Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
wisselkosten met kredietkaart
wisselkosten met kredietkaart
Ik heb mijn Esta vernieuwd en met kredietkaart 14 $ overgemaakt. Ik zie in men online kredietafschrift dat er 14$ / 10,86 euro afgeschreven is. Er komt dan nog bij wisselkosten 0,20 euro + MASTERCARD WISSELKOSTEN 0,04 euro
Ik heb 2 kredietkaarten, met die 1ste kaart die ik al jaren heb heb ik nog nooit meegemaakt dat ik extra moet betalen om met de kredietkaart in $ te verhandelen.
Is dit de normale gang van zaken?
Ik heb 2 kredietkaarten, met die 1ste kaart die ik al jaren heb heb ik nog nooit meegemaakt dat ik extra moet betalen om met de kredietkaart in $ te verhandelen.
Is dit de normale gang van zaken?
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: wisselkosten met kredietkaart
Aparte kosten heb ik nooit op mijn (Nederlandse) rekening van Master en/of Visa gezien en ik dacht dat dit opgenomen zat in de wisselkoers die men hanteert, maar misschien kijk ik niet goed genoeg
In een ander topic over CC en bestedingsruimte (zie hier) wordt het overigens wel genoemd als aparte kostenpost.

In een ander topic over CC en bestedingsruimte (zie hier) wordt het overigens wel genoemd als aparte kostenpost.
Laatst gewijzigd door DVDGuy op 01 feb 2012, 09:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Re: wisselkosten met kredietkaart
De cc maatschappijen hanteren een soort koersopslag. Amex laat dit part op de afrekening zien, bij Visa en Master is deze opslag verdisconteerd in de wisselkoersen. De opslag kan per kaart verschillen: 'gewone' visa +/- 1,5 % tegen visa gold kaart +/- 1%.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 766 Weergaves
-
Laatste bericht door sevro