Oplossing gevonden voor Site to store pickup Walmart
Geplaatst: 15 jul 2014, 18:57
Omdat het onderwerp mij hier beter op zijn plaats lijkt. Een nieuwe thread voor een oude vraag:
Er zijn vaker vragen geweest waarom een "site to store" pickup niet lukte vanuit Nederland. Zie dus ook de vraag in het Off-Topic forum http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=6&t=53553
De oplossing is inmiddels gevonden:
Een aantal maanden geleden heb ik een gratis debit kaart van Neteller ( http://www.neteller.com ) aangeschaft. Deze kaart geeft veel voordelen en een opsomming daarvan geef ik op mijn weblog ( http://pgusa2014.wordpress.com ) -> Tips -> 9. Financieel. Deze kaart is dus in US Dollars afgesloten en gedraagt zich als een Amerikaanse kaart. Procedure werkt nu als volgt
1) Site to Store aankoop doen.
2) Als gast afrekenen (account aanmaken mag ook) en kiezen voor Creditcard.
3) Bij woonadres het adres van hotel opgeven waar op die dag verbleven wordt (andere adressen werken waarschijnlijk ook, maar die van het hotel geeft enige logica)
4) Bij e-mailadres gewoon het eigen (Nederlandse) e-mail adres opgeven.
5) Bestelling plaatsen
6) Betaling wordt verwerkt en er volgt een bevestigingsmail. Hierop staat aangegeven dat er nog een definitieve mail volgt wanneer de spullen kunnen worden opgehaald.
Klaar
Veel suc6
AVusa
P.s. Ook een boeking voor kaartjes bij de Amerikaanse ticketmaster.com is op deze manier opgelost.
Er zijn vaker vragen geweest waarom een "site to store" pickup niet lukte vanuit Nederland. Zie dus ook de vraag in het Off-Topic forum http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=6&t=53553
De oplossing is inmiddels gevonden:
Een aantal maanden geleden heb ik een gratis debit kaart van Neteller ( http://www.neteller.com ) aangeschaft. Deze kaart geeft veel voordelen en een opsomming daarvan geef ik op mijn weblog ( http://pgusa2014.wordpress.com ) -> Tips -> 9. Financieel. Deze kaart is dus in US Dollars afgesloten en gedraagt zich als een Amerikaanse kaart. Procedure werkt nu als volgt
1) Site to Store aankoop doen.
2) Als gast afrekenen (account aanmaken mag ook) en kiezen voor Creditcard.
3) Bij woonadres het adres van hotel opgeven waar op die dag verbleven wordt (andere adressen werken waarschijnlijk ook, maar die van het hotel geeft enige logica)
4) Bij e-mailadres gewoon het eigen (Nederlandse) e-mail adres opgeven.
5) Bestelling plaatsen
6) Betaling wordt verwerkt en er volgt een bevestigingsmail. Hierop staat aangegeven dat er nog een definitieve mail volgt wanneer de spullen kunnen worden opgehaald.
Klaar
Veel suc6
AVusa
P.s. Ook een boeking voor kaartjes bij de Amerikaanse ticketmaster.com is op deze manier opgelost.