Pagina 1 van 1

Pakje laten leveren in je hotel

Geplaatst: 08 jan 2012, 20:10
door lsl
Heeft er iemand ervaring met het laten leveren van een pakje in het hotel waar je enkele dagen later pas toekomt ?
Ik zou namelijk iets willen bestellen maar er wordt enkel in de USA geleverd.

Re: Pakje laten leveren in je hotel

Geplaatst: 08 jan 2012, 20:29
door Frasi
Je kan je post op het postkantoor (USPS) laten bezorgen: dit heet general delivery. Ze houden het max. 30 dagen vast dus als je op tijd besteld lijkt dat kansrijker als afleveren in een hotel.

https://www.usps.com/manage/research-de ... ptions.htm

Re: Pakje laten leveren in je hotel

Geplaatst: 08 jan 2012, 23:26
door pbuyse1
Ik doe het al jaren, maar vraag het wel altijd op voorhand aan het hotel of het wel mag.

Re: Pakje laten leveren in je hotel

Geplaatst: 09 jan 2012, 07:42
door US-fanboy
Wij laten ook al jaren pakketjes bezorgen via het hotel.
Is daar heel normaal.
Op het moment dat je incheckt krijg je meteen een berichtje dat er een pakketje voor je is.
Ligt dan aan het hotel of de receptionist(e) het meteen even voor je pakt, of dat je je even bij de concierge moet melden en het daar op kan halen.
Kleine fooi is dan wel op z'n plaats :thumbup:

Re: Pakje laten leveren in je hotel

Geplaatst: 09 jan 2012, 08:29
door groennom
Ik heb ook wel eens een pakketje laten afleveren in mijn hotel. De laatste keer (bij Hilton in New Orleans) moest ik wel 15 dollar handlingskosten betalen. Je kunt dus even navragen of het kan en welke kosten eraan verbonden zijn.

Re: Pakje laten leveren in je hotel

Geplaatst: 09 jan 2012, 15:36
door Bostonlover
ik heb het laten doen bij Sheraton in New York, ging prima. Geen kosten wel fooi gegeven.

Re: Pakje laten leveren in je hotel

Geplaatst: 09 jan 2012, 15:59
door LittlePhoenix
Veel hotels doen dat inderdaad (soms met kosten, vaak zonder) maar hou er ook rekening mee dat er hotels zijn die er NIET aan doen. Is ergens ook wel logisch, ze weten niets over hun klant of wat er in het pakje zit. Van te voren dus even controleren bij het hotel en zorg dat je de reactie schriftelijk krijgt (email geldt ook als schriftelijk) zodat je kan bewijzen dat ze de service hebben toegezegd. Is handig als achteraf blijkt dat ze het pakje toch niet hebben aangenomen.