens in verdiept blijkbaar) maar ook dat niet bleek te kunnen omdat ze er maar 1 nacht hadden en ook daar weer niet dicht bij het park zaten wisten we zeker dat we nooit zo'n kant en klare reis gaan doen!
Wie ons verslag wil lezen is welkom: http://www.edmobama2014.wordpress.com
Het grote nadeel van deze reis is dat al onze andere vakanties er bij in het niet dreigen te vallen en we geen idee hebben wat we volgend jaar gaan doen. Normaal zijn we daar in deze tijd al volop mee bezig.
Punt is dat als onze dochter slaagt in mei 2015 dat ze dan met mij een paar dagen naar New York mag. En als we daar dan toch zijn........
Tja, het begint nu te kriebelen om er dan maar een vakantie in het oosten aan vast te plakken. Maar we kunnen volgend jaar hooguit 2,5 week weg.
Zou het tegenvallen om dat te doen na deze fantastische vakantie in het westen? Iemand suggesties?
Groetjes,
Monique