Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Gebruikersavatar
butterfly
Amerika-expert
Berichten: 1509
Lid geworden op: 23 okt 2007, 22:24
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Noord-Holland

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door butterfly »

Ik probeer een hotel te boeken via hotwire en de site wil met geen mogelijkheid mijn postcode pakken. Ook postcodes van de CC maatschappij geprobeerd, mans cc geprobeerd, we blijven steken op de invalid postcode.
Vorige maand nog een hotel geboekt wat wel gewoon lukte. Iemand tips?
georgesken
Amerikakenner
Berichten: 1177
Lid geworden op: 18 feb 2009, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door georgesken »

https://www.revealhotels.com/

Via deze site zie je meteen met vrij grote zekerheid welk hotel je bij Hotwire boekt.
1992: Florida, 2004: zuidwesten LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: zuidwesten DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston
Sander2000
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 apr 2022, 14:10
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door Sander2000 »

Dit is de manier om te weten wat voor soort hotel u krijgt!
Check youtube video:



1. Selecteer de buurt waar u wilt verblijven in de filters. Kijk dan naar de Hotrate totale reviews en kijk welke standaard rate hotels totale reviews overeen komen met de Hotrate totale reviews

2. Pc Klik op een hotrate deal klik op Tap to reveal hotel fhoto.
klik rechtermuisknop op de foto klik op zoek Google voor foto

Mobiel download de app Googlelens. Open uw browser en ga naar hotwire.com ga naar een hotrate deal. klik op reveal hotel fhoto. hou de foto in gedrukt en klik op zoeken met googlelens

3. Kijk welke hotels u kunt krijgen en schrijf ze op.  druk op f5 of laad de pagina opnieuw
Kijk welke er over zijn, kruis ze af welke er niet meer zijn, dan is er nog maar 1 over en dat is jouw hotel!

4. Zoek via Expedia de mogelijke hotels en kijk of de beoordelingen overeenkomen bijvoorbeeld

Kwaliteit van de dienstverlening 4.2
Staat van hotel 3,9
Hygiëne van de kamer 4.2

Opmerking De totale beoordelingen hebben meestal een kleine verschil tussen bijvoorbeeld hotwire 2040 totale beoordelingen en Expedia 2047

5. Bekijk de kamerfoto, vergelijk de hotels die je via Hotwire kunt krijgen en kijk of de foto's overeenkomen op Expedia en je bent klaar!

6. Vergelijk de hotels locaties via googlemaps en kijk of het hotel in het geselecteerde gebied valt
Laatst gewijzigd door Stan.Gobien op 12 sep 2022, 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: TikTok link verwjiderd
TradeMarkNL83
Amerikakenner
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2019, 12:02
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door TradeMarkNL83 »

Wil dit ook altijd nog eens proberen. Binnenkort maar eens in verdiepen en hopen dat het de moeite waard is :)
JufTinkerbel
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 sep 2018, 16:43
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door JufTinkerbel »

Goedemiddag,
ik probeer via Hotwire een hotel vast te leggen voor komend zomer in Los Angeles. Ik krijg alleen een foutmelding bij Postal Code, ik kan aangeven dat in uit Nederland kom en mijn gehele adres heeft een groen vinkje alleen de postcode pakt hij dus niet. Bij mijn profielgegevens verandert hij ook mijn postcode in 95122..... Hoe kan ik mijn boeking afronden? Dit is bij het billingaddress van de credit card.
Of moet ik dan die postcode ingeven die bij mijn profiel staat, deze klopt dan niet met het billingaddress van mijn credit card.
Ik hoop dat iemand mij even op weg kan helpen. :)
Gebruikersavatar
MattRob
Amerika-expert
Berichten: 3505
Lid geworden op: 23 aug 2005, 08:50
Aantal x V.S. bezocht: 65
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door MattRob »

Gewoon iets proberen hoor. Als je echte Nederlandse postcode niet werkt, dan maak je er gewoon een Amerikaanse van (bv je Nederlandse met een nul erachter). Maakt allemaal niet zoveel uit, is mijn ervaring !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
KW1984
Amerikakenner
Berichten: 1018
Lid geworden op: 20 jul 2010, 15:31
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door KW1984 »

De enige Amerikaanse postcode die ik ken (90210) werkt in dat soort gevallen ook meestal wel… :D
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
snagh
Amerika-ontdekker
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 mar 2023, 22:11

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door snagh »

georgesken schreef:
14 aug 2022, 14:41
https://www.revealhotels.com/

Via deze site zie je meteen met vrij grote zekerheid welk hotel je bij Hotwire boekt.
Beetje laat, maar: bedankt! Toch weer 50USD kunnen besparen op het Hard Rock in Atlantic City.
Liesbethds11
Amerika-ontdekker
Berichten: 61
Lid geworden op: 13 jun 2023, 12:23
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door Liesbethds11 »

Hey,
Ik probeer een hotel via priceline te boeken. De gekozen kamer is er eentje met 2 double queens. Nergens in de aanvraag moet ik het aantal personen/kinderen invullen. Ik veronderstel dat ze idd enkel de prijs baseren op 2 personen? (We zijn met 4). Dan is het idd te riskant om te boeken, aangezien er nog wel het dubbele kan bijkomen...
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 946
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door HennyCox »

@Liesbethds11 Kun je gewoon boeken hoor en met 4 personen op die kamer :thumbup:
snagh
Amerika-ontdekker
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 mar 2023, 22:11

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door snagh »

Momenteel bij Priceline: code 'HELLO2024' geeft maar liefst 24% korting op Express Deals. Geldig t/m 3 jan 2024.

Priceline is laatste tijd vrij scheutig met gunstige coupons. Heb echt weer enorm veel bespaard op aankomende trip met Hotwire en deze keer ook Priceline.
Bensiegel
Amerika-ontdekker
Berichten: 48
Lid geworden op: 09 okt 2013, 14:34

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door Bensiegel »

Goede tip! Waar vul je de code in? Kan het niet vinden.
snagh
Amerika-ontdekker
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 mar 2023, 22:11

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door snagh »

@Bensiegel Bij het afrekenen (en dus betalen) van een Express deal kun je een coupon invoeren. Heb zelf helaas geen boeking meer waar ik de code voor kan gebruiken, maar normaliter dien je ingelogd te zijn en de currency op USD te staan.
Mies2301
Amerikakenner
Berichten: 482
Lid geworden op: 21 aug 2012, 09:41
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Uitleg&Vragen Priceline/hotwire 4

Bericht door Mies2301 »

En de HELLO2024 code moet gebruikt worden vanaf je Priceline app, niet een browser.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer