Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Goedkoop bellen naar nederland

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Janhanssen
Amerika-newbie

Goedkoop bellen naar nederland

Bericht door Janhanssen »

Met welke Amerikaanse provider kun je goedkoop bellen naar Nederland. En hoe is de ontvangst rond las vegas?
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Goedkoop bellen naar nederland

Bericht door Isis »

skypen kan .. alleen ik weet geen details.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

Van land line naar land line bellen is overal best wel goed betaalbaar.
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Hoeveel wil je kunnen bellen, wil je constant de mogelijkheid hebben om voor weinig te bellen, moet je zelf bereikbaar zijn, heb je een laptop mee?
klaasr
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door klaasr »

Ik had een telefoon gekocht (prepaid LG voor 29,95 bij RadioShack van Virgin met het Virgin netwerk.) Ontvangst in Las Vegas prima. Daarbuiten in de woestijn en in de parken was de ontvangst slecht, maar dat zal met alle netwerken zo zijn want er is daar simpelweg geen gsm zender. Ik heb er twee gekocht. ******* Overigens is het hiermee ook goedkoop bellen naar Nederland vanuit de USA.
Groet,

Klaas

* Note Mod (Rob),
Het te koop aanbieden van spullen of producten op het forum is niet toegestaan, hiervoor zijn op internet voldoende andere mogelijkheden.
De betreffende tekst is daarom verwijderd.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Via je Iphone en skype via wifi naar nederland bellen voor 2 cent per minuut
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

ned in MO schreef:Via je Iphone en skype via wifi naar nederland bellen voor 2 cent per minuut
Skypen via de PC is mij bekend, maar via de iPhone heb ik nog nooit gedaa'; is een interessante optie omdat ik een iPhone heb 8)

Skypen is toch kostenloos of zie ik iets over het hoofd?
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Skype is kosteloos naar andere mensen met Skype maar je kunt ook gewoon bellen naar telefoonlijnen voor een hele gunstige prijs.
Ik had toen ik vorig jaar voor 3 maanden in Amerika zat een abonnement waarmee ik voor 4,95 per maand onbeperkt naar vaste lijnen kon bellen binnen Europa.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Skypen naar iemand anders die Skype heeft is inderdaad kosteloos. Naar een telefoon betaal je er zoals gezegd voor.

Ik heb Skype ook op de iPhone staan. Afgelopen vakantie ook enkele malen gebruik van gemaakt (Skype naar Skype). Werkte echt perfect. Voordeel is dat je dan ook al bellend nog gewoon rond kunt lopen in je motelkamer of terrein van het motel. :D

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
DVDGuy
Amerika-expert

Bericht door DVDGuy »

Ach natuurlijk, dat je moet betalen als je skypt naar niet-skype was me even ontschoten; bedankt voor de snelle replies :thumbup:
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Ik zet altijd 10 euro beltegoed op mijn Skype account en kan dan voor 2 cent p.m. naar en vaste telefoon bellen, doe wel 3 vakanties met het beltegoed.
Thuis gebruik ik het wel eens om te smsen, gaat makkelijker dan met een telefoon of je moet een I-phone hebben.
DVDGuy
Amerika-expert

Bericht door DVDGuy »

Annie schreef:Ik zet altijd 10 euro beltegoed op mijn Skype account en kan dan voor 2 cent p.m. naar en vaste telefoon bellen, doe wel 3 vakanties met het beltegoed.
Thuis gebruik ik het wel eens om te smsen, gaat makkelijker dan met een telefoon of je moet een I-phone hebben.
Annie,

jij blijft een bron van tips :clap:
Katleen
Amerika-ontdekker

Bericht door Katleen »

Wij nemen een iPod Touch met Skype mee! Lekker goedkoop! Ben wel benieuwd van de kwaliteit als je wifi-bereik niet ideaal is...
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Dat is soms een nadeel, dan wil het nog wel eens gebeuren dat je stem vertraagt over komt.
We gaan er meestal vanuit als we met "drie streepjes" verbinding hebben dat het lukt.
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

Behalve de WI(reless) is ook de FI(delety) van belang, de kwaliteit (snelheid) van de gebruikte internetverbinding.
De laatste zorgt meestal voor de vertragingen.
Ook een hi speed aansluiting wordt traag als daar 50 hotelgasten doorheen moeten.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

>Skypen is toch kostenloos of zie ik iets over het hoofd?

Dat ligt er maar aan hoe je dat doet. Zo heb ik bv een lokaal telefoon nummer in de USA (skype IN nummer) welke verbonden is met mijn PC in NL waarop een draadloze huis telefoon is aangesloten. Dit nummer en het bellen kost mij geld. Voor degene in de USA is het bellen zo ongeveer gratis.

Als ik die telefoon niet opneem, omdat ik bv niet thuis ben, wordt eea doorgeschakeld naar mijn mobiel. Dat kost ook geld.

Kost dus geld, maar werkt wel mooi. Mijn vriendin belt een lokal US nummer en mijn huis telefoon of mobiel gaat over :D

Alleen skype van pc naar pc is voor zover ik het weet voor beide partijen gratis.
Laatst gewijzigd door Bramster op 06 aug 2010, 00:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Speakingtongues
Amerikakenner

Bericht door Speakingtongues »

SKYPE OF VOIPBUSTER op je phone of op je Netbook installeren

Anders een Phone Card kopen bij een tank station en je belt meestal voor iets van 2 ct per minuut naar Nederland toe !

Ik heb Voipbuster zelfs met een toegangsnummer in NY nu in mijn phone staan en bel via hun GRATIS naar vaste nummers in NEderland

Je moet alleen zorgen dat er een tegoed op je Voipbuster staat !
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
erik123
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door erik123 »

Of een Nederlands nummer van bij voorbeeld http://www.wereldnummers.nl doorschakelen naar je Amerikaanse prepaid. Kost 2 cent per minuut en dan kunnen de thuisblijvers aan wie je het nummer hebt gegeven jou ook gewon bellen tegen lokaal tarief. Om te bellen whatsapte ik of belde en hing op als ze me terug moesten bellen. Betaalde altijd 2 cent dus vast en mobiel en je hebt geen Internet nodig. Voor bellen binnen de USA gebruik je gewoon de prepaid.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer