Nou, ik heb er ook NOG geen ervaringen mee hoor

Maar van wat ik hier op het forum heb gelezen lijkt het mij handiger om daar een prepaid simcard met internet te kopen bij een AT&T store zodat ik mijn iPhone ook onderweg kan gebruiken om te internetten.
Je kunt ook alleen om te bellen een prepaid kaartje kopen. Dan krijg je een Amerikaans nummer en dan bel je binnen de VS heel goedkoop. Het ligt er aan of je veel moet bellen binnen de VS of niet (denk aan hotel reserveringen e.d.)
Is dat niet het geval dan zou ik proberen zoveel mogelijk te gaan skypen. WIFI is niet zo moeilijk te vinden in de VS (bv elke McDonalds heeft gratis WIFI) en de meeste hotels hebben dat ook. Alleen bij de een moet je betalen en bij de (goedkopere hotels) vaak niet.
Ik heb even snel de specificaties opgezocht van jou toestel en volgens mij kan je die gewoon gebruiken in de VS om te bellen. Maar nogmaals, het ligt er maar geheel aan wat je wilt gaan doen.
Liggen alle hotels al vast, dan zou ik zoveel mogelijk gaan skypen. Gaan jullie op de bonnefooi reizen en moet je veel onderweg bellen voor bevestigingen enzo, dan zou ik een prepaid kaartje nemen.
Nogmaals, ik heb er nog geen ervaring mee maar van wat ik hier op het forum heb gelezen is dit de beste manier