Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

GPS kopen in LA

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
kurann
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

GPS kopen in LA

Bericht door kurann »

Waar kan je best een GPS kopen in LA ? Zijn er winkels die open zijn tot 22 uur, gezien we pas rond 19 uur landen en nog om de huurauto moeten...
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Re: GPS kopen in LA

Bericht door sachasenne »

Walmart is 24/24 open.
Groetjes,
Carine
Radarlove
Amerikafan
Partner van: Evie

Bericht door Radarlove »

Waar weet ik niet, maar ik heb wel de goedkoopste oplossing gevonden. Eerst wilden we er eentje aanschaffen bij Walmart, zij hebben vaak aanbiedingen voor nog geen 100$. Een toestel van Garmin stond hier in België voor bijna 300 euro en bij Walmart 89$ een zestal maanden terug bijvoorbeeld.

Maar wat ik heb gedaan, is mijn oude Tomtom vanonder het stof gehaald, de software geupdate en vervolgens de laatste nieuwe map gekocht van de VS. Eerst nog snel een couponnetje gegoogeld van 10 euro en voor 29,95 euro heb ik een GPS voor de States. Bonus: bij het herinstalleren van de map van West-Europa, kreeg ik er gratis en voor niks de meest recente versie van! Dus twee nieuwe kaarten voor 29,95 euro. Men dunkt goedkoper dan er eentje aan te schaffen in de VS, tenminste als je er nog een oude hebt liggen of kan vinden.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Heb je een hotel dicht bij het vliegveld? Zo ja, dan zou ik eerst naar je hotel gaan, je zult vermoedelijk niet echt veel zin hebben om nog een winkel te gaan zoeken in het midden van de nacht (voor je gevoel dan) en in het donker.
Ik denk altijd maar, als je die Walmart zonder navigatie kunt vinden kun je de rest ook wel vinden.

Marianne
kurann
Amerika-ontdekker

Bericht door kurann »

Ons hotel is in Hollywood. Zag dat Walmort op weg ligt van luchthaven naar hotel, dus mss komt het goed uit. Of is 't niet echt veilig op dat uur?
Cees A
Amerikakenner

Bericht door Cees A »

Hou er rekening mee dat het gps-assortiment in Walmart winkels veel kleiner is dan het aanbod op hun site.
Ik zou voor een gps eerder naar Best Buy gaan. Best Buy is een beetje vergelijkbaar met "onze" Mediamarkt
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer