Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
marc08
Amerikafan
Berichten: 118
Lid geworden op: 20 aug 2015, 19:47
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door marc08 »

Carolena schreef:
marc08 schreef:hmm mss is het nog wel de moeite om een hotel te annuleren en de 10% korting mee te pakken, vanavond even puzzelen. :clap:

Hierbij mijn link voor de geintresseerden: https://www.booking.com/s/m0hert98
Heeft deze actie iets te maken met de 15€ - actie? Of staat die er volledig los van?
Heb nog een boeking van over de 400eur die ik dan eventueel opnieuw zou willen boeken, maar heb ook al zo mijn twijfels bij de actie met de 15eur...
Als jij gebruik maakt van mijn link, dan krijg jij 10% korting en ik 15 euro tegoed.
New York 2009
Orlando 2012
Orlando 2014
Orlando 2015
Orlando 2016
Miami - Orlando 2017
Orlando 2018
Orlando 2019
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door harryh »

Stan.Gobien schreef:Bij hotels.com 11% korting op sommige hotels die ja via hun prepaid, niet op de meeste grote ketens.
Bedankt Stan, eindelijk weer eens iets anders dan booking.com links ;)
Gast

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door Gast »

En hier is mijn link voor Booking.com

dank je wel voor het gebruiken van deze link:

https://www.booking.com/s/p0j0te07
annet2009
Amerikakenner
Berichten: 805
Lid geworden op: 06 mei 2009, 21:14
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door annet2009 »

Hier nog een link voor 15 euro korting bij een boeking via Booking.com

https://www.booking.com/s/yl0poo52
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Gebruikersavatar
Frasi
Amerika-expert
Berichten: 1914
Lid geworden op: 06 nov 2011, 20:36
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door Frasi »

Da's makkelijk korting geven van Booking.com
Net even gecheckt: via deze link zijn de prijzen €15 hoger :blink: dan via bij Momondo.nl ..... (in ieder geval voor het hotel dat ik aan het bekijken ben)
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen (2007, 2010, 2012, 2022); California (2012, 2015,2016, 2018, 2021); Florida (2008, 2013, 2015, 2019); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills (2014); NY/Wash.(2016); LA (2016); Deep South (2017). NY (2018, 2019)
Wilhelmus.1
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 apr 2017, 09:21
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door Wilhelmus.1 »

Nog een €15 link voor de geïnteresseerden: https://www.booking.com/s/c0wilh28
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door harryh »

Frasi schreef:Da's makkelijk korting geven van Booking.com
Net even gecheckt: via deze link zijn de prijzen €15 hoger :blink: dan via bij Momondo.nl ..... (in ieder geval voor het hotel dat ik aan het bekijken ben)
Eens, Booking.com is sowieso niet altijd de goedkoopste en hotels zijn niet altijd blij met hun afrekenmodel. Vaak is rechtstreeks boeken als je bv van AAA/ANWB korting gebruik kunt maken voordeliger en daar sponsor je het hotel mee, niet een 3e partij.

Beetje jammer dat dit topic alleen nog maar voor het delen van die links wordt gebruikt :(
vinceG
Amerikakenner
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: amsterdam

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door vinceG »

Ben ik toch niet helemaal mee eens. Booking.com heeft zeer scherpe prijzen en daar gaat het toch om.
Ik doe 80% van mijn boekingen bij booking.com omdat het ook makkelijk annuleren is. Daarnaast check ik altijd de hotelwebsite en evt ook nog andere aanbieders en kom toch altijd weer uit bij Booking.com.

Daarnaast vind ik dat als hotels er niet blij mee zijn, dan moeten ze zich niet aansluiten bij booking.com.

Enne blijkbaar is het vraag en aanbod en wil men hier graag die codes zien. Verder wordt er weinig anders gepost hier....
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door harryh »

En daar ben ik het weer niet helemaal mee eens, paar jaar terug waren hun prijzen inderdaad scherp/het scherpste, maar dat is intussen niet meer zo. AAA, Abnsave en andere codes geven vaak 15-20% korting, meestal gelijk of iets lager aan de booking.com prijs. Ik vergelijk altijd, met booking, expedia, hotels.com etc. En ook ik boek altijd postpaid en annuleerbaar, rechtstreeks. Maar ieder zijn eigen ding.

Bovendien is de klantenservice van booking tegenwoordig (zeer) slecht, geen reacties op mails, slecht bereikbaar, problemen niet oplossen; dat was veel beter. Maar ja, bedrijf groeit.

M.b.t. vraag en aanbod hier: Ik zie alleen maar aanbod (van links), nauwelijks vraag. Precies waarom ik er over begon ;)
annet2009
Amerikakenner
Berichten: 805
Lid geworden op: 06 mei 2009, 21:14
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door annet2009 »

harryh schreef:Eens, Booking.com is sowieso niet altijd de goedkoopste en hotels zijn niet altijd blij met hun afrekenmodel. Vaak is rechtstreeks boeken als je bv van AAA/ANWB korting gebruik kunt maken voordeliger en daar sponsor je het hotel mee, niet een 3e partij.
Eerlijk gezegd ben ik normaal gesproken helemaal geen fan van boeken bij booking.com (of welke tussenpersoon dan ook).
Het liefst boek ik gewoon rechtstreeks bij het hotel (maar dan wel online, bellen om te reserveren vind ik niks).
Maar dit jaar had ik voor 3 hotels geen keus: als je via de eigen website wilde boeken ging dat automatisch via booking.com
Laatst gewijzigd door annet2009 op 25 mei 2017, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6814
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door Stan.Gobien »

Ik gebruik veel hotels.com, ik heb al een 2-tal keer een gratis nacht gehad na 10 nachten (t.w.v. het gemiddelde van de 10 nachten, telt meestal niet op de grote ketens). Ik vind het wel makkelijk om alles centraal te kunnen beheren. Maar booking.com heeft wel meer keuze, ook B&B's en dergelijke. Ik gebruik regelmatig ook sites zoals Trivago en Hotelscombined.
Gebruikersavatar
elninjoo
Amerikakenner
Berichten: 1456
Lid geworden op: 29 mei 2009, 08:49
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door elninjoo »

harryh schreef:AAA, Abnsave en andere codes geven vaak 15-20% korting
Heb nog nooit meer dan 10% korting gezien met AAA en vaak wordt dat weer opgeheven door de tax die er dan weer overheen gaat.
Leentje-s
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 mar 2017, 17:31

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door Leentje-s »

Mocht iemand nog een kortingscode kunnen gebruiken van booking.com, dan hier nog even de mijne:

https://www.booking.com/s/n0060205
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door harryh »

elninjoo schreef:Heb nog nooit meer dan 10% korting gezien met AAA en vaak wordt dat weer opgeheven door de tax die er dan weer overheen gaat.
Inderdaad, >10% AAA korting zie je niet zo vaak maar komt wel voor, zoals voor ons afgelopen eind april bij Best Western in Florida, daar was de AAA korting 15%. En ABNSave is alleen voor sommige ketens interessant.
Mijn punt is vooral: Vergelijken ;)

Voorbeeld: Als ik nu even kijk naar Days Inn Miami International Airport, 15-22 juli, prijzen per nacht:
- Hotel site standaard tarief $101,- ex tax (annuleerbaar)
- Hotel site ABNSave tarief $80,80 ex tax (-20%) (annuleerbaar). Totaal te betalen incl tax $639,12.
- Hotel site AAA tarief $95,95 ex tax (annuleerbaar)
- Expedia: $79,- maar als je doorklikt komt erbij +10,24 tax +14,- hotel fee, oftewel de kamer is ex tax $93,- (annuleerbaar)
- Booking.com: $623,15=$89,-/nacht incl tax, dit is de beste deal, maar niet annuleerbaar. Wel annuleerbaar: $671,08=$96,- /nacht.

ABNSave is in dit geval bijna 9% goedkoper dan booking.com onder dezelfde condities en AAA geeft maar 5% korting.

En ik weet het, dit gaat niet altijd op want niet ieder hotel heeft zo'n hoge ABNSave korting, maar voor een aantal van de grote ketens (Wyndham, Best Western, Choice, ...) wel.
Ik boek ook af en toe bij booking.com ;) want ze hebben soms goede deals, en dat geldt ook voor expedia, hotels.com enz.
Gebruikersavatar
Frasi
Amerika-expert
Berichten: 1914
Lid geworden op: 06 nov 2011, 20:36
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door Frasi »

vinceG schreef:Ben ik toch niet helemaal mee eens. Booking.com heeft zeer scherpe prijzen en daar gaat het toch om.
Wat ik bedoel is dat het erop lijkt dat via deze 'kortings"-links eerst kunstmatig zijn verhoogd (met €15) om daar vervolgens weer "korting" op te geven.
Sigaar uit eigen doos dus!
Ik heb het vaker gezien. Budgetair rekende ook hogere prijzen als ze via een cashback-site werden geboekt; om die reden heeft Shopkorting ze eruit gegooid). Ook van Tripsta en Expedia heb ik het vermoeden soms andere prijzen te laten zien afhankelijk van hoe ze doorgelinkt zijn (maar daar ben ik ze dan weer eens te slim af geweest :lol: ).
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen (2007, 2010, 2012, 2022); California (2012, 2015,2016, 2018, 2021); Florida (2008, 2013, 2015, 2019); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills (2014); NY/Wash.(2016); LA (2016); Deep South (2017). NY (2018, 2019)
ina
Amerika-expert
Berichten: 3781
Lid geworden op: 07 feb 2007, 18:55
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door ina »

Ik heb een paar keer bij Expedia geboekt, helaas in het begin niet voor punten. Nu krijg ik steeds mails dat speciaal voor mij als lid extra korting is vaak tot wel 50% alleen nooit op de hotels/plaats waar ik naar op zoek ben. Heeft iemand hier wel eens profijt van gehad?? of is het gewoon fake?
yvonne m
Amerikafan
Berichten: 173
Lid geworden op: 27 aug 2009, 07:45
Partner van: Richard
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door yvonne m »

Hallo allen,

Ik ben nieuw in de groupon VS en heb 1 vraag. Ik wil in LA deze groupon kopen en gaan gebruiken. Met zes personen een e-bike huren. https://www.groupon.com/deals/la-fly-rides. Hoe weet ik zeker als ik de groupon koop dat ik er voldoende fietsen op de dag zelf aanwezig zijn? en wat nu als er niet voldoende zijn? we hebben immers geen uitwijk naar een andere dag. Omdat we met zn zessen zijn gaat het toch om veel geld, vandaar dat ik zekerheden zoek. Bedankt alvast voor jullie reacties.

Groetjes, Yvonne
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door harryh »

Als jullie maar 1 specifieke dag kunnen, zou ik nu contact zoeken met http://www.laflyrides.com en vragen of er voor die dag nog plaatsen beschikbaar zijn, voordat je de Groupon koopt. Deze Groupon tour staat niet op hun website, anders zou je al online kunnen zien of er nog plaats is.

Wij hadden ook zoiets met een snorkel tour in Florida afgelopen meivakantie, ik heb toen gebeld en kon zonder Groupon voor dezelfde prijs reserveren :) Goupon kost een aanbieder ook het eea.
jgvliet
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 mei 2017, 23:07
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door jgvliet »

Bijgaand nog 2 kortingscodes,

https://www.booking.com/s/joke0302
https://www.booking.com/s/jgvlie90
Joeyvdl
Amerikafan
Berichten: 131
Lid geworden op: 21 mar 2017, 13:22
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door Joeyvdl »

Hierbij mijn kortingscode, ik hoop dat ik iemand hier een plezier mee kan doen:
https://www.booking.com/s/jozeph06

Stuur me jouw code als je mijn code gebruikt hebt, dan kan ik nog een hotelletje boeken met jouw code :)
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer