Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis naar USA regelen
- Jenni_from_da_block
- Amerika-ontdekker
Reis naar USA regelen
Ik ga in Juli naar Amerika op vakantie en vraag me af wat je allemaal geregeld moet hebben naast het boeken van een ticket en een reisverzekering aanvragen.....
Thankies!
Jennifer
Thankies!
Jennifer
Home is where the heart is
Dat ligt er maar net aan wat je gaat doen.
Als je gaat reizen met een auto zul je een auto moeten huren, of een camper als je die wil.
Als je op een vaste plek wil zitten zul je misschien accomodatie moeten regelen.
Wij gaan ook in juli en hebben ons ticket geboekt en een cabin op een camping. De auto gaan we in mei regelen.
Groetjes
Liliane
Als je gaat reizen met een auto zul je een auto moeten huren, of een camper als je die wil.
Als je op een vaste plek wil zitten zul je misschien accomodatie moeten regelen.
Wij gaan ook in juli en hebben ons ticket geboekt en een cabin op een camping. De auto gaan we in mei regelen.
Groetjes
Liliane
2004 Woodstock, Ontario en Scottsville, Virginia
2006 Crozet, Charlottesville, Virginia
2010 Woodstock, Ontario en Horn Lake, Mississippi
2006 Crozet, Charlottesville, Virginia
2010 Woodstock, Ontario en Horn Lake, Mississippi
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Reis naar USA regelen
Hoi Jennifer,Jenni_from_da_block schreef:Ik ga in Juli naar Amerika op vakantie en vraag me af wat je allemaal geregeld moet hebben naast het boeken van een ticket en een reisverzekering aanvragen.....
Tickets, geldig paspoort en een reisverzekering. Wat contante dollars op zak, een bankpas en evt. een creditcard. Verder moet je een groene Visumwaiver en een douaneverklaring invullen. Die krijg je al op Schiphol en anders in het vliegtuig.
Ik heb begrepen dat je naar je vriend op vakantie gaat, dus ik neem aan dat hij je ophaalt van de luchthaven en je dus geen vervoer nodig bent en dat onderdak ook geregeld is.
Heb ik gelijk? Anders moet je het even melden, dan kunnen we misschien nog wat aanvullende informatie geven.
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Jenni_from_da_block
- Amerika-ontdekker
Hi bedankt voor jullie reacties!
Mijn vriend haalt me inderdaad op van het vliegveld, hij rijd me dan naar zijn huis dus wat betreft onderdak komt dik in orde, blijf bij hem
Auto is ook niet nodig aangezien hij er 1 heeft. Ik blijf daar 4weken waarvan 1 week in Las Vegas, CA.
Dit word trouwens mijn eerste keer met het vliegtuig, dus ik heb geen flauw idee wat ik allemaal moet doen als ik vertrek en aankom.
Hekkie: Ik krijg dus papieren op Schiphol die ik ingevuld moet hebben, deze moet ik na aankomst inleveren, of op Schiphol?
Als ik het goed begrijp hoef ik dus alleen maar te hebben:
- Ticket
- Reisverzekering
Correct?
Groetjes Jennifer
Mijn vriend haalt me inderdaad op van het vliegveld, hij rijd me dan naar zijn huis dus wat betreft onderdak komt dik in orde, blijf bij hem
Dit word trouwens mijn eerste keer met het vliegtuig, dus ik heb geen flauw idee wat ik allemaal moet doen als ik vertrek en aankom.
Hekkie: Ik krijg dus papieren op Schiphol die ik ingevuld moet hebben, deze moet ik na aankomst inleveren, of op Schiphol?
Als ik het goed begrijp hoef ik dus alleen maar te hebben:
- Ticket
- Reisverzekering
Correct?
Groetjes Jennifer
- Jenni_from_da_block
- Amerika-ontdekker
Nonaj: invullen van I-94?
Ik moet dus opgeven waar ik ga verblijven, dat geeft geen problemen met zich mee als ik zeg dat het bij mijn vriend zal zijn? Na het rondslenteren op dit forum heb ik begrepen dat het niet verstandig is, maar beter op te geven dat ik gewoon op vakantie ga sighseeying?
Moet ik bij aankomst nog bepaalde papieren invullen?
Ik moet dus opgeven waar ik ga verblijven, dat geeft geen problemen met zich mee als ik zeg dat het bij mijn vriend zal zijn? Na het rondslenteren op dit forum heb ik begrepen dat het niet verstandig is, maar beter op te geven dat ik gewoon op vakantie ga sighseeying?
Moet ik bij aankomst nog bepaalde papieren invullen?
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Hoi Jennifer
Ik lees dat je voor de eerste keer gaat vliegen. Spannend hè.
Een tijd terug hebben we hier een topic gehad van Entarnic, die ook voor het eerst ging vliegen en allerlei vragen had.
Als je het doorleest worden volgens mij een aantal van je vragen beantwoord.
http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... c&start=20
Marjon (wat een geheugen hè! :stupid: )
Ik lees dat je voor de eerste keer gaat vliegen. Spannend hè.
Een tijd terug hebben we hier een topic gehad van Entarnic, die ook voor het eerst ging vliegen en allerlei vragen had.
Als je het doorleest worden volgens mij een aantal van je vragen beantwoord.
http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... c&start=20
Marjon (wat een geheugen hè! :stupid: )
- Jenni_from_da_block
- Amerika-ontdekker
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hoi Jennifer,Jenni_from_da_block schreef:Hekkie: Ik krijg dus papieren op Schiphol die ik ingevuld moet hebben, deze moet ik na aankomst inleveren, of op Schiphol?
Ik begrijp dat het allemaal heel spannend is voor jou, zowel om naar je vriend te gaan als om voor de eerste keer naar Amerika te gaan. Je zult zien dat het allemaal reuze meevalt en je een mooie tijd zult hebben.
Amerika is een prachtig land en de meesten van ons raken er aan "verslaafd" als ze eenmaal geweest zijn. Ook leuk dat jullie een weekje naar Las Vegas gaan. Je zult je de ogen uitkijken. Deze stad is uniek in de wereld.
Om op je vraag terug te komen: ik had het over de I-94 (groen) en het witte douaneformuliertje. Beiden moeten worden ingeleverd bij aankomst (het 1e vliegveld waar je land) in Amerika bij de Immigrationdienst. Maar dat wijst zich vanzelf. Via de link die Marjon gegeven heeft zul je al wel heel wat wijzer geworden zijn over e.e.a.
Vergeet niet naam en volledig adres van je vriend op een papiertje bij je te hebben, zodat je dat als eerste verblijfsplaats kunt opgeven.
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
Condor
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Ik zou wel voorzichtig zijn en niet aan de immigratiediensten zeggen dat je naar je vriendje gaat.
Indien de agent ook maar even vermoed dat er kans is dat je zou blijven (of willen blijven) kan hij je op de eerste vlucht richting Europa zetten.
Ik wil u geen schrik aanjagen hoor,maar zou het spijtig vinden dat je eerste reis zo zou eindigen.
Verder kan ik je aanraden om geen strakke kleding te dragen tijdens de vlucht.
U zal zowiezo minstens 8/9 uur vliegen.
Wens je alvast veel suc6 :dance:
Indien de agent ook maar even vermoed dat er kans is dat je zou blijven (of willen blijven) kan hij je op de eerste vlucht richting Europa zetten.
Ik wil u geen schrik aanjagen hoor,maar zou het spijtig vinden dat je eerste reis zo zou eindigen.
Verder kan ik je aanraden om geen strakke kleding te dragen tijdens de vlucht.
U zal zowiezo minstens 8/9 uur vliegen.
Wens je alvast veel suc6 :dance:
- Jenni_from_da_block
- Amerika-ontdekker
Kan beter niet zeggen dat ik naar mijn vriend ga?
Als ik een retourticket heb en reis via waiver geeft dat toch al aan dat ik daar niet zal verblijven. Als ik het adres van mijn vriend opgeef wat ik dus zal moeten invullen, geeft dat toch ook al aan dat ik hem opzoek..
Zal ik dan gewoon zeggen dat ik op vakantie ga, rondtrekken ofzo dan?
Als ik een retourticket heb en reis via waiver geeft dat toch al aan dat ik daar niet zal verblijven. Als ik het adres van mijn vriend opgeef wat ik dus zal moeten invullen, geeft dat toch ook al aan dat ik hem opzoek..
-
Marcel
- Amerikakenner
- Contacteer:
Retourticket en visa waiver zijn geen garantie dat je weer naar NL teruggaat. Er zijn zat mensen die zo binnen komen en (illegaal) blijven.Jenni_from_da_block schreef:Kan beter niet zeggen dat ik naar mijn vriend ga?
Geef gewoon aan dat je bij 'a friend' op bezoek gaat, niet bij 'my boyfriend'.
Life is good in the Tarheel State.
- Jenni_from_da_block
- Amerika-ontdekker
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2052 Weergaves
-