Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Credit Card aanvragen, hulp nodig!

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Ellen_t
Amerika-ontdekker

Credit Card aanvragen, hulp nodig!

Bericht door Ellen_t »

Hallo allemaal,

Ik ga in mei/juni 2012 samen met mijn vriend voor het eerst naar amerika en we willen zeer binnenkort tickets en hotels gaan boeken. Ik heb vernomen dat dat zonder credit card niet gaat lukken.
Ik ben echt een leek op het gebied van Credit Cards, ik heb er dan ook geen.
Nu ben ik even gaan googelen maar er komen zoveel credit cards langs zodat ik niet meer snap welke ik nou moet nemen. VisaCard, MasterCard en American Expresscards (enz...) komen allemaal voorbij. Wordt elke creditcard in Amerika geaccepteerd of hoe gaat dat'? En er zitten toch ook kosten verbonden aan zo'n creditcard? Hopelijk hebben jullie wat antwoorden voor mij.

Alvast bedankt!
Heleen72
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Credit Card aanvragen, hulp nodig!

Bericht door Heleen72 »

Wij gebruiken onze creditcard(s) ook alleen op vakantie en om betalingen op internet te doen. Hier vind je een handig overzichtje van de kosten per jaar. Wij hebben zelf zowel een Visa als een Mastercard. De Visa-card is van de ANWB (goedkoopste in het overzichtje) en de Mastercard is van de ING.
Eigenlijk gebruiken we alleen onze VISA-card en is de Mastercard voor noodgevallen, bijv. als de Visa-card geblokkeerd is.
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Visa en Mastercard zijn de meest geaccepteerde credit cards, hiermee zit je eigenlijk altijd goed. Bij de meeste banken kan je een Mastercard aanvragen, als je klant bent bij zo'n bank.