Ik moet het toch eens vragen. Als je zo een normale week aan het werk bent dan vind ik een week helemaal niets. Het is echt elke keer weer zó weekend. Als ik echter naar Amerika op reis ben dan lijkt een week echt een eeuwigheid. Niet dat dat erg is natuurlijk.
Vorig jaar hebben we 3 weken rondgetrokken en toen we eindelijk thuis waren leken het wel 3 maanden.
Héérlijk!
Dit omdat ik wel eens lees en hoor dat "de vakantie is omgevlogen".
Ik ervaar dat totaal niet zo.
Jullie?
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
Elke vakantie voelt voor mij ook altijd als maanden zijn weggeweest. Maar eenmaal aan het werk lijkt het wel of ik niet op vakantie ben geweest, het gevoel is dan zo weer weg.
Ik vind het ook altijd weer snel voorbij vliegen. Er zitten van die dagen bij dat ik juist het idee en dat iemand de klok vooruit zet! Pure strandvakanties, of midweekjes, lijken veel trager te gaan als van deze roadtrips.
Week 1 heb ik altijd het gevoel dat het lekker langzaam gaat, maar eenmaal in het ritme vliegt het om. Op het werk zit ik eigenlijk altijd in een ritme en is het iedere keer weer weekend voor ik er erg in heb.
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
ik verschiet altijd op reis als het al de voorlaatste dag is
dit jaar ook, we hadden allemaal natuurparken op ons programma staan en de laatste dagen zaten we in Denver, en ik schrok echt toen we de auto aan het laden waren om naar denver te rijden, was zoiets van: wat, is het nu al voorbij?
Bij ons duurt het ook altijd lekker lang, tenminste dat gevoel hebben we toch. Dat komt omdat we zo'n lange dagen hebben, wij zijn meestal op rond 5-6u en dan begint onze dag al. Zo heb je lekker veel aan je reis!
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
Dagen, weken,maanden,jaren het vliegt voorbij.
Waar ik ook ben .
Niet speciaal in Amerika.
Daar heb ik het wel met afstanden.
Alweer 1000 km verder ?
we zijn net onderweg !
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.