Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kampeerplek reserveren
-
Hardcorepino
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Kampeerplek reserveren
Hallo allemaal
Even een vraag: ik ga binnenkort met de camper vanuit Denver voor een reis van 18 dagen. Nu weet ik dat het idee achter een camper juist is dat je kan gaan en staan waar je wilt. Maar aangezien we toch een vaste route gaan rijden: is het slim/verstandig om vantevoren op alle campings alvast een plaats te reserveren?
Ik hoor graag jullie ideeen hierover.
Dank!
Alex
Even een vraag: ik ga binnenkort met de camper vanuit Denver voor een reis van 18 dagen. Nu weet ik dat het idee achter een camper juist is dat je kan gaan en staan waar je wilt. Maar aangezien we toch een vaste route gaan rijden: is het slim/verstandig om vantevoren op alle campings alvast een plaats te reserveren?
Ik hoor graag jullie ideeen hierover.
Dank!
Alex
Re: Kampeerplek reserveren
Wanneer ga je weg?
In het hoogseizoen reserveer ik liever wel de campings, zeker bij de Nationale Parken. Wij zijn al een paar keer teleurgesteld met geen plek.
In het laagseizoen zie ik het ter plaatse wel.
Het is natuurlijk heel persoonlijk.
Fijne vakantie alvast.
Groetjes Belle
In het hoogseizoen reserveer ik liever wel de campings, zeker bij de Nationale Parken. Wij zijn al een paar keer teleurgesteld met geen plek.
Het is natuurlijk heel persoonlijk.
Fijne vakantie alvast.
Groetjes Belle
-
Hardcorepino
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
We gaan in de laatste drie weken van september. Dat valt volgens mij buiten het hoogseizoen, toch?Belle schreef:Wanneer ga je weg?
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ik zou in september geen campings op voorhand reserveren, maar je moet doen waar je zelf een goed gevoel bij hebt.
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Het ligt eraan wat je gaat bezoeken en of je dan in de parken wilt gaan staan.
Nationale parken zullen in september nog steeds vol zijn. Ga je buiten de parken staan dan zul je vast wel een plek vinden. Maar juist met een camper is het zo leuk om in de parken te staan.
Wij reserveren wel, omdat het ons ook rust geeft. Je kunt de hele dag rustig onderweg zijn en van alles bekijken en doen, zonder je zorgen te maken over een plek. Daarnaast staan wij graag in nationale en state parks en vinden het fijn om daar dan de mooist gelegen plekken te reserveren. Maar goed, dat is zoals wij het graag doen en iedereen is verschillend
Nationale parken zullen in september nog steeds vol zijn. Ga je buiten de parken staan dan zul je vast wel een plek vinden. Maar juist met een camper is het zo leuk om in de parken te staan.
Wij reserveren wel, omdat het ons ook rust geeft. Je kunt de hele dag rustig onderweg zijn en van alles bekijken en doen, zonder je zorgen te maken over een plek. Daarnaast staan wij graag in nationale en state parks en vinden het fijn om daar dan de mooist gelegen plekken te reserveren. Maar goed, dat is zoals wij het graag doen en iedereen is verschillend
-
girltje155
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Wij waren in juni, ook nog niet echt hoogseizoen maar in de national en state parks was wel steeds vrijwel alles vol. Wij waren dan ook blij dat we gereserveerd hadden op die plekken. Het geeft wel rust in je reis vind ik, maar bijvoorbeeld een plek voor onderweg zou ik niet reserveren.
We zijn er bijna! Maar nog niet helemaal.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2445 Weergaves
-
Laatste bericht door Hein & Erica
-
- 3 Reacties