Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Usa-reisen : Canada : 24 jaar

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Lin_
Amerika-newbie

Usa-reisen : Canada : 24 jaar

Bericht door Lin_ »

Hallo allemaal,

Allereerst om te beginnen, bedankt voor alle handige tips die ik hier op het forum heb gevonden! :thumbup:

Na allerlei verschillende berichten te hebben gelezen via de Faq, heb ik toch nog een vraagje.

In mei ga ik voor 10 dagen naar Canada/Ontario en we willen daar graag een auto huren. Nu heb ik al veel goede ervaringen gelezen over usa-reisen.de, dus willen we hier graag boeken.
Maar..
De auto komt te staan op mijn vaders naam, mijn moeder zal bijrijder zijn en ik ben 24 en wil ook graag rijden.
Ik heb gelezen over een underage pakket, maar tot het invullen van de gegevens heb ik dit nog niet kunnen vinden. Komt dit later in het boeken terug?

Alvast bedankt voor het lezen/antwoorden.

Groetjes Lin
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Usa-reisen : Canada : 24 jaar

Bericht door vana »

Ik heb het even bekeken maar volgens mij is er in Canada geen Underage pakket, ik kom het in ieder geval niet tegen bij Canada
Als je bij Alamo (Canada) klikt op "mietbedingungen" zie je dat bij Super inklusiv Plus een toeslag staat van Can $ 25 per dag voor bestuurders tussen de 21 en 25.
Maar je zou even kunnen bellen/mailen met Usa reisen, misschien zien we wat over het hoofd,
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer