Ik ben stiekem wel benieuwd naar wat jullie budget is voor een roadtrip naar de Verenigde Staten, voor plusminus drie of vier weken. Ik vraag dit omdat ik een ruwgeschetst budgetplaatje wil creëeren, voor mijn reis naar de westkust volgend jaar lente. Ik hoef heus geen specifieke details, want ik ben me er van bewust dat mijn vraag wellicht ietwat brutaal en persoonlijk is.
Ik heb zelf een budget van plusminus € 3000,00 voor mijn reis van vier weken naar de westkust, in de lente van 2013. Is dit een tamelijk minimalistisch bedrag, of is het een reëel budget? Ik ga met mijn vader, en we willen grofweg de route SF - LA - SD - LV gaan maken samen. Liefst met een camper, maar dat moeten we nog uitpuzzelen, qua kostenplaatje. We gaan absoluut niet met geld smijten, willen het een beetje budgetproof houden qua hotels en eten, maar we willen natuurlijk ook niet op een houtje te hoeven knabbelen, en elk dubbeltje om hoeven te moeten draaien. Mijn vader heeft weliswaar iets meer geld te besteden - tussen de € 3000,- en € 4000,00 - en we hebben besproken dat we dingen naar evenredigheid en 'draagkracht' gaan betalen.
Ik ben benieuwd naar wat jullie van mijn budget voor deze reis vinden, en natuurlijk ook naar jullie eigen budget.
Als je een berichtje achterlaat of me een PB'tje stuurt, schrijf er dan alsjeblieft wel even bij waar je naartoe gaat, voor hoelang, wat jullie plannen zijn, en natuurlijk wat jullie per persoon gebudgetteerd hebben.
Groetjes,
Zonnestraaltje.