M'n schoonouders wonen in Texas en daar stikt het van de slangen en die krengen hebben niet eens het fatsoen om buiten te blijven. Zo stapte ik een keer de woonkamer binnen en stapte met m'n blote voet op een slang! Gillen natuurlijk en m'n dochtertje naar achter geduwd en daarna pas gekeken wat het was. Bleek een onschuldig slangetje te zijn maar gatverdamme wat een rotgevoel!
Of die keer dat ik sinaasappels wilde plukken voor m'n dochtertje en kleindochter. Zat er een slang in de struik om de takken gewikkeld. Leek wel op kerstversiering. Sorry meiden, we eten eerst de sinaasappels die al in de keuken lagen.
En als ik het hek naar de weg moet openmaken zie ik ook vaak slangen. Ben altijd super voorzichtig als ik de auto uit stap. De eerste keer dat we op de ranch waren kreeg ik een halve hartverzakking van gerommel in de struiken. Dacht dat het minstens een kudde wilde zwijnen was maar was alleen maar een armadillo
En hier in Utah, in de eerste week dat we hier waren hebben we 2 slangen in de speeltuin gezien. Als we naar een speeltuin of park gaan loop ik dus altijd eerst overal rond om te controleren.
Ben ook wel eens met de auto over een slang gereden. Vond m'n zoontje erg dapper van me
Ik ben dus zo iemand die overal slangen tegenkomt. En andere enge beesten. Eind juni ben ik door een Black Widow gebeten en heb nog steeds af en toe pijn in m'n arm. Oh en dan heb ik nog niet eens over de schorpioenen verteld! Die krengen komen dus ook altijd binnen bij m'n schoonouders. Liep ik de badkamer in om te douchen en moest meteen omkeren om m'n cowboylaarzen te pakken om een schorpioen plat te stampen. (note to self: always keep boots on untill last moment) Oh, nu snap ik waarom die cowgirls op die posters wel hun laarzen aanhouden als de rest van hun kleding al verdwenen is
Hier in Utah valt het mee met de schorpioenen gelukkig. En ons huis hier is blijjkbaar niet zo aantrekkelijk voor dat soort ongedierte.