Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Van Canada naar Phoenix

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Anna68
Amerika-ontdekker

Van Canada naar Phoenix

Bericht door Anna68 »

Hallo forummers,

Ik heb even een vraagje, mijn dochter vliegt eind juni naar Vancouver voor een Alaskacruise.
Haar Amerikaanse vrienden komen daar met de auto naar toe.
Na de cruise rijd ze met hen mee terug naar Phoenix.
Half augustus gaan wij ook naar Amerika en eind augustus reist ze met ons mee terug vanuit Las Vegas, tickets zijn allemaal al geboekt maar vraag me af of zij nog ergens tegen aan kan lopen met een ticket naar Canada, vervolgens met een auto de US weer in, kan dit gewoon??

BVD Anna
2005:Carmel-Las Vegas-Miami-Bahama's
2008:Tucson-Las Vegas-New York
2011:San Franscisco-Monterey-Santa Barbara-Los Angeles-Las Vegas
2013:Phoenix-Los Angeles-Sequoia NP-Las Vegas
mtl
Amerika-expert

Re: Van Canada naar Phoenix

Bericht door mtl »

Lijkt me geen probleem. Ze kan bij aankomst in de VS een ticket voor de terugreis tonen dus dat komt allemaal goed.
Anna68
Amerika-ontdekker

Re: Van Canada naar Phoenix

Bericht door Anna68 »

mtl schreef:Lijkt me geen probleem. Ze kan bij aankomst in de VS een ticket voor de terugreis tonen dus dat komt allemaal goed.
Dat was mijn insteek ook maar ben altijd bang iets over het hoofd te zien :roll: Bedankt voor je reactie.
2005:Carmel-Las Vegas-Miami-Bahama's
2008:Tucson-Las Vegas-New York
2011:San Franscisco-Monterey-Santa Barbara-Los Angeles-Las Vegas
2013:Phoenix-Los Angeles-Sequoia NP-Las Vegas
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer