Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
USA navigatie voor iPhone, 2,99 !
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
USA navigatie voor iPhone, 2,99 !
http://itunes.apple.com/WebObjects/MZSt ... Id=1380330
Heel Amerika, maar wel met een maar, je moet een Amerikaans account hebben voor de iTunes store.
Ik koop zelf giftcards bij Maximuscards.com, en gebruik zo de US store.
Dus niet verkrijgbaar (voor dat geld) in de NL Store, daar kost het 34,99. (nog een koopje natuurlijk)
De sotware op zich is goed, ik gebruik al tijden hun Benelux navigatie op de iPhone, die kost 4,99 euro trouwens.
Heel Amerika, maar wel met een maar, je moet een Amerikaans account hebben voor de iTunes store.
Ik koop zelf giftcards bij Maximuscards.com, en gebruik zo de US store.
Dus niet verkrijgbaar (voor dat geld) in de NL Store, daar kost het 34,99. (nog een koopje natuurlijk)
De sotware op zich is goed, ik gebruik al tijden hun Benelux navigatie op de iPhone, die kost 4,99 euro trouwens.
Re: USA navigatie voor iPhone, 2,99 !
Bedankt voor de tip, koop wel een itunes card in de VS, dan kan ik hem gelijk kopen.
Heb in ieder geval wel even de benelux versie gedownload, want dat is natuurlijk geen geld.

Heb in ieder geval wel even de benelux versie gedownload, want dat is natuurlijk geen geld.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 26 Reacties
- 13594 Weergaves
-
Laatste bericht door tofke
-
- 2 Reacties