Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Excursies
Excursies
Hallo, ik heb op het internet zitten zoeken naar excursies voor onze rondreis. Momenteel ben ik op zoek naar excursies op hawaii en vond deze website: http://www.viatorcom.nl
Mijn vraag is of iemand al via deze site een excursie heeft geboekt? En/of jullie er tevreden van zijn..
Thx!
Mijn vraag is of iemand al via deze site een excursie heeft geboekt? En/of jullie er tevreden van zijn..
Thx!
Juli 2006: Orlando, St. Augustine, Cape Canaveral, Daytona Beach, Fort Lauderdale, Miami, Key West, Everglades NP, St. Petersburg, Orlando
December 2010 - Januari 2011: New York, Washington D.C., Baltimore
Oktober 2012: LV, SF, Honolulu, Maui, LA
Re: Excursies
Of weet iemand een site waar hij of zij heel tevreden van is? ^^
Juli 2006: Orlando, St. Augustine, Cape Canaveral, Daytona Beach, Fort Lauderdale, Miami, Key West, Everglades NP, St. Petersburg, Orlando
Volgens mij ben je goedkoper uit als je zonder tussenagent boekt. Ik zou het sowieso niet aanraden om van bijv. Maui een dagtocht naar Oahu te maken.
Groupon gebruik ik zelf regelmatig en daar ben ik erg tevreden over. Zo hadden we op Oahu bijv. voor een spotprijs een surfles gebroekt.
Groupon gebruik ik zelf regelmatig en daar ben ik erg tevreden over. Zo hadden we op Oahu bijv. voor een spotprijs een surfles gebroekt.
ik heb bij Viator recent wat tickets aangeschaft, tot volle tevredenheid!
Groupon is ook super en anders rechtstreeks bij de aanbieder bestellen.
Groupon is ook super en anders rechtstreeks bij de aanbieder bestellen.
Dank u!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 3360 Weergaves