Vervolgens laten ze me meteen $94 betalen voor een volle tank benzine, wat schandalig duur is! Ik breng de auto altijd volgetankt terug maar dat weigerden ze te accepteren, ondanks dat ik daarnaar had geinformeerd en mij door twee Dollar medewerkers was verzekerd dat ik hem volgetankt in mocht leveren! Oplichterstruck 2 : wat er in de tank achterblijft is voor hun extra winst en voor ons meer kosten ! Dat waren dus twee zaken waar ik na 11 uur reizen, met nog 2 uur voor de boeg niet bepaald op zat te wachten, men vond echter de stress die dit bij mij veroorzaakte nogal vermakelijk, de "manager" inbegrepen!
Een schriftelijke klacht aan Dollar had een standaard bla-bla briefje tot gevolg waarin vermeld werd dat men het deze gang van zaken betreurde omdat men toch zo haar best doet en dat ik zo'n gewaardeerde klant was enz.! Hieruit blijkt dus een volkomen gebrek aan enig respect en inlevingsvermogen voor de klanten.
Ik zal Dollar niet meer de kans geven mij te bedonderen en te kleineren : ik adviseer iedereen dit bedrijf te MIJDEN !!