Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6812
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door Stan.Gobien »

Is wel voor 2 nachten dus kan nog kloppen.
Maar ik las ondertussen dat sommigen op de afrekening van Priceline dan toch niet de hotel fee moeten betalen.
Anderen klagen dan weer dat ze aan het hotel bij uitchecken nog resort fee moeten betalen dus ja ...
ina
Amerika-expert
Berichten: 3775
Lid geworden op: 07 feb 2007, 18:55
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door ina »

Even een update over mijn "free cancelation" hotel waarbij ik dus 25% minder terug kreeg na cancelation.
Of ik nu aan het lijntje wordt gehouden of het uiteindelijk toch terug krijg, ik heb een beetje mijn twijfel.
Eerst zeggen ze dat het 13 juni succesvol is teruggestort, er staat dus niets op mijn rekening dus dat weer gemaild. Dan zeggen ze dat er contact met mij wordt opgenomen 'to complete the refund'??? voor mijn adres gegevens, die hebben ze toch al?? Wanneer ik vraag hoe ze dan contact met me opnemen, via mail of telefoon dan zeggen ze dat het 1 of 2 billing cycles duurt voor het wordt terug gestort' omdat het handmatig is gedaan??? Misschien hopen ze dat ik het dan vergeet? Ik neem aan dat ze met billing cycle een maand bedoelen maar we zijn inmiddels al 6 weken bezig! Een lange adem dus!

Upon checking your account, I confirmed that the remaining €43.08 has been successfully refunded to your account last June 13, 2015. You will be contacted by one of our team to obtain your physical address to complete the refund process.
Please be advised that it would take one to two billing cycles for your to receive the refund since it was manually refunded.
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1859
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door asv60 »

Het duurt wel heel lang zeg.
Ik heb een hot rate hotel met free cancellation. Ben haast geneigd om te cancellen en te kijken of ik wel alles terug krijg. :roll:
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
ina
Amerika-expert
Berichten: 3775
Lid geworden op: 07 feb 2007, 18:55
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door ina »

Ik zou het niet proberen mits het niet nodig is, op de Facebook pagina hoorde ik dat ik niet de enige was met dit probleem en ik had zelfs een standaard rate hotel.
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6812
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door Stan.Gobien »

extra 7% bij Name Your Own Price bieden met coupon: BFMB2LDR
24h geldig
JimiW
Amerika-ontdekker
Berichten: 99
Lid geworden op: 07 mar 2015, 12:21
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door JimiW »

Hey iedereen ik heb nog nooit Hotwire/Priceline gebruikt maar was even beetje aan neuzen en heb een vraag.

Ga Oktober/November naar Westen. Moet 3 nachten nog boeken op de dag zelf.

1: Rondom Lee Vining
2: San Simeon, Cambria of Morro Bay
3: Oatman, Kingman of Needles

Als ik vooruit kijk naar mijn data zou ik nu al iets kunnen boeken voor 50-75euro. Maar mogelijk moet ik dan op einde langer doorrijden dan ik zou willen, of zou verder door kunnen rijden maar ben dan al op de locatie.
Daarom wou ik last minute boeken. Nu voor de grap gistern gekeken voor Hotwire prijs als ik dat zelfde trucje NU zou doen, maar dan ben ik 150 per nacht kwijt.

Nu de vraag na mijn lange verhaal :). Zijn deze prijzen normaal, of enkel vanwege hoogseizoen kunnen ze de hoofdprijs vragen? Of kan ik ook voor zo'n bedragen komen te staan in Oktober/November? In dat geval boek ik liever nu en hou 300e in mijn zakje. Dan rijd ik wel keertje door of stop iets eerder.
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1859
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door asv60 »

Je bedoeld dat je nu voor 50-75 euro via een gewone boekingssite iets kunt boeken en dat Hotwire duurder is?
Als deze prijzen je aanstaan zou ik boeken.
Je weet nooit wat de prijzen gaan doen. Ook op Hotwire is niet te zeggen of het kort van te voren heel goedkoop wordt.
Het is een kwestie van vraag en aanbod. Als de hotels bija vol zitten zal het niet goedkoper worden.
Ik heb voor de afgelopen zomervakantie via HW lang van te voren een hotel in San Francisco geboekt voor een mooie prijs. Kort van te voren was dit hotel niet mee r op HW want was volgeboekt.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
JimiW
Amerika-ontdekker
Berichten: 99
Lid geworden op: 07 mar 2015, 12:21
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door JimiW »

Ik bedoel dat voor 22 Augustus nu prijzen gevraagd werden die hoger liggen dan de standaard boekingsprijzen. Dit kan ik me deels voorstellen ivm hoogseizoen.

Maar eind Oktober is dat dan nog zo is mijn vraag. Of zullen de hotels dan juist prijzen droppen om de kamers maar te vullen, waar ze nu misschien kamers haast te kort komen?
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7731
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door mtl »

Niemand kan voorspellen wat de kamerprijzen in de toekomst doen. Als je een goede prijs op een gewone boekingsite vindt dan zou ik die inderdaad boeken.
JimiW
Amerika-ontdekker
Berichten: 99
Lid geworden op: 07 mar 2015, 12:21
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door JimiW »

Ik neem het risico maar. Weet nog niet precies hoe ver ik die dag wil rijden en geen zin om noodgedwongen door te moeten rijden of eerder stoppen omdat het mss wat goedkoper is. Zal in die tijd allemaal wel loslopen met de prijzen ook, en anders maar pech.
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6812
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door Stan.Gobien »

Voor wat betreft Oatman, Kingman, Needles en San Simeon, Cambria, Morro Bay: Dat zijn regios met veel motels, dus daar is de dag zelf altijd wel iets te vinden, bij benzinepompen in de buurt kan je soms ook van die kortingsboekjes vinden.
Lee Vining daarentegen heeft niet zoveel motels, en in de buurt is er ook niet veel, het volgende stadje is best ver. Die zou je misschien beter vastleggen, maar anderzijds oktober/november is natuurlijk laagseizoen, dus geen idee.

Overigens is hotwire of priceline in zo'n kleine stadjes niet altijd voordelig of gewoon soms niet beschikbaar.
JimiW
Amerika-ontdekker
Berichten: 99
Lid geworden op: 07 mar 2015, 12:21
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door JimiW »

Was tot dezelfde conclusie gekomen ja. Gisteren nog snel het El Mono Hotel in Lee Vining geboekt. Andere locaties hadden 33 hotels per locatie ofzo, zeker in laagseizoen kan ik daar makkelijk terecht. Belemmer ik de vrijheid van die reisdagen ook niet dus perfect zo.

Bedankt voor de hulp iedereen
Gebruikersavatar
Njit
Amerika-expert
Berichten: 13545
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:04
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door Njit »

Eet-Tip: eten bij Bodie Mikes. Vooral de Ribs zijn érg goed! Zie hier een foto :)

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Njit op 24 aug 2015, 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
JimiW
Amerika-ontdekker
Berichten: 99
Lid geworden op: 07 mar 2015, 12:21
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door JimiW »

Thanks!! Dat zijn leuke tips! Voor ik wegga heb ik denk al een boekwerk aan leuke tips die ik meeneem.
Toevallig ben ik een echte carnivoor dus voel me nu genoodzaakt deze ribs te testen :)
Gebruikersavatar
butterfly
Amerika-expert
Berichten: 1509
Lid geworden op: 23 okt 2007, 22:24
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Noord-Holland

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door butterfly »

Ik probeer bij Hotwire een hotel te zoeken op LAX airport. Maar telkens als ik aankomst 27-11-2015 vertrek 28-11-2015 selecteer en hij gaat zoeken, staat er bij aankomst 26-11-2015 en vertrek 27-11-2015. Heel irritant. Iemand hier ervaring mee?
terralinda
Amerikafan
Berichten: 252
Lid geworden op: 02 nov 2011, 11:50
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door terralinda »

Bij mij lukt t gewoon.
Computer misschien opnieuw opstarten?
Gebruikersavatar
elninjoo
Amerikakenner
Berichten: 1456
Lid geworden op: 29 mei 2009, 08:49
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door elninjoo »

Wat zijn realistische prijzen om te bieden via Priceline in Florida (Orlando, Cape Canaveral, omgeving Miami, Everglades en Keys)?
Dit voor de maand februari.

Iemand ervaring in die periode via Priceline?
ina
Amerika-expert
Berichten: 3775
Lid geworden op: 07 feb 2007, 18:55
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door ina »

ina schreef:Even een update over mijn "free cancelation" hotel waarbij ik dus 25% minder terug kreeg na cancelation.
Of ik nu aan het lijntje wordt gehouden of het uiteindelijk toch terug krijg, ik heb een beetje mijn twijfel.
Eerst zeggen ze dat het 13 juni succesvol is teruggestort, er staat dus niets op mijn rekening dus dat weer gemaild. Dan zeggen ze dat er contact met mij wordt opgenomen 'to complete the refund'??? voor mijn adres gegevens, die hebben ze toch al?? Wanneer ik vraag hoe ze dan contact met me opnemen, via mail of telefoon dan zeggen ze dat het 1 of 2 billing cycles duurt voor het wordt terug gestort' omdat het handmatig is gedaan??? Misschien hopen ze dat ik het dan vergeet? Ik neem aan dat ze met billing cycle een maand bedoelen maar we zijn inmiddels al 6 weken bezig! Een lange adem dus!

Upon checking your account, I confirmed that the remaining €43.08 has been successfully refunded to your account last June 13, 2015. You will be contacted by one of our team to obtain your physical address to complete the refund process.
Please be advised that it would take one to two billing cycles for your to receive the refund since it was manually refunded.
Laatste update, eind augustus hebben we het resterende bedrag alsnog op onze rekening terug gestort gekregen, pfff :thumbup:
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1859
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door asv60 »

Gelukkig toch nog goed gekomen. Maar je moet er wel wat voor over hebben.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Gebruikersavatar
Hinko
Amerika-expert
Berichten: 4899
Lid geworden op: 01 aug 2011, 21:12
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door Hinko »

Ben benieuwd of Priceline / Hotwire nog wel zo populair zijn op dit forum.
Het is aardig rustig heb ik het idee.
Ook te zien in het biedingen topic

Zelf maak ik er ook niet veel gebruik meer van, laatste bieding voor mij was in 2013 :shock:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer