Kun je het kraanwater in hotels drinken? En dat wat uit de kraan komt van je camper?
Domme

Groetjes,
Anita
In principe zou je het kunnen drinken, maar niemand doet het omdat het ook niet lekker is.Amerikaantje schreef: Kun je het kraanwater in hotels drinken? En dat wat uit de kraan komt van je camper?
Dommevraag misschien, maar het kwam ineens bij me op.
EvenClint schreef:In Michigan proef je duidelijk dat er chloor in het water zit, maar ik drink het gewoon, doen de meeste mensen daar ook. Zij zijn het natuurlijk ook gewend, wij met ons heerlijke duinwater zijn natuurlijk ook kritisch![]()
Een tijdje geleden hebben ze bij "Kassa" een test gedaan van waters: Spa, Barleduc, etc. en voor de grap deden ze er ook Rotterdams kraanwater bij. En dan laten testen wat het lekkerst was. Drie keer raden wat won...Gerda&Lucas schreef:EvenClint schreef:In Michigan proef je duidelijk dat er chloor in het water zit, maar ik drink het gewoon, doen de meeste mensen daar ook. Zij zijn het natuurlijk ook gewend, wij met ons heerlijke duinwater zijn natuurlijk ook kritisch![]()
Ik herinner me dat een oom en tante van mij in Rotterdam vroeger ook erg vies chloorhoudend water hadden. Dat vonden ze zo smerig dat ze altijd, als ze bij ons in Leeuwarden op bezoek kwamen, met een jerrycan vol kraanwater weer terug gingen naar Rotterdam.
Gerda
Om het helemaal leuk te maken: Barleduc en Sourcy komen uit dezelfde bron als het Utrechts kraanwater.. Die twee koop ik dus niet meerMack schreef: Een tijdje geleden hebben ze bij "Kassa" een test gedaan van waters: Spa, Barleduc, etc. en voor de grap deden ze er ook Rotterdams kraanwater bij. En dan laten testen wat het lekkerst was. Drie keer raden wat won...