Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welke vliegmaatschappij en waarom.
Welke vliegmaatschappij en waarom.
Ik zat het topic: Wie, wanneer en hoe naar Amerika in 2006 nog eens door te lezen en het viel me op dat er met veel verschillende maatschappijen gevlogen wordt.
Nu vroeg ik me af waarop er gelet wordt bij het bij het boeken van vluchten.
Wat nu van de forrummers hier de voorkeuren zijn en ook vooral dan de no-go vliegmaatschappijen.
Ikzelf heb met meerdere maatschappijen gevlogen in het verleden en KLM was nu niet echt voor mij een topper om het voorzichtig uit te drukken. En dan bedoel ik echt KLM zelf hoor, want vliegen met Northwest is weer wel prettig.
United is ons ook goed bevallen.
Nu vlieg ik met Britisch Airways, als belangrijkste reden, ik kan nu gratis heen en weer vliegen ivm frequent flyer punten.
Maar het is ook gewoon een goede maatschappij.
Zelf letten we op prijs/kwaliteit verhouding als 1e:
Ik vind het prettig wanneer de service goed is, dus gewoon de gehele reis kunnen drinken wannneer je maar wilt, dat is bij Britisch Airways en United goed geregeld, bij KLM minder.
Gewoon een heel blikje krijgen ipv een glas en dan één blikje leegschenken in 3 glazen.
Ook vind ik het prettig dat er bij BA en United gedurende de reis achterin een bak te vinden is met snacks, zodat als jij trek hebt en je de snackronde gemist hebt door bv slapen, je gewoon wat kan pakken enzo.
Naast de prijs/kwaliteit verhouding letten we natuurlijk ook op de reistijd:
Hoe lang doen we erover van vertrek tot plaats bestemming....
Hoe vaak overstappen en hoe lang duurt de overstap ed.
Ik ben dus benieuwd hoe jullie hierover denken en wat jullie ervaringen zijn??
Nu vroeg ik me af waarop er gelet wordt bij het bij het boeken van vluchten.
Wat nu van de forrummers hier de voorkeuren zijn en ook vooral dan de no-go vliegmaatschappijen.
Ikzelf heb met meerdere maatschappijen gevlogen in het verleden en KLM was nu niet echt voor mij een topper om het voorzichtig uit te drukken. En dan bedoel ik echt KLM zelf hoor, want vliegen met Northwest is weer wel prettig.
United is ons ook goed bevallen.
Nu vlieg ik met Britisch Airways, als belangrijkste reden, ik kan nu gratis heen en weer vliegen ivm frequent flyer punten.
Maar het is ook gewoon een goede maatschappij.
Zelf letten we op prijs/kwaliteit verhouding als 1e:
Ik vind het prettig wanneer de service goed is, dus gewoon de gehele reis kunnen drinken wannneer je maar wilt, dat is bij Britisch Airways en United goed geregeld, bij KLM minder.
Gewoon een heel blikje krijgen ipv een glas en dan één blikje leegschenken in 3 glazen.
Ook vind ik het prettig dat er bij BA en United gedurende de reis achterin een bak te vinden is met snacks, zodat als jij trek hebt en je de snackronde gemist hebt door bv slapen, je gewoon wat kan pakken enzo.
Naast de prijs/kwaliteit verhouding letten we natuurlijk ook op de reistijd:
Hoe lang doen we erover van vertrek tot plaats bestemming....
Hoe vaak overstappen en hoe lang duurt de overstap ed.
Ik ben dus benieuwd hoe jullie hierover denken en wat jullie ervaringen zijn??
http://ucla.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Hoi,
Vorig jaar heb ik (voor het eerst) gevolgen met United en daar was ik tevreden over. Oke, ik heb niet zoveel vergelijkingsmateriaal, maar goed.
Dit jaar vlieg ik voor het eerst met KLM.
Wat vond je precies minder bij KLM? Te weinig drinken? Anders moet ik voor de zekerheid zelf maar wat extra drinken meenemen.
Krijg je wel een kussentje en dekentje van KLM?
Groetjes van Marloes
Vorig jaar heb ik (voor het eerst) gevolgen met United en daar was ik tevreden over. Oke, ik heb niet zoveel vergelijkingsmateriaal, maar goed.
Dit jaar vlieg ik voor het eerst met KLM.
Wat vond je precies minder bij KLM? Te weinig drinken? Anders moet ik voor de zekerheid zelf maar wat extra drinken meenemen.
Krijg je wel een kussentje en dekentje van KLM?
Groetjes van Marloes
-
Marceljesse
- Amerikakenner
Wij hebben gevlogen met
BA
KLM
MArtin Air
Het is puur afhankelijk van wat je wil
KLM is goed omdat het direct is, ze hebben soms goede aanbiedingen maar geen eigen tv. Eten goed maar niet super
BA heeft zeer goede service, het eten is erg goed en je hebt je eigen tv. Het is ticket is erg goedkoop maar door de luchtvaartbelasting toch uiteindelijk wel een middenklasser (390 euro pp van AMS naar LAX, belasting is 202 euro dus samen toch 592 euro). Nadeel is de overstap in londen. Zeker omdat de vlucht londen -LAX toch nog 10 uur duurt
MArtin Air, daar heb ik geen goed woord voor over. Betalen voor je hoofdtelefoon. Voor extra drankjes betalen en oude toestellen.
BA
KLM
MArtin Air
Het is puur afhankelijk van wat je wil
KLM is goed omdat het direct is, ze hebben soms goede aanbiedingen maar geen eigen tv. Eten goed maar niet super
BA heeft zeer goede service, het eten is erg goed en je hebt je eigen tv. Het is ticket is erg goedkoop maar door de luchtvaartbelasting toch uiteindelijk wel een middenklasser (390 euro pp van AMS naar LAX, belasting is 202 euro dus samen toch 592 euro). Nadeel is de overstap in londen. Zeker omdat de vlucht londen -LAX toch nog 10 uur duurt
MArtin Air, daar heb ik geen goed woord voor over. Betalen voor je hoofdtelefoon. Voor extra drankjes betalen en oude toestellen.
Bij KLM krijg je wel te drinken hoor en ook wel genoeg, als je erom vraagt.
Ze brengen wat minder vaak drinken langs dan andere maatschappijen, maar je kan er netjes om vragen en dan krijg je het ook. Hoewel er vaak wel even extra gezucht moet worden lijkt het wel..... Het kost ze wat meer moeite zeg maar om vriendelijk en aardig te zijn.
Het eten is idd een minder dan bij andere maatschappijen, maar dat is persoonlijk en ik vind vliegtuigvoedsel zowieso al minder....
Verder is de prijs van KLM gewoonweg vaak schrikbarend hoger dan bij andere maatschappijen. Voordeel is wel dat ze vaak rechtstreeks vliegen.
En een nadeel maar nietb waarop ik het zou laten schieten zeg maar is dat je idd geen eigen tv schermpje hebt, errug fijn om te hebben maar geen must.
Dus Lelie; je hoeft geen extra drinken mee te nemen hoor, en een dekentje en deken krijg je ook gewoon.
Britisch Airways is idd ook wel een duurdere maatschappij, maar wij hebben gevlogen met BA enMalasia Airlines (die oosterse maatschappijen die zijn pas goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) en Quantas en daardoor heb ik punten gespaard die ik ook kan gebruiken bij BA vandaar dat het voor mij nu aantrekkelijk is om die maatschappij te vliegen.
O.k. een overstap in Londen is niet echt superhandig maar niet onoverkomelijk.
Verder is de service uitstekend!!
Martinair, is gewoonweg een botte horke maatschappij.
Overal voor betalen en dan nog niet vriendelijk kunnen zijn.
Het ergste ooit meegemaakt bij Martinair is:
Het eten werd rondgebracht en ik lustte geen van beide opties dus ik vraag heel netjes: "mocht het zo zijn dat u aan het einde een kindermenu over heeft, zou er dan misschien een mogelijkheid zijn dat ik die krijg??"
De reactie was overduidelijk en zeer Martinair's: "Wat denbk je wel niet, we zijn geen restaurant."
Dus geen martinair meer voor ons.
Ze brengen wat minder vaak drinken langs dan andere maatschappijen, maar je kan er netjes om vragen en dan krijg je het ook. Hoewel er vaak wel even extra gezucht moet worden lijkt het wel..... Het kost ze wat meer moeite zeg maar om vriendelijk en aardig te zijn.
Het eten is idd een minder dan bij andere maatschappijen, maar dat is persoonlijk en ik vind vliegtuigvoedsel zowieso al minder....
Verder is de prijs van KLM gewoonweg vaak schrikbarend hoger dan bij andere maatschappijen. Voordeel is wel dat ze vaak rechtstreeks vliegen.
En een nadeel maar nietb waarop ik het zou laten schieten zeg maar is dat je idd geen eigen tv schermpje hebt, errug fijn om te hebben maar geen must.
Dus Lelie; je hoeft geen extra drinken mee te nemen hoor, en een dekentje en deken krijg je ook gewoon.
Britisch Airways is idd ook wel een duurdere maatschappij, maar wij hebben gevlogen met BA enMalasia Airlines (die oosterse maatschappijen die zijn pas goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) en Quantas en daardoor heb ik punten gespaard die ik ook kan gebruiken bij BA vandaar dat het voor mij nu aantrekkelijk is om die maatschappij te vliegen.
O.k. een overstap in Londen is niet echt superhandig maar niet onoverkomelijk.
Verder is de service uitstekend!!
Martinair, is gewoonweg een botte horke maatschappij.
Overal voor betalen en dan nog niet vriendelijk kunnen zijn.
Het ergste ooit meegemaakt bij Martinair is:
Het eten werd rondgebracht en ik lustte geen van beide opties dus ik vraag heel netjes: "mocht het zo zijn dat u aan het einde een kindermenu over heeft, zou er dan misschien een mogelijkheid zijn dat ik die krijg??"
De reactie was overduidelijk en zeer Martinair's: "Wat denbk je wel niet, we zijn geen restaurant."
Dus geen martinair meer voor ons.
Mjin moeder vloog altijd met Martin Air als ze naar mij toekwam (Amsterdam-Oakland). Dat was een heerljike reis voor haar. Vanwege haar visuele handicap kreeg ze altijd persoonlijke aandacht van het personeel. Natuurlijk is dat ook al weer 14 jaar geleden, dus er kan veel verandert zijn.
Hoewel veel mensen United erg prettig vinden heb ik persoonlijk nog nooit echt goede service gehad met United, en ik heb verschillende malen met deze maatchappij gevlogen. Meestal was er vertraging, en onze laatste reis naar Nederland (met twee kinderen jonger dan twee), was helemaal een nachtmerrie. We zijn toen erg onheus behandelt door eigenlijk al het United personeel. Als ik het dus kan verhinderen vlieg ik niet met United.
Aan de andere kant heb ik altijd goede ervaringen gehad met Delta, Northwest, KLM, British Airways, TWA, American Airlines en (voor binnenlandse vluchten) SouthWest Airlines. Het ligt dus erg aan je eigen ervaringen ofdat je een maatchappij goed vind of niet.
Ik denk dat je gewoon moet gaan vliegen met een maatschappij die je een goed financieel aanbod doet. Een paar snacks kun je altijd zelf meenemen, voor het geval dat je het eten aan boord niet lekker vind. Waar het mij vooral om gaat tegenwoordig is dat de vlucht op tijd is, dat ik een stoel heb, bij mijn reisgezellen kan zitten, en we niet uit de lucht vallen. Voor de rest is een vliegreis voor mij net een busreis; ik betaal mijn ticket en zij zorgen ervoor dat zowel ik als mijn bagage veilig aankomen.
Margaret
Hoewel veel mensen United erg prettig vinden heb ik persoonlijk nog nooit echt goede service gehad met United, en ik heb verschillende malen met deze maatchappij gevlogen. Meestal was er vertraging, en onze laatste reis naar Nederland (met twee kinderen jonger dan twee), was helemaal een nachtmerrie. We zijn toen erg onheus behandelt door eigenlijk al het United personeel. Als ik het dus kan verhinderen vlieg ik niet met United.
Aan de andere kant heb ik altijd goede ervaringen gehad met Delta, Northwest, KLM, British Airways, TWA, American Airlines en (voor binnenlandse vluchten) SouthWest Airlines. Het ligt dus erg aan je eigen ervaringen ofdat je een maatchappij goed vind of niet.
Ik denk dat je gewoon moet gaan vliegen met een maatschappij die je een goed financieel aanbod doet. Een paar snacks kun je altijd zelf meenemen, voor het geval dat je het eten aan boord niet lekker vind. Waar het mij vooral om gaat tegenwoordig is dat de vlucht op tijd is, dat ik een stoel heb, bij mijn reisgezellen kan zitten, en we niet uit de lucht vallen. Voor de rest is een vliegreis voor mij net een busreis; ik betaal mijn ticket en zij zorgen ervoor dat zowel ik als mijn bagage veilig aankomen.
Margaret
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Jawel toch? Tenminste, dat was een van onze redenen waarom we dit jaar voor KLM gekozen hebben...Marceljesse schreef:KLM is goed omdat het direct is, ze hebben soms goede aanbiedingen maar geen eigen tv. Eten goed maar niet super
Van de KLM-site:
En wij vliegen met een Boeing 777 meeAlle stoelen op de nieuwe KLM Boeing 777- en Airbus A330-toestellen zijn uitgerust met persoonlijke beeldschermen en interactief amusement – van films en televisie tot spelletjes en e-mail!
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Zoals er staat neiuwe boeing 777, en mijn ervaringen met KLM zijn geen recente ervaringen dus vandaar....
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Het liefst met Amerikaanse maatschappijen en dit puur omdat je meer been ruimte hebt.
Martin air = veevervoer je kan je niet bewegen, de enige mannier om nog een klein beetje ruimte te krijgen is je schoenen uitdoen, zelfs een boekje in de zak voor je is al voldoende om je knel te zetten.
In 1999 vlogen ze nog op LAX en SFO, de stoelen stonden op die vluchten (van 11,5 uur) net zo krap als op een vlucht (van 4,5 uur) naar Tenerife.
KlM heeft iets meer ruimte maar ook nog te weinig.
Zoals al aangegeven zijn de NL maatschappijen (meestal) een stuk duurder dan de Amerikaanse.
Even de benen strekken op een tussenstop vinden wij niet erg.
Rob
Martin air = veevervoer je kan je niet bewegen, de enige mannier om nog een klein beetje ruimte te krijgen is je schoenen uitdoen, zelfs een boekje in de zak voor je is al voldoende om je knel te zetten.
In 1999 vlogen ze nog op LAX en SFO, de stoelen stonden op die vluchten (van 11,5 uur) net zo krap als op een vlucht (van 4,5 uur) naar Tenerife.
KlM heeft iets meer ruimte maar ook nog te weinig.
Zoals al aangegeven zijn de NL maatschappijen (meestal) een stuk duurder dan de Amerikaanse.
Even de benen strekken op een tussenstop vinden wij niet erg.
Rob
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Zelf ben ik nu vluchten aan t uitzoeken voor juli/augustus maar ik schrik me dood van die prijzen!!
Het goedkoopste wat ik tot nu toe heb gevonden is 740 euro!
Man daar ging ik vorig jaar 3 weken voor naar Mexico inclusief hotel en alles.
Is dit een beetje een normale prijs? ja ik heb al meerdere sites afgezocht dus ik vrees eigenlijk van wel, maar ik vind t zó enorm duur.
Zeker als je t vergelijkt met van die fly&drives, waar toch ook een ticket al bij in zit maar waar je veel goedkoper uit bent
Het goedkoopste wat ik tot nu toe heb gevonden is 740 euro!
Man daar ging ik vorig jaar 3 weken voor naar Mexico inclusief hotel en alles.
Is dit een beetje een normale prijs? ja ik heb al meerdere sites afgezocht dus ik vrees eigenlijk van wel, maar ik vind t zó enorm duur.
Zeker als je t vergelijkt met van die fly&drives, waar toch ook een ticket al bij in zit maar waar je veel goedkoper uit bent
Ja dat is het hoogseizoen.
Let ook op bij fly drives voor welke periode de prijs aangegeven staat, vaak is dat namelijk nog de prijs van vor of na seizoen en is het een vanaf prijs.
Kosten vliegtickets in hoogseizoen zijn vreselijk.
Daarom ben ik ook zo reuzeblij dat ik dit jaar kan vliegen naar en van LA voor alleen de Tax + frequent flyer miles. Scheelt me al gauw €750 euries!!
Let ook op bij fly drives voor welke periode de prijs aangegeven staat, vaak is dat namelijk nog de prijs van vor of na seizoen en is het een vanaf prijs.
Kosten vliegtickets in hoogseizoen zijn vreselijk.
Daarom ben ik ook zo reuzeblij dat ik dit jaar kan vliegen naar en van LA voor alleen de Tax + frequent flyer miles. Scheelt me al gauw €750 euries!!
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Wij vliegen dit jaar weer met KLM rechtstreeks op San Francisco, we betalen weer met Flying Bleu miles dus de keuze voor KLM is niet zo vreemd. Helaas vliegt KLM dit zomerseizoen weer met de MD-11 op San Francisco dus geen aparte schermpjes.
Maar weer genoeg te lezen meenemen dus.
Vorig jaar vlogen we ook KLM met Flying Bleu miles en hebben toen gekozen voor business class, dit is toch echt wel genieten met een bijzonder persoonlijke service van de KLM crew.
Dit jaar was business met Flying Bleu miles alleen mogelijk met Air France via Charles de Gaulle, dit is een vliegveld wat wij zoveel mogelijk proberen te vermijden vanwege de enorme chaos. En liever economy rechtstreeks dan business met een overstap.
Andere jaren hebben wij gevlogen met United, US airways en Continental allemaal op Las Vegas met een overstap. Van deze maatschappijen vond ik Continental de beste met als goede tweede United, US airways was toch wel de minste van deze maatschappijen.
Wij vinden het rechtstreeks vliegen belangrijker dan de prijs, en zijn ook bereid om daar wat meer voor te betalen.
Onze favoriete stad is Las Vegas en wij balen ervan dat er geen rechtstreekse vlucht is vanaf Amsterdam. KLM doe er eens wat aan.!!!!
Groeten Harry
Vorig jaar vlogen we ook KLM met Flying Bleu miles en hebben toen gekozen voor business class, dit is toch echt wel genieten met een bijzonder persoonlijke service van de KLM crew.
Dit jaar was business met Flying Bleu miles alleen mogelijk met Air France via Charles de Gaulle, dit is een vliegveld wat wij zoveel mogelijk proberen te vermijden vanwege de enorme chaos. En liever economy rechtstreeks dan business met een overstap.
Andere jaren hebben wij gevlogen met United, US airways en Continental allemaal op Las Vegas met een overstap. Van deze maatschappijen vond ik Continental de beste met als goede tweede United, US airways was toch wel de minste van deze maatschappijen.
Wij vinden het rechtstreeks vliegen belangrijker dan de prijs, en zijn ook bereid om daar wat meer voor te betalen.
Onze favoriete stad is Las Vegas en wij balen ervan dat er geen rechtstreekse vlucht is vanaf Amsterdam. KLM doe er eens wat aan.!!!!
Groeten Harry
Als het even kan vlieg ik het liefst met Singapore Airlines en vooral niet via Heathrow. Maatschappij heeft een redelijk goed safety record ( 1 ongeluk) jonge vloot goede service en hele knappe stewardessen. Vertrekdata wijzigen was een aantal jaren terug ook gratis en standby's gingen zonder problemen. Helaas is het aantal bestemmingen in USA beperkt. Ik weet niet of SA recentelijk zijn routes heeft aangepast maar er is een rechtstreekse vlucht van Amsterdam naar Chicago die voor mij goed te doen was. Malaysian Airlines is ook erg goed.
Wat Amerikaanse maatschappijen betreft kan United weinig verkeerds doen. Ik heb een keer vanuit Amerika een katje meegenomen. Met een bewijs van inenting en $150 mocht hij in zijn kenneltje mee de cabine in , in plaats van in het vrachtruim. Het is echter wel kostbaar om je vertrekdata te wijzigen, maar dat kan ook met het type ticket te maken hebben. Ook is bij mijn weten United de enige maatschappij waarbij je mee kan luisteren met de gesprekken tussen het vliegverkeer en verkeersleiding.
Northwest vlieg ik liever niet mee. Met hubs in Detroit en Mineapolis is het s'winters vragen om een vlucht met vertraging. Sneeuw en de-icing kunnen je schema aardig in de war schoppen. Kijken hoe het ijs op de vleugels steeds dikker is niet mijn idee van sit back, relax and enjoy the flight. Veel binnenlandse vluchten worden ook gedaan met de al wat verouderde verlengde DC9.
Delta, Continental en Alaska Airlines zijn ook goed en ben ik niet zo merkvast. Meestal koop ik mijn tickets via priceline. Je geeft een bedrag op wat een vlucht mag kosten en er is al of niet een luchtvaartmaatschappij die je van a naar b brengt.
Wat Amerikaanse maatschappijen betreft kan United weinig verkeerds doen. Ik heb een keer vanuit Amerika een katje meegenomen. Met een bewijs van inenting en $150 mocht hij in zijn kenneltje mee de cabine in , in plaats van in het vrachtruim. Het is echter wel kostbaar om je vertrekdata te wijzigen, maar dat kan ook met het type ticket te maken hebben. Ook is bij mijn weten United de enige maatschappij waarbij je mee kan luisteren met de gesprekken tussen het vliegverkeer en verkeersleiding.
Northwest vlieg ik liever niet mee. Met hubs in Detroit en Mineapolis is het s'winters vragen om een vlucht met vertraging. Sneeuw en de-icing kunnen je schema aardig in de war schoppen. Kijken hoe het ijs op de vleugels steeds dikker is niet mijn idee van sit back, relax and enjoy the flight. Veel binnenlandse vluchten worden ook gedaan met de al wat verouderde verlengde DC9.
Delta, Continental en Alaska Airlines zijn ook goed en ben ik niet zo merkvast. Meestal koop ik mijn tickets via priceline. Je geeft een bedrag op wat een vlucht mag kosten en er is al of niet een luchtvaartmaatschappij die je van a naar b brengt.
Was that for us?
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Zo zie je maar dat ervaringen in het verleden geen garantie bieden voor de toekomstyvet schreef:Zoals er staat neiuwe boeing 777, en mijn ervaringen met KLM zijn geen recente ervaringen dus vandaar....
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Toevallig kwam ik van de week ook op deze site terecht en kwam op een wel hele lage vluchtprijs. En daar ik zoiets heb, als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het te mooi om waar te zijn..... heb ik het toch maar niet gedaan.laska schreef: Meestal koop ik mijn tickets via priceline. Je geeft een bedrag op wat een vlucht mag kosten en er is al of niet een luchtvaartmaatschappij die je van a naar b brengt.
Heb je geen ellelange overstap tijden dan? Zou graag wat meer over je ervaring met het boeken op deze manier willen horen.
Mijn topper is Singapore Airlines. Ongelooflijke service van de stewardessen en schermpjes in de stoelen. Van sokjes, tandpasta en tandenborsteltje to aan keuzemenu's toe in de economy class....
North west zijn we een keer niet zo heel netjes behandeld, maar dat kan ook liggen aan de badhairday van de stewardess en kan de maatschappij misschien niet zo veel aan doen. KLM hebben we het laatst mee gevlogen en met de honden. Hele positieve benadering en lieve stewardessen die mijn stress voor het vliegen met de honden (in het laadruim) konden begrijpen.
-
travelgirl61
- Amerika-ontdekker
Wij houden altijd rekening met het laag-en hoogseizoen. Dit scheelt zowiezo veel geld.
Afhankelijk van de maatschappij en of je via een andere stad vliegt is de luchthavenbelasting iets waar je je een ongeluk van schrikt.
Bij een goed reisbureau kun je ook goed prijsvergelijken. Zo scheelt een dag eerder of later soms 200/300 euro. Dus het is handig als je wat speling hebt.
Als je via Europa een tussenstop (met een engelse/amerikaanse maatschappij) hebt is het vaak duurder dan via een Amerikaanse stad.
Veel gevlogen. United airlines was bedroevend, KLM redelijk, Britisch airways goed. Martinair was ik ook tevreden over de service maar weinig beenruimte.
Zoeken, vooral vergelijken en snel boeken!
Succes,
Sylvia
Afhankelijk van de maatschappij en of je via een andere stad vliegt is de luchthavenbelasting iets waar je je een ongeluk van schrikt.
Bij een goed reisbureau kun je ook goed prijsvergelijken. Zo scheelt een dag eerder of later soms 200/300 euro. Dus het is handig als je wat speling hebt.
Als je via Europa een tussenstop (met een engelse/amerikaanse maatschappij) hebt is het vaak duurder dan via een Amerikaanse stad.
Veel gevlogen. United airlines was bedroevend, KLM redelijk, Britisch airways goed. Martinair was ik ook tevreden over de service maar weinig beenruimte.
Zoeken, vooral vergelijken en snel boeken!
Succes,
Sylvia
Elke reis begint met de eerste stap
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik heb afgelopen jaar (voor het eerst naar usa) gevlogen met United en ik vond het super. Het personeel was erg vriendelijk en ze bleven (bijna tot vervelens toe) lopen met eten en drinken. Maar beter teveel dan te weinig.
Dit jaar aug ga ik met Continental, puur omdat dit de goedkoopste was die ik kon vinden voor deze periode. (nog steeds 820 euro
) Heb geen idee of het een goede maatschappij is, lees er weinig over, maar we will see. Als ik maar een beetje fatsoenlijk kan zitten, iets te eten krijg en we niet neerstorten.
Groetjes, Jolanda
Dit jaar aug ga ik met Continental, puur omdat dit de goedkoopste was die ik kon vinden voor deze periode. (nog steeds 820 euro
Groetjes, Jolanda
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Hoorde pas dat Continental ook schermpjes in de stoelen heeft en goede service, aldus schoonfamiliephillybilly schreef:Ik heb afgelopen jaar (voor het eerst naar usa) gevlogen met United en ik vond het super. Het personeel was erg vriendelijk en ze bleven (bijna tot vervelens toe) lopen met eten en drinken. Maar beter teveel dan te weinig.
Dit jaar aug ga ik met Continental, puur omdat dit de goedkoopste was die ik kon vinden voor deze periode. (nog steeds 820 euro) Heb geen idee of het een goede maatschappij is, lees er weinig over, maar we will see. Als ik maar een beetje fatsoenlijk kan zitten, iets te eten krijg en we niet neerstorten.
Groetjes, Jolanda
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Laatste keer met KLM gevlogen, heerlijke vlucht, je krijgt flink wat snacks en drinken en met hun nieuwe 777's is er ook nog voldoende vermaak, zoals inderdaad een eigen scherm met daarop movies on demand (is ook nog een behoorlijk grote keus in films) spelletjes (je kunt zelfs tegen andere mensen in het vliegtuig schaken, dammen etc etc) en er waren ook nog gewonen tv programmas waar je uit kon kiezen. 
24th of September, 2 year wedding anniversary 
During the romantic dinner she said:
I love you, but I need to burp now...
During the romantic dinner she said:
I love you, but I need to burp now...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties