Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kinderen aan boord vlucht United Airlines

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Anneli
Amerika-ontdekker

Kinderen aan boord vlucht United Airlines

Bericht door Anneli »

Hoi hoi allemaal,

Misschien een beetje gekke vraag maar mijn meiden waren benieuwd of je bij United Airlines ook een kadootje krijgt als kind. Bij sommige vliegtuigmaatschappijen delen ze kleurboekjes of iets dergelijks uit. Kunnen ze zich altijd zo op verheugen.

Wie weet weet iemand het....
dimona
Amerika-expert

Re: Kinderen aan boord vlucht United Airlines

Bericht door dimona »

Ik kan het me van onze laatste vlucht met United niet herinneren eigenlijk.

Edit: haha, ik vraag net aan mijn kids of ze op de laatste vlucht iets gekregen hebben, zegt de jongste (6): "You mean United? No."

Bij deze dus 8)
bello
Amerikakenner

Bericht door bello »

Op de kindermaaltijd na, nee, niks leuks bij United. Bij KLM vorige week ook niet trouwens. De echte buit halen we altijd binnen bij British Airways en ook Virgin Atlantic en Qantas waren in dat opzicht erg leuk. Maar niet leuk genoeg om met opzet honderden euro's extra voor de tickets te betalen :lol:

Afgelopen trip maakte ik gewoon zelf met wat ziplockbags in een zwemtasje een pretpakket: nieuwe stiften, zakje M&M's, stickers, een hotwheelsautootje en zo'n Hemaboek met 'werkjes' (verbind de cijfers, omcirkel de grootste/zwaarste etc.). Groot succes bij onze bijna vijfjarige!
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
wiepster
Amerika-expert

Bericht door wiepster »

Toen mijn dochter een stuk jonger was en wij regelmatig van NL naar FL vlogen, had ik altijd kleine kadootjes bij me; elk uur een verrassing, dat hielp erg goed met zo lang stilzitten.
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Nee, bij United zjn het kindermenu en het aanbod van kindertv al niet geweldig, en verder had ik het idee dat ze mensen met kinderen liefst zo veel mogelijk negeren :-)
Terug in Texas!
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

hemmie schreef:verder had ik het idee dat ze mensen met kinderen liefst zo veel mogelijk negeren :-)
Haha, nu je het zegt, volgens mij hadden we dezelfde crew ofzo :)
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Volgens mij standaardbeleid bij alle Amerikaanse maatschappijen. Toen we in India woonden vlogen we vaak Northwest en later Delta (enige directe vlucht naar Schiphol), daar kregen de kinderen zelfs niet eens een kindermaaltijd.
Terug in Texas!
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Het is alweer even geleden dat ik met kleine kinderen vloog, maar ik ben net op en neer naar Chicago gevlogen met United. Op zich kregen kinderen niets, maar er zat op de heenweg een kind dichtbij mij, die bang was om te vliegen en die mocht van de flight attendants de cockpit bekijken en kreeg ook een sticker met vleugeltjes (zoals wij die vroeger altijd kregen). Misschien moeten je kinderen zich als bang voor vliegen voordoen? Grapje, hoor. Ik heb wel United vluchten meegemaakt recentelijk waar de kinderen die stickertjes kregen, maar lang niet allemaal. Dus ik zou inderdaad zeggen verwacht het niet, het hangt duidelijk af van de bemanning en hoe druk het is. Ik nam vorig jaar een United vlucht van Chicago naar Amsterdam, die vrijwel leeg was, dan krijg je pas goede service, de kleurboekjes kwamen zelfs tevoorschijn, het is er dus wel. Anders even vragen, dan gebeurt er vaak allerlei leuks wat niet "zomaar" wordt weggegeven.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Ohhh, helemaal vergeten, de kinderen kregen vlak voor de landing nog wel iets, een speldje met 'wings'!
Terug in Texas!
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Ja, die slingeren hier in huis ook rond inderdaad (ik had er van de week nog eentje in een broekzak zitten, die ineens venijnig in mijn been prikte). Ik had geen idee waar ze vandaan kwamen, haha. Moet bij het uitstappen gebeurd zijn, waar ik altijd voorop loop en mijn man achteraan :D
bello
Amerikakenner

Bericht door bello »

Zoals het een goede Nederlandse betaamt :lol:

(Petra vraagt zich in haar blogs regelmatig af waardoor ze toch weet dat het Nederlanders zijn in de stroom mensen die het metrostation verlaat - het is natuurlijk het gebrek aan grote witte gympen en het niet-bol-geföhnde haar, maar ook het 'feit' dat Nederlandse vrouwen altijd het gezin leiden, terwijl man en kinderen als eendjes volgen. Daar zie ik het bijna altijd aan hier!)
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Haha, nou, meestal loop ik achter mijn man aan te rennen :lol:

Het is meer zo dat mijn man altijd alle spullen uit het bagagecompartiment pakt en ons dan een voor een op pad stuurt met een trolley. Er loopt incidenteel ook wel eens een kind voor me, maar die is dan meestal zó snel het vliegtuig uit, dat ik niet eens in de buurt ben als de captain hem/haar eventueel iets in de hand moffelt :lol:
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

bello schreef:(Petra vraagt zich in haar blogs regelmatig af waardoor ze toch weet dat het Nederlanders zijn in de stroom mensen die het metrostation verlaat - het is natuurlijk het gebrek aan grote witte gympen en het niet-bol-geföhnde haar, maar ook het 'feit' dat Nederlandse vrouwen altijd het gezin leiden, terwijl man en kinderen als eendjes volgen. Daar zie ik het bijna altijd aan hier!)
:lol: :lol: :lol: [ :offtopic: ]Maar heel vaak is het de kleding van de man, die het weggeeft, driekwart broek, net niet helemaal een shirt wat een Amerikaan zou dragen (soms zelfs roze, geen Amerikaan, die dat aantrekt) of een broek in een felle kleur :wink: (let op die knipoog voor ik het hele forum over me heen krijg)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Toen ik de topic titel las dacht ik dat het om een kindvrije plek ging, zoals in dit artkel:

http://abcnews.go.com/Travel/pay-kid-fr ... 80%2Cd.aWc

Ik betaal ook graag extra voor een aduts only flight, vooral op lange vluchten.
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Ja, heerlijk zo'n vlucht met alleen maar volwassenen en het bijkomende gechagrijn over zitplaatsen, rugleuningen, bagage en alles wat ik nu even niet kan bedenken :mrgreen:

edit: ik ben het volledig eens met de auteur van het artikel en betwijfel ook of mensen daar echt geld voor over zouden hebben als puntje bij paaltje komt.
Re1gnman
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door Re1gnman »

Loek schreef:Toen ik de topic titel las dacht ik dat het om een kindvrije plek ging, zoals in dit artkel:

http://abcnews.go.com/Travel/pay-kid-fr ... 80%2Cd.aWc

Ik betaal ook graag extra voor een aduts only flight, vooral op lange vluchten.
Is het dan de bedoeling dat wij, ouders met kinderen, met z'n allen
In een vliegtuig gaan?
Mooie boel zeg.....lol
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Nee hoor, alleen af en toe een vluchtje zonder kinderen voor de rest van ons. Ik wil jou je keuze voor kinderen niet ontzeggen, maar ik kies ervoor om geen kinderen te hebben. Die keuze mag toch ook gerespecteerd worden?
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Als er een markt voor is, sure, lekker doen wat jou past. Ik verbaas me alleen over het geklaag over kinderen in het vliegtuig. Tegenwoordig zit ieder kind in een vliegtuig met een scherm voor zijn neus; je hoort ze de hele vlucht niet meer. Ik heb de laatste keer zelfs 3 films kunnen kijken, zonder afgeleid te worden door mijn eigen kroost :thumbup:

Daarentegen heb ik me helemaal kapot geërgerd aan de persoon voor mij, die op gezag van de crew zijn stoel overeind zette, om hem vervolgens meteen weer in slaapstand te zetten toen de steward weer uit beeld was. En toen ik er iets van wilde zeggen, deed hij net of hij me niet hoorde. Ik heb hem vier(!) keer op zijn schouder moeten tikken, voordat hij zich geïrriteerd omdraaide en blafte dat hij zijn stoel echt wel weer overeind zou zetten als we zouden vertrekken. Doe mij maar een rijtje kinderen voor me, die luisteren doorgaans beter :twisted:
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Mijn laatste vlucht met United zat ik in Economy Plus, waarvoor ik had betaald. Er was DirecTV aanwezig, ook niet gratis, maar de man naast mij had constant zijn arm op mijn afstandsbediening daarvoor en tja, ik betaalde ervoor, dus moest constant vragen die arm te verplaatsen. Was ik het geweest, dan had ik mijn arm meteen gewoon helemaal weggehaald. Ik kan nog zoveel voorbeelden met de vele keren dat ik heb gevlogen aanhalen waar kinderen niet de ergernis waren (eigenlijk kan ik me nauwelijks een keer bedenken dat mijn vlucht verpest werd door een kind). Ik vind het dus belachelijk zoiets, alsof volwassenen zo fijn zijn om mee te reizen :roll:. Ik heb ook een keer helemaal tegen de wand gedrukt gezeten tussen een huwelijksreis koppel, die beiden gigantisch waren. Onze kinderen zijn inmiddels (bijna) volwassen, maar hebben zich tijdens vluchten dus nooit misdragen, voornamelijk omdat wij dat niet toelieten. Volwassenen hebben geen ouders om ze te vertellen wat wel en niet hoort.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer