Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Boeken campgrounds nationale parken
Boeken campgrounds nationale parken
Hallo,
juli 2013 gaan we een maand naar Amerika. Ik heb al op de sites gekeken om de campgrounds te boeken, maar dat is op dit moment te vroeg. 16 Januari is de eerste dag dat we een park kunnen boeken (Grand Canyon), daarna komt Brice, Zion en Sequoia nog op de dagen erna. Mijn vraag is nu hoe hard het gaat met de plaatsen in de nationale parken. Moet ik 's nachts al klaar zitten om te boeken via de sites of kan dat een dag later ook nog wel, ik weet dat het bij Yosemite erg hard gaat, maar is dat bij de andere parken ook zo?
Mischa
juli 2013 gaan we een maand naar Amerika. Ik heb al op de sites gekeken om de campgrounds te boeken, maar dat is op dit moment te vroeg. 16 Januari is de eerste dag dat we een park kunnen boeken (Grand Canyon), daarna komt Brice, Zion en Sequoia nog op de dagen erna. Mijn vraag is nu hoe hard het gaat met de plaatsen in de nationale parken. Moet ik 's nachts al klaar zitten om te boeken via de sites of kan dat een dag later ook nog wel, ik weet dat het bij Yosemite erg hard gaat, maar is dat bij de andere parken ook zo?
Mischa
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Boeken campgrounds nationale parken
Alleen Yosemite gaat zo hard met reserveren. De andere campgrounds kun je gewoon reserveren. Ze lopen wel vol, maar zijn niet in een keer vol geboekt. Wanneer je een favoriete plek hebt zou ik gewoon gelijk 6 maanden van te voren boeken. Anders kun je nog wel wat wachten.
-
SeeQ
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Inderdaad, voor een plekje op de Upper of Lower Pines in Yosemite zou je op tijd moeten boeken, zeker als t weekenddagen betreft.. In t principe zijn vooral de weekenddagen snel volgeboekt op de campgrounds.
Devils Garden campground in Arches is ook erg geliefd ( en ook zeker de moeite waard, probeer een hoger gelegen plekje)
Devils Garden campground in Arches is ook erg geliefd ( en ook zeker de moeite waard, probeer een hoger gelegen plekje)
-
USAtraveller2013
- Amerika-ontdekker
Ik ben net bezig om de campings in de NP's te reserveren. Mather Campground, Wahweap en Gouldings (Monument Valley) heb ik al sinds gisteren "in the pocket"Devils Garden campground in Arches is ook erg geliefd ( en ook zeker de moeite waard, probeer een hoger gelegen plekje)
Fruita Campground (Capitol Reef) en North cmpground (Bryce Canyon) staan ook nog op mijn verlanglijstje, maar kunnen helaas blijkbaar niet vooraf geboekt worden.
1991 USA (Californië, Nevada, Utah, New Mexico, Arizona en Oregon)
2013 (New York, Nevada, Arizona, Utah, Californië en Oregon)
2013 (New York, Nevada, Arizona, Utah, Californië en Oregon)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 7930 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 217 Reacties