Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Annulering: USA-Reisen.de correcte afhandeling / KLM lastig

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Yeehaw
Amerika-expert

Annulering: USA-Reisen.de correcte afhandeling / KLM lastig

Bericht door Yeehaw »

Ik wil hier even een lans breken voor de buitengewone service van USA reisen. Gisteren (28-8) heb ik onze reis moeten annuleren ivm met ziekte en vandaag (29-8) lag er al een e-mail van USA reisen dat kosteloos kon worden geannuleerd en dat het gehele bedrag zou worden teruggestort. Ook kwam er nog een persoonlijke e-mail met de beste wensen. Grote klasse!
De auto was gehuurd vanaf 3 september. Het ging hier niet om peanuts. Het totale bedag van de autohuur was meer dan € 3200,--
Yeehaw
Laatst gewijzigd door markro op 03 sep 2012, 04:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel ter verduidelijking aangepast.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: USA reisen

Bericht door Njit »

Annuleren is altijd kosteloos bij USAReisen.de tot 72 uur van te voren. En inderdaad, zonder gedoe.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

Netjes zeg! Goed afgehandeld.
Wel erg vervelend dat je hebt moeten annuleren.

Veel sterkte met de zieke!
Montyrulezz
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Montyrulezz »

Dat is inderdaad een super service!

Balen dat je hebt moeten annuleren, sterkte!!
2006: 2 weken Fl. - 2008: 3 weken LA- SF
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando
2019: 3 weken LA - LA
Liz
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Liz »

Inderdaad goede service van USA Reisen.
Ik heb dit jaar voor het eerst bij hen gehuurd, zal volgende week vrijdag weten of het allemaal goed is gegaan.

Wat ongelooflijk jammer dat je hebt moeten annuleren.
Ik wens je sterkte met alles!
16x USA / 30 staten
annick&erwin
Amerikafan

Bericht door annick&erwin »

Voor onze eerste reis naar Amerika, deze zomer hebben wij onze SUV ook daar gehuurd maar dan bij de Engelse versie Drive-usa. Ik zou het ook iedereen aanraden, goedkoper dan overal anders en als je het all inclusive pakket neemt moet je ter plaatse met niets nog rekening houden. Geen extra verkoopspraatjes aan de balie van het verhuurbedrijf. En de factuur is al betaald dus moet je alleen maar controleren of er $0 op het ticket staat.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Thx guys. Ja het is jammer dat we niet kunnen gaan maar alweer aan het plannen geslagen voor volgend jaar. Dan 90 dagen en we gooien de laatste staten waar we nog niet geweest zijn Hawaii en Alaska er dan ook in. Het valt trouwens niet mee om alles zo gemakkelijk te annuleren als bij Usa Reisen. De KLM bijvoorbeeld...... maar goed ik dwaal af.
Yeehaw
PDX
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door PDX »

Ik kan de klasse service van USA Reisen alleen maar onderschrijven! Prettigste toeristische bedrijf waar ik ooit mee te maken heb gehad.

Vervelend Yeehaw! Heel veel sterkte ermee! Overigens verwacht ik niet dat KLM zo snel de vlucht annuleert. Het ligt vooral aan de prijscategorie en aangezien de meeste van ons altijd voor de goedkoopste ticketprijzen gaan, is de kans groot de vlucht in de minst gunstigste categorie ligt. Ik heb dit helaas aan den lijven mogen ondervinden. Vorige zomer zou ik met m'n vader 2 weken gaan motorrijden door het Westen. Helaas werd m'n moeder ernstig ziek en hebben we de vakantie moeten annuleren. Alles kon geannuleerd worden, behalve de vlucht. KLM kon niks doen. Ik heb zelfs nog geprobeerd om dan het ticket van m'n vader over te laten zetten naar mijn vriendin, maar ook dat was op geen enkele manier mogelijk. Enerzijds begrijplijk, anderszijds ook wel een beetje jammer. Ik moet er trouwens wel bij zeggen dat we geen annuleringsverzekering voor de vlucht hadden (wel voor de motorhuur bij Eagle Rider, ook prima service). Het lijkt me dat die wel kosten vergoed worden door een eventuele annuleringsverzekering als KLM het niet kan vergoeden.
1997 CA, NV, AZ, UT 1998 NY, 2000 NY, NJ, 2001 NJ, NY, 2007 WA, OR, CA, 2008 WA, OR, CA, NV, AZ, UT, 2009 WA, OR, 2010 NY, NJ, PA, MD, DE 2010 MT, CO, WY, ID, UT, AZ, NM, SD, NE, 2011 WA, OR, CA, NV.

2012 CO, WY, MT, AB, BC, WA
Frans H
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Frans H »

Goed te lezen dat USA reisen doet wat het belooft maar vervelend dat je niet kunt gaan. Beterschap.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Met KLM lukt het idd niet. Heb wel een annuleringsverzekering dus dat is geen probleem maar ze zijn bij KLM nog niet van me af in een dergelijke overmachtsituatie (doktersverklaringen en alles wat daarbij hoort). Kan wel het ticket overzetten tot 20 januari 2013 maar aan restitueren beginnen ze niet . Heb eea voorgelegd aan de Customer service van KLM en zal wel horen hoe die er over denkt.
De reservering bij USA reisen was ook via de Engelstalige site omdat mijn Engels nu eenmaal beter is dan mijn Duits. We hadden al eerder gehuurd bij USA reisen.
Yeehaw
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Yeehaw schreef:Met KLM lukt het idd niet. Heb wel een annuleringsverzekering dus dat is geen probleem maar ze zijn bij KLM nog niet van me af in een dergelijke overmachtsituatie (doktersverklaringen en alles wat daarbij hoort).
je hebt je bij het kopen van de tickets geconformeerd aan bepaalde voorwaarden. Daar valt ook onder dat je ze niet kunt annuleren, wijzigen etc. Heel rottig in dit soort situaties maar ik geef je weinig kans. Ik zou het gewoon bij je Annuleringsverzekering opgeven, daar heb je die tenslotte voor..
Yeehaw
Amerika-expert

Re: USA-Reisen.de: correcte afhandeling bij annulering

Bericht door Yeehaw »

Ik weet het Njit maar het kan geen kwaad eea eens aan de kaak de stellen. Ik houd jullie op de hoogte.
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Jammer dat jullie moeten annuleren. Gelukkig kunnen jullie wel weer plannen maken voor volgend jaar. Beterschap voor de zieke.
Groet,

Old Faithful
Izognoeg
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Izognoeg »

Ondanks de vervelende aanleiding van een ziekte, vind ik het heerlijk om zo'n 'positief' bericht te lezen.
USA Reisen staat heel hoog aangeschreven bij mij en dit is een regelrechte bevestiging van mijn mening.

Sterkte en succes met die ziekte,
Paul
Een paar reisverhaaltjes: http://www.izognoeg.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Yeehaw schreef:Ik weet het Njit maar het kan geen kwaad eea eens aan de kaak de stellen. Ik houd jullie op de hoogte.
als je snel antwoord wil dan zou ik je vraag op de KLM Facebook pagina zetten. Daar zijn ze in het algemeen wat gevoeliger voor 'vervelende' vragen :)
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Facebook Njit? Weh is Deh? ;)
Liz
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Liz »

:lol: :lol:
Kom Op Yeehaw, wel met de tijd meegaan, hoor :mrgreen:
16x USA / 30 staten
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Vervelend dat jullie hebben moeten annuleren, hopelijk niets al te ernstig!
Het beste voor de zieke, en volgend jaar dan maar 90 dagen, wat een naar vooruitzicht...... :blink:
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Ja heel naar Pete. Het afzeggen van de reis (eerste keer ooit) is erg frustrating.... Er zal een operatie moeten volgen maar de hopen op het beste.
sofie1983
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door sofie1983 »

Alleszins veel beterschap. En misschien troost putten uit het plannen van je volgende trip!!!! :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer