Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Iemand ervaring met de website en boeken via hotelexpert.nl?
Iemand ervaring met de website en boeken via hotelexpert.nl?
Heeft iemand ervaring met deze website en boeken van je hotel?
Re: hotelexpert.nl
Websitetje promoten?
In ieder geval de meest amateuristisch uitziende site die ik ooit heb gezien. Ziet eruit als een ict projectje van een derdeklasser. Zou ik nooit mee boeken in ieder geval. Geen info, geen contactgegevens, geen enkele FAQ. Mijn eerste indruk: oplichtersbende.
In ieder geval de meest amateuristisch uitziende site die ik ooit heb gezien. Ziet eruit als een ict projectje van een derdeklasser. Zou ik nooit mee boeken in ieder geval. Geen info, geen contactgegevens, geen enkele FAQ. Mijn eerste indruk: oplichtersbende.
Re: hotelexpert.nl
Eh... iedere link loopt dood. Je kunt (in theorie, want zie ook: alle links lopen dood) alleen boeken voor de jaren 2003 en 2004. Als je dat zou kunnen verzorgen, heb je overigens wel een uniek product in handen 

2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
Re: Iemand ervaring met de website en boeken via hotelexpert
Sorry voor de verwarring die ik heb veroorzaakt!
Ik zie dat als je gewoon hotelexpert.nl intoets dat je bij een andere site komt maar ik bedoel een andere site kijk maar eens via deze links.
Via deze link http://www.allesamerika.com kun je doorklikken naar hotels zoeken, dat is deze volgende link http://h1.hotelxpert.nl/Customer/Availa ... ?SiteId=20 . Deze site ziet er toch wel heel anders uit, en kan je tot aan 2014 boeken?
Ik zie dat als je gewoon hotelexpert.nl intoets dat je bij een andere site komt maar ik bedoel een andere site kijk maar eens via deze links.
Via deze link http://www.allesamerika.com kun je doorklikken naar hotels zoeken, dat is deze volgende link http://h1.hotelxpert.nl/Customer/Availa ... ?SiteId=20 . Deze site ziet er toch wel heel anders uit, en kan je tot aan 2014 boeken?
Het ziet er nog steeds amateuristisch uit, als je niet eens je "hoofdsite" goed laat werken. (allemaal zelfde domein namelijk)
Verder zijn er geen contactgegevens of wat dan ook te vinden:
kortom, ik zou ver weg blijven van dit (opgelicht?) hobby projectje.
Overigens wel fijn dat je je eerste berichten op dit forum wijdt aan deze geweldige site
Verder zijn er geen contactgegevens of wat dan ook te vinden:
kortom, ik zou ver weg blijven van dit (opgelicht?) hobby projectje.
Overigens wel fijn dat je je eerste berichten op dit forum wijdt aan deze geweldige site

- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ik mag toch aannemen dat het in orde is als je er via de hoofdsite van dit forum op komt. Het lijkt mij niet dat Dennis in zee gaat met onbetrouwbare sponsors.
De site is van WTC, en is een boekingsmodule die o.a. gebruikt kan worden door reisbureau's. Zie de presentatie.
Geen hobby-project dus (in ieder geval lijkt mij van niet), maar ik weet niet of het handig is om hier als particulier zelf te boeken.
Geen hobby-project dus (in ieder geval lijkt mij van niet), maar ik weet niet of het handig is om hier als particulier zelf te boeken.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Er is een verschil tussen hotelexpert.nl (zoals in de openingspost vermeld) en hotelxpert.nl (zoals vanaf allesamerika is doorgelinkt).
De eerste is duidelijk van een scholier en is ook totaal niet werkzaam, de andere is een boekingssite voor travelagents.
De eerste is duidelijk van een scholier en is ook totaal niet werkzaam, de andere is een boekingssite voor travelagents.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Slechts 1 lettertje verschil. Hoe goedkoop. 

Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht