Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ekit telefoonkaart
Ekit telefoonkaart
Via onze reisorganisatie werden we geattendeerd op de telefoonkaart van Ekit.
Heeft er iemand ervaring met Ekit telefoonkaart? Zo ja hoe werk dit? en is het inderdaad voordeliger bellen vanuit de USA naar Nederland?
Ik verneem graag weer van jullie ervaringen.
Groetjes Antoinette
(Nog 14 daagjes en we zullen vertrekken)
Heeft er iemand ervaring met Ekit telefoonkaart? Zo ja hoe werk dit? en is het inderdaad voordeliger bellen vanuit de USA naar Nederland?
Ik verneem graag weer van jullie ervaringen.
Groetjes Antoinette
(Nog 14 daagjes en we zullen vertrekken)
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Ik maak zelf altijd gebruik van Ekit. Je belt met een vaste telefoon het telefoonnummer wat op de kaart staat. Vervolgens moet je 'inloggen' en dan kan je bellen naar Nederland. Het is erg makkelijk en goedkoper (ik weet zo niet wat het op dit moment kost). Ook kunnen mensen berichten voor je achterlaten en kan je sms-en. Opladen van de kaart kan via internet. Ik vind het ideaal. Voor meer info, kijk eens op http://www.ekit.com