Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
SuzieQ
Amerika-expert
Berichten: 2429
Lid geworden op: 14 sep 2010, 15:52
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door SuzieQ »

Voor de liefhebber een 75 euro korting linkje op booking.com
https://www.booking.com/index.nl.html?a ... type=total&

Zelf net gebruik van gemaakt voor een hotel in San Diego, als je weet dat der 75 euro codes bestaan kun je er ook heel makkelijk op googelen.
Als dit niet mag hoor ik het wel maar ik dacht 75 euro is een "bijzonder linkje".
Suzie


2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
MiniMe
Amerikakenner
Berichten: 402
Lid geworden op: 05 nov 2012, 10:01
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door MiniMe »

SuzieQ schreef:Voor de liefhebber een 75 euro korting linkje op booking.com
https://www.booking.com/index.nl.html?a ... type=total&
Hoe werkt dit precies, ik zie nergens 75 euro korting verschijnen op het prijsoverzicht...
Memories...
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door roelb »

Zoals eerder gezegd, deze is al verlopen. De diverse 15 euro kortingslinks werken nog wel (zie mijn eerdere post).
MiniMe
Amerikakenner
Berichten: 402
Lid geworden op: 05 nov 2012, 10:01
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door MiniMe »

roelb schreef:Zoals eerder gezegd, deze is al verlopen. De diverse 15 euro kortingslinks werken nog wel (zie mijn eerdere post).
Ik vermoedde al zoiets... Maar omdat er gezegd werd "net gebruik van gemaakt", twijfelde ik toch weer. :blink:
Memories...
Gebruikersavatar
Edman!
Amerikafan
Berichten: 341
Lid geworden op: 26 nov 2012, 15:33
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Grand Canyon ;)
Contacteer:

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door Edman! »

Bij mij werkt die link van 75 euro korting wel. Minimale waarde van de boeking moet overigens €225 zijn.
Misschien even cookies verwijderen of andere browser gebruiken?
2010: Las Vegas, 2013: Westkustgrand canyon helicopter 2014, 2015: Las Vegas, 2016: Grand Canyon, Yellowstone, 2017: NY, Westkust, 2018: Las Vegas, Oostkust
Emootje
Amerikafan
Berichten: 223
Lid geworden op: 02 aug 2014, 17:58
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door Emootje »

Ik heb net 'gewoon' met 75 euro cashback een hotel geboekt voor volgend jaar, bij booking.com. Stond in een groene balk onderin dat je dat bedrag terugkrijgt na je verblijf. Aangezien je ook pas betaalt rond je verblijf vind ik dat prima. En zwart op wit in de bevestigingsmail, ook wel fijn.
Rutmer007
Amerika-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 mei 2017, 18:19
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door Rutmer007 »

Hier eveneens een link voor €15 korting op een willekeurige reservering op booking.com https://www.booking.com/s/23_8/rutmer58
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door roelb »

Die booking.com referral codes zijn geldig voor maximaal 10 boekingen. Als ze niet werken zijn er dus waarschijnlijk al 10 boekingen mee gedaan. Het kan natuurlijk zijn dat iemand weer annuleert, en dan ontstaat er weer "ruimte". Daarom denk ik dat ze het soms wel doen, en soms niet.
SuzieQ
Amerika-expert
Berichten: 2429
Lid geworden op: 14 sep 2010, 15:52
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door SuzieQ »

Ik heb er inderdaad vanmiddag gebruik van gemaakt. Maar er zijn er vast meer te googlen voor 75 euro. Die 15 euro linkjes zijn niet bijzonder.
Suzie


2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
MiniMe
Amerikakenner
Berichten: 402
Lid geworden op: 05 nov 2012, 10:01
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door MiniMe »

Emootje schreef:Ik heb net 'gewoon' met 75 euro cashback een hotel geboekt voor volgend jaar, bij booking.com. Stond in een groene balk onderin dat je dat bedrag terugkrijgt na je verblijf. Aangezien je ook pas betaalt rond je verblijf vind ik dat prima. En zwart op wit in de bevestigingsmail, ook wel fijn.
Ik heb net ook een boeking bijna voltooid - maar dus niet doorgeklikt naar de definitieve bevestiging - met een andere link, ook zogezegd voor 75 euro korting, en er staat nergens vermeld dat je dat bedrag nadien terugkrijgt.
Mij lijkt het dus vooralsnog niet te lukken.
Memories...
Gebruikersavatar
Inges
Amerikakenner
Berichten: 864
Lid geworden op: 04 jun 2013, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door Inges »

MiniMe schreef:
Emootje schreef:Ik heb net 'gewoon' met 75 euro cashback een hotel geboekt voor volgend jaar, bij booking.com. Stond in een groene balk onderin dat je dat bedrag terugkrijgt na je verblijf. Aangezien je ook pas betaalt rond je verblijf vind ik dat prima. En zwart op wit in de bevestigingsmail, ook wel fijn.
Ik heb net ook een boeking bijna voltooid - maar dus niet doorgeklikt naar de definitieve bevestiging - met een andere link, ook zogezegd voor 75 euro korting, en er staat nergens vermeld dat je dat bedrag nadien terugkrijgt.
Mij lijkt het dus vooralsnog niet te lukken.
Bij mij pakt ie hem gewoon in mijn bevestiging staat:

Mijn beloning:
U krijgt € 75 na uw verblijf.

Maar ik heb dan ook 4 nachten SF geboekt voor 455 dollar
Groetjes, Inge
2x Canada en 7x USA
https://ingevanderwulp.nl/reizen/ (Live blog's + roadbooks )
Gebruikersavatar
Frasi
Amerika-expert
Berichten: 1908
Lid geworden op: 06 nov 2011, 20:36
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door Frasi »

Ik heb net, met bovenstaande link, ook nog met €75 korting kunnen boeken. Niet voor de komende USA vakantie maar ik had nog 3 nachten hotel nodig in Zurich volgend jaar. :thumbup:
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen (2007, 2010, 2012, 2022); California (2012, 2015,2016, 2018, 2021); Florida (2008, 2013, 2015, 2019); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills (2014); NY/Wash.(2016); LA (2016); Deep South (2017). NY (2018, 2019)
MiniMe
Amerikakenner
Berichten: 402
Lid geworden op: 05 nov 2012, 10:01
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door MiniMe »

Inges schreef: Maar ik heb dan ook 4 nachten SF geboekt voor 455 dollar
Als het minimumbedrag €225 was, daar zat ik met €280 (excl. tax) ook boven. Of moet het nog minstens 225 zijn na aftrek van die 75 euro?
Memories...
Purk87
Amerikafan
Berichten: 312
Lid geworden op: 22 jan 2016, 18:46
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door Purk87 »

SuzieQ schreef:Ik heb er inderdaad vanmiddag gebruik van gemaakt. Maar er zijn er vast meer te googlen voor 75 euro. Die 15 euro linkjes zijn niet bijzonder.
Dan ga ik ook nog eens kijken :) Krijg je de korting, dan is dat mooi meegenomen haha.
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6812
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door Stan.Gobien »

Hier ook gelukt, na klikken link zie je de groene balk onderin. Tijdens het boeken zie je het niet meer vermeld, maar als je nadien de bevestiging van de boeking bekijkt zie je staan "U krijgt € 75 terug zodra uw verblijf geverifieerd is!". Overigens is mijn boeking slechts 145€, wel 2 nachten.

De andere boeking voor hetzelfde hotel met 15€ korting ga ik dus annuleren, weet niet meer wie zijn link dat was, maar sorry geen 15€ voor jou ;)
covri
Amerikakenner
Berichten: 719
Lid geworden op: 06 dec 2007, 15:45
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: son en breugel

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door covri »

hier ook gelukt :thumbup:
reservering San Francisco opnieuw gemaakt!

op tablet lukte het niet, wel op laptop of pc.
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door roelb »

Ik had een boeking met de EUR 75 referal link, totale waarde 281 euro. Stond netjes ook bij de lijst met boekingen op de rewards pagina en ook in de bevestiging:
My reward
You’ll receive € 75 after you’ve completed your stay.
Ook op de detailpagina van de boeking werd dat weergegeven.

Maar vandaag niets meer, gewoon verdwenen. En ik lees meer ervaringen online. Hiervoor heb ik dezelfde boeking met een andere referal offer gecancelled. Ik heb iig tijdens het reserveringsproces screen shots gemaakt en ook de actievoorwaarden naar een PDF'je geprint. Dus als booking.com haar toezegging niet nakomt dan gaan we eens kijken of de reclame code commissie hier wellicht nog iets over wil zeggen. Booking.com is een Nederlands bedrijf, dus ze zullen zich ook moeten houden aan de nederlandse regels.
Iseut
Amerika-ontdekker
Berichten: 50
Lid geworden op: 27 jul 2017, 17:40
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door Iseut »

Ik heb een aantal boekingen met de 40 dollar promo geboekt. Stonden bij mij ook allemaal netjes in mijn profiel. Nu ook allemaal foetsie. Heb nog een paar screenshots en de emailbevestiging waarin de promo genoemd wordt. Bijzonder.
Gebruikersavatar
Inges
Amerikakenner
Berichten: 864
Lid geworden op: 04 jun 2013, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door Inges »

Hmm als dat zo is dan annuleer ik hem weer want ik heb voor juli 2018 niet zo heel veel haast en dan zou het via Wyndham wel eens goedkoper kunnen zijn.
Groetjes, Inge
2x Canada en 7x USA
https://ingevanderwulp.nl/reizen/ (Live blog's + roadbooks )
Emootje
Amerikafan
Berichten: 223
Lid geworden op: 02 aug 2014, 17:58
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door Emootje »

Ik heb hem nog wel gewoon in mijn overzicht van Booking.com staan. Maar ik heb niet op een referral-link hoeven drukken, bij mij stond hij onderin de webpagina. Waarschijnlijk omdat ik nog niet eerder bij Booking.com iets geboekt heb.
Maar ook ik heb het zwart-op-wit dus ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen. Die 75 euro maakt ons verblijf in San Francisco voor 3 nachten net wat aantrekkelijker.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer