Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Show your card - welke voordelen?
-
elkur
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Show your card - welke voordelen?
Ik overweeg om voor 15 euro een lidmaatschap van Touring (België) te nemen als dit voldoende korting/voordelen zou opleveren voor onze volgende reis naar Amerika. Met zo'n lidmaatschap krijg je een 'Show your card' -kaart.
Als ik het goed begrepen heb, kun je daarmee in hotels het AAA-tarief verkrijgen.
Wat is jullie ervaring hiermee? Krijg je steeds de korting? Werkt het vlot om dit tarief te boeken?
Kan je met deze kaart ook gratis maps halen bij de AAA-kantoren?
Gebruiken jullie de kaart nog voor andere kortingen of voordelen?
Als ik het goed begrepen heb, kun je daarmee in hotels het AAA-tarief verkrijgen.
Wat is jullie ervaring hiermee? Krijg je steeds de korting? Werkt het vlot om dit tarief te boeken?
Kan je met deze kaart ook gratis maps halen bij de AAA-kantoren?
Gebruiken jullie de kaart nog voor andere kortingen of voordelen?
Re: Show your card - welke voordelen?
Ik heb 'n ANWB-pas en je krijgt idd bij veel hotelketens 10% korting.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
http://www.touring.be/nl/mytouring/lede ... /index.asp
Hier kan je alle voordelen opzoeken.
Het boeken van hotels gaat perfect en de korting krijg je steeds.(als het hotel meedoet aan het programma uiteraard)
Meestal wordt er zelfs niet om je kaart gevraagd.
Hier kan je alle voordelen opzoeken.
Het boeken van hotels gaat perfect en de korting krijg je steeds.(als het hotel meedoet aan het programma uiteraard)
Meestal wordt er zelfs niet om je kaart gevraagd.
Groetjes,
Carine
Carine
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Je hoeft hemin de meeste gevallen niet eens te laten zien; het noemen is al voldoende om 10% korting te krijgenelninjoo schreef:Ik heb 'n ANWB-pas en je krijgt idd bij veel hotelketens 10% korting.
- katrienenluc
- Amerikakenner
- Partner van: Luke21
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Je haalt er die 15 euro zo uit!
Als je toegang moet betalen, krijg je ook soms korting. Je moet er wel zelf achter vragen.
Als je toegang moet betalen, krijg je ook soms korting. Je moet er wel zelf achter vragen.
Groeten, Katrien
https://lukareizen.blogspot.com/
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ja, vorig jaar nog gedaan in Denver. Ik moest daar mijn lidmaatschapskaart wel tonen.elkur schreef: Kan je met deze kaart ook gratis maps halen bij de AAA-kantoren?
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
elkur
- Amerikafan
Bedankt allemaal voor jullie reacties
Ik ga me zo'n lidmaatschap aanschaffen.
Ik ga me zo'n lidmaatschap aanschaffen.
waar vraag je die aan ? :p
ik kan op de site van touring enkel de voordelen van die kaart maar nergens hoe je ze aanvraagt :p
ik kan op de site van touring enkel de voordelen van die kaart maar nergens hoe je ze aanvraagt :p
- katrienenluc
- Amerikakenner
- Partner van: Luke21
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Ik had enkele jaren geleden hetzelfde voor, en heb er toen voor gebeld.wezzzley schreef:waar vraag je die aan ? :p
Als je belt, krijg je direct al je kaartnummer. Na enkele weken krijg je dan de kaart thuis bezorgd.
Groeten, Katrien
-
elkur
- Amerikafan
via deze link zou je het lidmaatschap moeten kunnen kopen: http://www.touring.be/nl/ledenvoordelen ... /index.asp
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Wij zijn sowieso lid van touring en ik heb dus ook altijd braaf mijn "show your card" pas bij.
Maar ik heb die nog NOOIT moeten tonen, en wel overal lekker AAA korting.
Als je dus geen kaart kan bemachtigen: gewoon AAA rate aanvinken. Denk dat niemand de gewone (niet AAA) rate betaalt in de US...
Ik heb mijn kaart één keer moeten laten zien, dat was in het pima air & space museum. De enige keer dat ik ze ook echt in het hotel had laten liggen.
Maar toen de dame aan de kassa mijn sip gezicht zag, kreeg ik toch nog de korting.
Altijd mooi meegenomen die korting, maakt toch een heel verschil op een US of Canada reis!
overigens, bvb bij best western hotels in europa, als je via www.bestwestern.com/showyourcard boekt, heb je ook extra korting!
Maar ik heb die nog NOOIT moeten tonen, en wel overal lekker AAA korting.
Als je dus geen kaart kan bemachtigen: gewoon AAA rate aanvinken. Denk dat niemand de gewone (niet AAA) rate betaalt in de US...
Ik heb mijn kaart één keer moeten laten zien, dat was in het pima air & space museum. De enige keer dat ik ze ook echt in het hotel had laten liggen.
Maar toen de dame aan de kassa mijn sip gezicht zag, kreeg ik toch nog de korting.
Altijd mooi meegenomen die korting, maakt toch een heel verschil op een US of Canada reis!
overigens, bvb bij best western hotels in europa, als je via www.bestwestern.com/showyourcard boekt, heb je ook extra korting!
Hoe weet zo'n receptionist dat een ANWB/Touring kaart hetzelfde is als een AAA pas?
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Op de ANWB-lidmaatschapskaart staat het Show your Card!-logo.
Laat aan de receptionist de kaart zien en zeg dat dit de kaart van de Nederlandse AAA is met het Show your Card!-logo.
Bij ons altijd goed gegaan.
Laat aan de receptionist de kaart zien en zeg dat dit de kaart van de Nederlandse AAA is met het Show your Card!-logo.
Bij ons altijd goed gegaan.
oooooooooooooooooooooooooo ok 
Wij kregen die korting ook, al wisten veel baliemedewerkers niet eens waar dat "show your card" logo voor was.
Bij de ANWB-winkels zijn boekjes te koop waarin je kunt vinden bij welke hotelketens, restaurants en attracties je korting krijgt op vertoon van je ANWB-pasje.
Bij de ANWB-winkels zijn boekjes te koop waarin je kunt vinden bij welke hotelketens, restaurants en attracties je korting krijgt op vertoon van je ANWB-pasje.
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Weet niet waar je precies heen gaat, maar bij alle parken van Knotts Berry Farm(in Anaheim en San Diego) krijg je een flinke korting.
Volgens mij was het iets van 25% of misschien wel meer.
Volgens mij was het iets van 25% of misschien wel meer.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
-
elkur
- Amerikafan
Vrijdag wilde ik op de website van Touring een lidmaatschap kopen. De website vermeldt op verschillende pagina's dat dit 15 euro/jaar kost, maar nadat ik mijn gegevens invulde werd het tarief 36 euro. Ik belde naar de klantendienst waar men bevestigde dat het 15 euro kostte en dat ik dat online kon afhandelen.
's avonds opnieuw geprobeerd maar weer verscheen het tarief van 36 euro. Vanmorgen belde ik dus opnieuw en nu krijg ik te horen dat er geen lidmaatschap van 15 euro bestaat (ondanks dat het nog steeds op de website staat)
Behalve dat Touring net in mijn achting is gedaald, moet ik eens nadenken of het aan 36 euro nog wel de moeite is.
Voor anderen die hierin geïnteresseerd waren: kostprijs is dus 36 ipv 15 euro.
's avonds opnieuw geprobeerd maar weer verscheen het tarief van 36 euro. Vanmorgen belde ik dus opnieuw en nu krijg ik te horen dat er geen lidmaatschap van 15 euro bestaat (ondanks dat het nog steeds op de website staat)
Behalve dat Touring net in mijn achting is gedaald, moet ik eens nadenken of het aan 36 euro nog wel de moeite is.
Voor anderen die hierin geïnteresseerd waren: kostprijs is dus 36 ipv 15 euro.
-
Louise vo
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Dat is wel jammer dat het bedrag niet klopt.
Maar die 36 euro haal je er ook wel uit hoor.
Wij hebben nu al 4 van de 6 hotels geboekt met AAA korting.
Praat je al over meer als 100 euro korting
Maar die 36 euro haal je er ook wel uit hoor.
Wij hebben nu al 4 van de 6 hotels geboekt met AAA korting.
Praat je al over meer als 100 euro korting

2015Camperreis Chicago naar Las Vegas http://janwillemenlouise2015.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2014 Florida
2012 Westen USA http://janwillemenlouise.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
In NL krijg je ook nog 4x per jaar (als ik mij niet vergis) de Kampioen. Leuke tijdschrift, waar ook nog eens extra kortingsbonnen in zitten.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 6025 Weergaves
-
Laatste bericht door ADE01
-
- 0 Reacties