Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat is voordeligste manier aanschaf VS-navigatie?
Wat is voordeligste manier aanschaf VS-navigatie?
Hallo,
Wat is de voordeligste manier om aan navigatie voor de VS te komen. Ik heb zelf een eenvoudige Navigon 20 easy. Een VS/Canada kaart daarvoor kost maar liefst €129,- . Dat vind ik erg veel. Is zo'n kaart wellicht ergens gratis of voor een klein bedrag te downloaden? Ik lees regelmatig dat mensen een compleet systeem bestellen bij bv Wallmart en dat dan ter plekke ophalen. Is dat het best of zijn er ook (amerikaanse)webshops die het kunnen opsturen naar nederland?
En als het beste advies is om een heel systeem aan te schaffen, welk merk en model is dan voor de vs aan te radden?
Alvast dank voor de reactie.
groetjes, Rosa
Wat is de voordeligste manier om aan navigatie voor de VS te komen. Ik heb zelf een eenvoudige Navigon 20 easy. Een VS/Canada kaart daarvoor kost maar liefst €129,- . Dat vind ik erg veel. Is zo'n kaart wellicht ergens gratis of voor een klein bedrag te downloaden? Ik lees regelmatig dat mensen een compleet systeem bestellen bij bv Wallmart en dat dan ter plekke ophalen. Is dat het best of zijn er ook (amerikaanse)webshops die het kunnen opsturen naar nederland?
En als het beste advies is om een heel systeem aan te schaffen, welk merk en model is dan voor de vs aan te radden?
Alvast dank voor de reactie.
groetjes, Rosa
Re: Navigatie
Als je een iPhone of iPad hebt kun je de TomTom app downloaden voor e.32: http://www.tomtom.com/nl_nl/products/mo ... or-iphone/
Re: Wat is voordeligste manier aanschaf VS-navigatie?
Gewoon voor $ 49,- een TomTom van de Walmart. Mijn ervaring was dat het eigenlijk niet noodzakelijk was achteraf. Rijden voornamelijk op een paar kleine maps, ruim voldoende. Wel handig met afslagen in b.v. S.F. / L.A.
Dit is inderdaad de beste oplossing, en met beetje prutsen kun je er terug in Nederland gewoon de Benelux opzetten of gewoon bewaren voor je volgende trip naar de VS (wel bij het scannen van je tas eruit halen net als je laptopt1m schreef:Gewoon voor $ 49,- een TomTom van de Walmart. Mijn ervaring was dat het eigenlijk niet noodzakelijk was achteraf. Rijden voornamelijk op een paar kleine maps, ruim voldoende. Wel handig met afslagen in b.v. S.F. / L.A.

Maar die $49 is zeker een site-to-store GPS (refurbished), in de winkel begint de prijs meestal rond de $99. Nog steeds goedkoper dan er eentje huren.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Waarom zou je dat doen? Heb ik nog nooit gedaan, ook het fototoestel niet. Wel de laptop omdat men dat specifiek vraagt.ralfbosz schreef:(wel bij het scannen van je tas eruit halen net als je laptop)
Roland
Ik dacht er niet aan, dus mijn tas ging drie keer door de scanner, ze zagen wel iets zitten, maar konden het vakje niet vinden. Duurde ook even bij mij voor het kwartje viel dat ik mijn navi nog in de laptop-tas had zitten.Coyote schreef:Waarom zou je dat doen? Heb ik nog nooit gedaan, ook het fototoestel niet. Wel de laptop omdat men dat specifiek vraagt.ralfbosz schreef:(wel bij het scannen van je tas eruit halen net als je laptop)
drie weken geleden eentje gekocht in de walmart, een refurbished, en die heeft ons drie weken perfect op onze bestemmingen gebracht
ze mag nu een jaartje uitrusten
ze mag nu een jaartje uitrusten
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht