Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Iemand ervaring met de website en boeken via hotelexpert.nl?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
ycassee
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Iemand ervaring met de website en boeken via hotelexpert.nl?

Bericht door ycassee »

Heeft iemand ervaring met deze website en boeken van je hotel?
martijn76
Amerika-expert

Re: hotelexpert.nl

Bericht door martijn76 »

Websitetje promoten?

In ieder geval de meest amateuristisch uitziende site die ik ooit heb gezien. Ziet eruit als een ict projectje van een derdeklasser. Zou ik nooit mee boeken in ieder geval. Geen info, geen contactgegevens, geen enkele FAQ. Mijn eerste indruk: oplichtersbende.
bello
Amerikakenner

Re: hotelexpert.nl

Bericht door bello »

Eh... iedere link loopt dood. Je kunt (in theorie, want zie ook: alle links lopen dood) alleen boeken voor de jaren 2003 en 2004. Als je dat zou kunnen verzorgen, heb je overigens wel een uniek product in handen :lol:
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
ycassee
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Iemand ervaring met de website en boeken via hotelexpert

Bericht door ycassee »

Sorry voor de verwarring die ik heb veroorzaakt!

Ik zie dat als je gewoon hotelexpert.nl intoets dat je bij een andere site komt maar ik bedoel een andere site kijk maar eens via deze links.
Via deze link http://www.allesamerika.com kun je doorklikken naar hotels zoeken, dat is deze volgende link http://h1.hotelxpert.nl/Customer/Availa ... ?SiteId=20 . Deze site ziet er toch wel heel anders uit, en kan je tot aan 2014 boeken?
Barrie_
Amerika-ontdekker

Bericht door Barrie_ »

Het ziet er nog steeds amateuristisch uit, als je niet eens je "hoofdsite" goed laat werken. (allemaal zelfde domein namelijk)
Verder zijn er geen contactgegevens of wat dan ook te vinden:
kortom, ik zou ver weg blijven van dit (opgelicht?) hobby projectje.

Overigens wel fijn dat je je eerste berichten op dit forum wijdt aan deze geweldige site :blink:
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ik mag toch aannemen dat het in orde is als je er via de hoofdsite van dit forum op komt. Het lijkt mij niet dat Dennis in zee gaat met onbetrouwbare sponsors.
rolandino
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door rolandino »

De site is van WTC, en is een boekingsmodule die o.a. gebruikt kan worden door reisbureau's. Zie de presentatie.

Geen hobby-project dus (in ieder geval lijkt mij van niet), maar ik weet niet of het handig is om hier als particulier zelf te boeken.
Xander&sandra
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Xander&sandra »

Er is een verschil tussen hotelexpert.nl (zoals in de openingspost vermeld) en hotelxpert.nl (zoals vanaf allesamerika is doorgelinkt).
De eerste is duidelijk van een scholier en is ook totaal niet werkzaam, de andere is een boekingssite voor travelagents.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Slechts 1 lettertje verschil. Hoe goedkoop. :lol:
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer