Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Gebruikersavatar
butterfly
Amerika-expert
Berichten: 1509
Lid geworden op: 23 okt 2007, 22:24
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Noord-Holland

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door butterfly »

Dank je wel, ik heb hem in het juiste bericht geplaatst :thumbup:
Anonymous123

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door Anonymous123 »

Even een tip:

Mochten mensen bekend zijn met een VPN, dan is het raadzaam deze te gebruiken als je wilt boeken bij Priceline.
Werkt niet bij het bieden, of in ieder geval niet geprobeerd op dit moment, maar als je gewoon boekt via de site en je zet je verbinding NIET op Nederland, maar bijvoorbeeld op California, dan is een hotel bijvoorbeeld geen 69.98 per nacht maar 60.20 :)
Kleine verschillen, maar als je zoals ik volgend jaar 5 weken een hotel nodig hebt kan het toch lekker zijn!

Bij de duurdere hotels kan het zelfs tot 70 euro per nacht schelen! :shock: (als ik m'n VPN in Roemenie zet)
Gebruikersavatar
butterfly
Amerika-expert
Berichten: 1509
Lid geworden op: 23 okt 2007, 22:24
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Noord-Holland

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door butterfly »

Ik heb even een vraag. De laatste week heb ik steeds dat als ik bij Hotwire een datum (van en tot) invoer en dan op zoeken druk, dat de datum dan een dag naar voren verspringt. Opnieuw opstarten en cookies verwijderen helpt niet. Herkent iemand dit? Als ik een datum invoer een dag nadat ik er daadwerkelijk heen wil pakt hij dus wel de juiste datum, maar het lijkt mij niet dat dit de bedoeling is.
Anonymous123

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door Anonymous123 »

Klopt, is een bug die erin zit.
Als je dan verder drukt naar betalen zie je wel weer de juiste datum!
Gebruikersavatar
butterfly
Amerika-expert
Berichten: 1509
Lid geworden op: 23 okt 2007, 22:24
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Noord-Holland

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door butterfly »

Dank je wel voor je antwoord. Ik ga het proberen met de juiste datum en dan aan het eind de datum goed controleren :thumbup:
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door Harry »

Heb ik ook Ilse, als je boekt staat de datum weer goed.
Gebruikersavatar
butterfly
Amerika-expert
Berichten: 1509
Lid geworden op: 23 okt 2007, 22:24
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Noord-Holland

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door butterfly »

Gelukt :thumbup:
Anonymous123

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door Anonymous123 »

Nog wat moois "gewonnen" ?
Gebruikersavatar
butterfly
Amerika-expert
Berichten: 1509
Lid geworden op: 23 okt 2007, 22:24
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Noord-Holland

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door butterfly »

Ik zal het even netjes op de daarvoor bestemde plek schrijven :wink: . Het is geen waanzinnig luxe hotel, maar het scheelde wel behoorlijk.
Gebruikersavatar
sunnyrojo
Amerikafan
Berichten: 366
Lid geworden op: 04 nov 2013, 19:28
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: Almere en Villa Maggiore, Davenport FL
Contacteer:

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door sunnyrojo »

Bij mij verspringt de datum ook en ook bij book now als ik dan de prijs zie is de datum nog niet correct?
Moet ik er dan vanuit gaan dat de datum gaat kloppen, want de reservering annuleren is moeilijk bij Hotwire?
Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus , december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, april 2020 Bezoek Villa Maggiore , augustus 2020 bezoek Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
2015, 2017, 2020 Westkust USA,
Gebruikersavatar
butterfly
Amerika-expert
Berichten: 1509
Lid geworden op: 23 okt 2007, 22:24
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Noord-Holland

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door butterfly »

Bij mij was het zo dat ik de data invoerde, als ik op zoeken klikte versprong de data met een dag, en pas aan het eind ( dus pas als je de daadwerkelijke kosten incl tax in het veld ziet staan. Dat is na de 2e keer dat je op boeken klikt) stond de datum weer goed.
Ik hoop dat het bij jou ook zo lukt. Succes!
Anonymous123

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door Anonymous123 »

Als je bij hotwire 1 kamer voor 3 volwassenen boekt, mag je dan ook verwachten dat de prijs die er staat(wat meer is dan je met z'n 2e bent) ook het daadwerkelijke bedrag is en dat je dus geen extra toeslag krijgt bij aankomst?
Zelf geen ervaring hiermee, wie wel?
Gebruikersavatar
butterfly
Amerika-expert
Berichten: 1509
Lid geworden op: 23 okt 2007, 22:24
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Noord-Holland

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door butterfly »

Ik heb een paar keer een kamer voor 4 personen geboekt, en nog nooit terplekke een toeslag hoeven betalen.
Anonymous123

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door Anonymous123 »

Super, bedank!
Ik zag in voorwaarden van Priceline altijd een regeltje staan dat wanneer je een 3de persoon in de kamer wil je daar een extra fee moest betalen. Wat logisch is, omdat je daar het aantal personen niet kan invullen.
Hotwire kon ik dat niet vinden, dus daarom de vraag. Heb 't ook nooit hoeven doen in die 10 jaar dat ik Hotwire al gebruik, maar nu slaapt af en toe m'n schoonmoeder op de kamers die echt een stuk duurder zijn(o.a. San Francisco en Yosemite) :o
Gebruikersavatar
michelly
Amerika-expert
Berichten: 4809
Lid geworden op: 18 jun 2005, 12:18
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door michelly »

Ook wij hebben nog nooit meer hoeven te betalen. Ik heb daarover eens een email wisseling met Hotwire gehad en ze hebben me dat destijds ook gegarandeerd. Dat ging over een overnachting in Las Vegas waar het over het algemeen toch een stuk duurder is met meer dan 2 personen op een kamer.
Anonymous123

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door Anonymous123 »

Oke bedankt. Dan ga ik gewoon wat boeken in regio Fisherman's warf voor 3 volwassenen op 1 kamer(warf inn waarschijnlijk).
ina
Amerika-expert
Berichten: 3775
Lid geworden op: 07 feb 2007, 18:55
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door ina »

Ik heb een prijs alert bij Hotwire ingesteld, heeft dat zin of worden de prijzen dan juist hoger ivm herkenning ip adres en cookies etc. ???

Voor wie nog een 5* hotel in Las Vegas zoekt, buiten de strip, Red rock resort(Downtown Summerlin) staat bij Hotwire nog steeds voor 40 euro, komt nog wel ongeveer 10 euro tax bij en de resort fee ter plekke.
bigroc
Amerikafan
Berichten: 153
Lid geworden op: 01 okt 2008, 11:24
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: regio Rotterdam

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door bigroc »

Voor onze komende vakantie heb ik voor de 1e keer een paar motels geboekt via Hotwire voor 3 personen. Nu heeft onze oudste zoon pas besloten om met ons mee te gaan en een ticket geboekt. Ik heb dus netjes de motels gemaild dat we met 4 personen komen ipv 3 en dat we gebruik maken van de aanwezige 2 Queen bedden. En dat we de kosten voor de 4e persoon natuurlijk ter plaatse betalen bij het motel.

Van een van de motels moet ik Hotwire benaderen hiervoor. Hotwire mailt nu dat ik de klantenservice maar moet bellen in de VS:
I would be glad to provide information regarding your concern.

To ensure we can provide the most expedient resolution, we would like to discuss this with you in more detail. Please contact us by phone to discuss this matter with a Customer Care Associate. We will be happy to review your situation, as well as clarify our policies and procedures.

So that we may best respond to your issue, please call....


Ik heb teruggemaild dat het voor mij makkelijker is om te mailen en nogmaals aangegeven dat we gebruik maken van de aanwezige bedden.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Wordt het een probleem als we straks met 4 komen?

Alvast bedankt

Groetjes,
Mirjam
http://usadegroot.wordpress.com

1990/1991/1994,NY&Florida/Westkust/muziekrondje
1999/2005/2007:Florida
2009:westkust
2011:west & YNP
2013:NY-Orlando
2014:Florida
2016:Denver eo
2017:NO
2018:NW
2019:NW&Canada
2022:Muziek&Texas
2023:Texmex
kiamzo
Amerikakenner
Berichten: 405
Lid geworden op: 08 jan 2009, 21:16
Locatie: Deurne belgie

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door kiamzo »

Wij hebben een kamer geboekt bij priceline , heb daarna een paar dagen later een mail gestuurd naar het hotel dat er een 3de persoon bij kwam .moet enkel 10 $ taks bijbetalen.
JR2007
Amerikafan
Berichten: 101
Lid geworden op: 02 okt 2015, 18:52

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door JR2007 »

Ik heb via Booking.com geboekt bij The Mirage voor half april, maar wil toch nog eens proberen om via Priceline een mooi hotel te bemachtigen. Ik moet alleen zeggen dat ik er weinig van snap. Ik ben nu op de pagina waar ik een bod kan doen, maar stel een hotel hapt toe, weet ik dan ook in wat voor kamer ik terecht kom? Of kan ik ook ergens in een achteraf in één of andere vage hut terecht komen in het Bellagio... Bij wijze van dan natuurlijk he.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer