Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Eten in de VS
Eten in de VS
Ik ben van plan om in juni 2010 samen met mijn vrouw een rondreis te maken in de VS. Dan reizen wij met een huurauto van hotel naar hotel. Ik vraag me af hoe we het eten het beste kunnen regelen. We zijn allebei nog student dus ons budget is niet al te groot.
Elke dag een keer lunchen en dineren in een restaurant voor 3 weken lijkt me nogal prijzig, ondanks dat uit eten in de VS goedkoper is dan in NL. Bovendien moet je dan elke dag weer op zoek naar een leuk restaurantje etc. En ik vind een keer uit eten gaan wel leuk, maar niet elke dag. Ik zou graag ook af en toe prive willen eten.
Hoe pakken jullie dit aan?
Ik dacht zelf om een goedkope magnetron te kopen aan het begin van de reis (voor 50 dollar?). Voor zover ik heb gehoord, heeft de VS heel veel magnetron maaltijden die we dan in het hotel kunnen opwarmen.
Elke dag een keer lunchen en dineren in een restaurant voor 3 weken lijkt me nogal prijzig, ondanks dat uit eten in de VS goedkoper is dan in NL. Bovendien moet je dan elke dag weer op zoek naar een leuk restaurantje etc. En ik vind een keer uit eten gaan wel leuk, maar niet elke dag. Ik zou graag ook af en toe prive willen eten.
Hoe pakken jullie dit aan?
Ik dacht zelf om een goedkope magnetron te kopen aan het begin van de reis (voor 50 dollar?). Voor zover ik heb gehoord, heeft de VS heel veel magnetron maaltijden die we dan in het hotel kunnen opwarmen.
- Inge
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Re: Eten in de VS
Wat wij deden was voor het ontbijt en lunch eten kopen in de supermarkt (brood, beleg, wat fruit enzo). Als je het simpel houdt, hoeft dat niet al te veel te kosten.
Het is een aanrader aan het begin van je reis een koelbox te kopen. Een blok ijs voor erin kun je bij iedere supermarkt kopen. Daarin kan je dan dus ook vleeswaren en drankjes koel houden voor 1 of 2 dagen.
Wij gingen wel altijd uit eten. Dat moet je je ook anders voorstellen dan in Europa. Het is niet zo dat je een avondje uit bent. Meestal ben je in een half uur/3 kwartier klaar. Aan een hoofdgerecht alleen heb je genoeg.
Verschillende forumleden kopen ook geregeld magnetronmaaltijden. Hier heb ik zelf geen ervaring mee.
Wel heb je vaak hotels waar een magnetron aanwezig is. Hier zou je dus met het zoeken van hotels rekening mee kunnen houden.
Maar mogelijk is het goedkoper een magnetron aan te schaffen, dan hotels met magnetron uitzoeken...?
Succes met je planning!
Het is een aanrader aan het begin van je reis een koelbox te kopen. Een blok ijs voor erin kun je bij iedere supermarkt kopen. Daarin kan je dan dus ook vleeswaren en drankjes koel houden voor 1 of 2 dagen.
Wij gingen wel altijd uit eten. Dat moet je je ook anders voorstellen dan in Europa. Het is niet zo dat je een avondje uit bent. Meestal ben je in een half uur/3 kwartier klaar. Aan een hoofdgerecht alleen heb je genoeg.
Verschillende forumleden kopen ook geregeld magnetronmaaltijden. Hier heb ik zelf geen ervaring mee.
Wel heb je vaak hotels waar een magnetron aanwezig is. Hier zou je dus met het zoeken van hotels rekening mee kunnen houden.
Maar mogelijk is het goedkoper een magnetron aan te schaffen, dan hotels met magnetron uitzoeken...?
Succes met je planning!
Groetjes Inge
Onze reisverslagen naar Amerika (en Zweden, Noorwegen en Schotland):
2009: Californië + Crater Lake - met dochter van 2 jaar en camper!
2005: Noord- en Zuidwest
2003: Zuidwest + Yellowstone
Onze reisverslagen naar Amerika (en Zweden, Noorwegen en Schotland):
2009: Californië + Crater Lake - met dochter van 2 jaar en camper!
2005: Noord- en Zuidwest
2003: Zuidwest + Yellowstone
Weet niet hoe dikwijls jullie van hotel gaan veranderen, maar elke keer met een zware magnetron het hotel binnen en buiten sleuren, zou ik niet zien zitten.
Je kan het ook anders aanpakken, de dagen dat je een microwave hebt in de kamer, dan die diepvriesmaaltijden eten ipv er een te kopen. Je komt wel meer hotels tegen waar ze die standaard in de kamer hebben. Dan stel ik me nog de vraag, mag je zomaar een magentron meenemen in een hotel kamer?
Wij doen het al jaren zo, een heel goed ontbijt en dan een goede avondmaal. Dan kan je het beperken tot 2 maaltijden per dag, indien nodig.
Op reis hou ik er toch aan elke avond naar een goed restaurantje te gaan, dat is het prettige aan vakantie. Er zijn ook genoed mogelijkheden om goedkoper te eten dan een gewoon restaurant. Je hebt in de VS ooh zo veel meer keuze dan hier.
Je kan het ook anders aanpakken, de dagen dat je een microwave hebt in de kamer, dan die diepvriesmaaltijden eten ipv er een te kopen. Je komt wel meer hotels tegen waar ze die standaard in de kamer hebben. Dan stel ik me nog de vraag, mag je zomaar een magentron meenemen in een hotel kamer?
Wij doen het al jaren zo, een heel goed ontbijt en dan een goede avondmaal. Dan kan je het beperken tot 2 maaltijden per dag, indien nodig.
Op reis hou ik er toch aan elke avond naar een goed restaurantje te gaan, dat is het prettige aan vakantie. Er zijn ook genoed mogelijkheden om goedkoper te eten dan een gewoon restaurant. Je hebt in de VS ooh zo veel meer keuze dan hier.
- gahoogenboog
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Veel motels hebben een magnetron. Sommige magnetronmaaltijden zijn te eten, maar het heeft niet onze voorkeur. wel is er grote keus in.
Wat wij meesteal doen is de ene avond ergens eten, inderdaad een hoofdgerecht( voor mij is een voorgerecht vaak al voldoende), de andere avond in het motel/hotel. We kopen dan bijv. bij de Walmart een gebraden kip, een salade en wat broodjes en vers fruit ,dat is heerlijk.
Als lunch halen we ook vaak een broodje en kopen beleg. En de volgende keer lunchen we in een restaurant.
Wij kopen aan het begin van de vakantie ook altijd een koelbox en dat is ontzettend handig. Je hoeft dan niet steeds een gelegenheid op te zoeken om wat te drinken , je hebt het altijd koel bij je. Ook ons ontbijt hebben we bij ons. We kopen brood, beleg , thee en koffie en eten lekker op de kamer (of buiten). In Amerika kan eigenlijk alles, in een restaurant kijken ze nergens van op en wat je over hebt gaat gewoon mee. Ik ben geen grote eetster en als ik dan bijv pizza neem blijft er meer dan de helft over. Mee naar het motel, in de koelkast en de volgende dag kun je het alsnog opeten. Ze zeggen bij de Pizza hut niet voor niets: what good is for dinner is also good for breakfast! (of zoiets.)
Ook halen we regelmatig iets bij een take away, denk aan pasta, pizza of belegde broodjes. Dus je ziet je kunt echt alle kanten op!
Gr.Greet
Wat wij meesteal doen is de ene avond ergens eten, inderdaad een hoofdgerecht( voor mij is een voorgerecht vaak al voldoende), de andere avond in het motel/hotel. We kopen dan bijv. bij de Walmart een gebraden kip, een salade en wat broodjes en vers fruit ,dat is heerlijk.
Als lunch halen we ook vaak een broodje en kopen beleg. En de volgende keer lunchen we in een restaurant.
Wij kopen aan het begin van de vakantie ook altijd een koelbox en dat is ontzettend handig. Je hoeft dan niet steeds een gelegenheid op te zoeken om wat te drinken , je hebt het altijd koel bij je. Ook ons ontbijt hebben we bij ons. We kopen brood, beleg , thee en koffie en eten lekker op de kamer (of buiten). In Amerika kan eigenlijk alles, in een restaurant kijken ze nergens van op en wat je over hebt gaat gewoon mee. Ik ben geen grote eetster en als ik dan bijv pizza neem blijft er meer dan de helft over. Mee naar het motel, in de koelkast en de volgende dag kun je het alsnog opeten. Ze zeggen bij de Pizza hut niet voor niets: what good is for dinner is also good for breakfast! (of zoiets.)
Ook halen we regelmatig iets bij een take away, denk aan pasta, pizza of belegde broodjes. Dus je ziet je kunt echt alle kanten op!
Gr.Greet
- flyingdutchman
- Amerika-ontdekker
Hoi Bas,
Een magnetron meeslepen lijkt me wat overbodig. Zoals velen voor mij al gezegd hebben zijn er 1000 en 1 mogelijkheden om uit eten te gaan in de vs. Vaak zijn deze eettentjes maar een fractie duurder dan zelf iets regelen voor diner. De meeste maaltijden die wij hebben gegeten waren, Tegen al mijn verwachtingen in vaak lekker, vers en gezond.
Daarnaast staat er op de meeste h/motel kamers een magnetron waarin je iets op kunt warmen. De grotere supermarkten (wallmart, safeway, fonds etc.) verkopen vaak ook een heel assortiment aan vers bereide maaltijden zoals warme gebraden kippen, verse pastasalades, pizza's enz. Dit kan je dan thuis in je hotel opeten.
Om een lang verhaal kort te maken; Ik zou me absoluut geen zorgen maken om de mogelijkheden wbt eten en in ieder geval geen magnetron mee gaan slepen. Geniet van de vakantie en no worries!
Alex
Een magnetron meeslepen lijkt me wat overbodig. Zoals velen voor mij al gezegd hebben zijn er 1000 en 1 mogelijkheden om uit eten te gaan in de vs. Vaak zijn deze eettentjes maar een fractie duurder dan zelf iets regelen voor diner. De meeste maaltijden die wij hebben gegeten waren, Tegen al mijn verwachtingen in vaak lekker, vers en gezond.
Daarnaast staat er op de meeste h/motel kamers een magnetron waarin je iets op kunt warmen. De grotere supermarkten (wallmart, safeway, fonds etc.) verkopen vaak ook een heel assortiment aan vers bereide maaltijden zoals warme gebraden kippen, verse pastasalades, pizza's enz. Dit kan je dan thuis in je hotel opeten.
Om een lang verhaal kort te maken; Ik zou me absoluut geen zorgen maken om de mogelijkheden wbt eten en in ieder geval geen magnetron mee gaan slepen. Geniet van de vakantie en no worries!

Alex
En voor 50 dollar kan je met 2 toch al 2 keer eten als je wat uitkijkt.
Heb vlug een gecheckt bij Target en Walmart en goedkoopste zijn rond de 53 dollar plus tax.
Heb vlug een gecheckt bij Target en Walmart en goedkoopste zijn rond de 53 dollar plus tax.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Als je wilt besparen op de kosten van uit eten gaan is het misschien ook handig te weten, dat het lunchmenu bij veel restaurants hetzelfde is, als het dinermenu, maar kleinere porties en lagere prijzen. Je zou dan als lunch warm kunnen eten en 's avonds op de hotelkamer brood met beleg o.i.d.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Ik zou ook niet met zo'n magnetron gaan slepen; er zijn genoeg andere mogelijkheden. Echter, als je toch een magnetron wilt hebben koop er dan eentje bij een pawn shop. Wij hebben een keer in Florida een paar weken een huis gehuurd waarin geen magnetron aanwezig was (echt ongelovelijk vond ik dat maar dit terzijde) en toen hebben we eentje bij de pawn shop gekocht voor 12 dollar.
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Koop de eerste dag een frigobox en je kan je eten altijd goed koel houden. Zo kochten wij choco (voor 's morgens) en charcuterie zoals kaas, hesp, kippewit,... (voor 's middags). Wij kozen altijd dingen die in een goed afsluitbare zak zaten zodat er zeker geen water inkon als het ijs wat begon te smelten. En dan nog wat brood erbij en je kan je eigen boterhammetjes smeren.
Ik denk ook dat ze veel slaatjes hebben (ik zag op de foto's van Dude toch altijd een slaatjes) die je kan eten.
's Avonds aten we dan altijd ergens anders, maar zeker niet heel uitgebreid of duur. Een spaghetti, steak, pizza, hamburger, wokgerechten, mexicaans, enzovoort. Enkel in Springdale hebben we echt "uitgebreid" gegeten en dat kostte ons toen een 60€ (2 pers.). Dat was meteen het meeste dat we tijdens die reis uitgegeven hebben aan een maaltijd.

's Avonds aten we dan altijd ergens anders, maar zeker niet heel uitgebreid of duur. Een spaghetti, steak, pizza, hamburger, wokgerechten, mexicaans, enzovoort. Enkel in Springdale hebben we echt "uitgebreid" gegeten en dat kostte ons toen een 60€ (2 pers.). Dat was meteen het meeste dat we tijdens die reis uitgegeven hebben aan een maaltijd.

Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Áf en toe ontbijten wij uitgebreid bij Denny's, soms heeft het hotel een gratis ontbijt en anders eten we op de hotelkamer een broodje. Thee en koffiezetapparaat zijn standaard aanwezig op hotel kamers en een kleinkoelkastje vaak ook.
We kopen de eerste dag wat wegwerpbordjes en bekers in de Walmart en vervolgens halen we elke ochtend bij een Safeway o.i.d vers French Bread (een soort zacht stokbrood) want het meeste Amerikaanse brood is echt niet lekker.
Wij kopen ook altijd boter, vleeswaren, kaas en nutella, melk, jus dórange enz.
Tussen de middag zoeken we dan ergens langs de weg of in een park een picknicktafel (die zijn overal te vinden) en eten daar onze lunch op. Of we halen een lekker belegd broodje bij een Subway.
In veel grotere plaatsen hebben ze ook vaak een foodcourt in de shoppingmalls. Daar kun je heel goedkoop eten en kun je uit allerlei soorten gerechten kiezen.
Als je 's avonds op je hotelkamer wilt eten kun je inderdaad in de meeste supermarkten zoals de bijvoorbeeld de Safeway allerlei verse maaltijden kopen. Van gebraden kip tot salades, verse soepen, sandwiches, pasta's allerlei soorten gebraden vlees, aardappeltjes. Vaak kun je het warm meenemen. Lijkt me veel lekkerder dan een magnetronmaaltijd.
Vraag ook meteen een klantenpasje in supermarkten, dat scheelt je vaak een leuk bedrag.
s' Avonds eten wij vaak wel in een restaurant. Dat hoeft helemaal niet duur te zijn, je kunt ook bijvoorbeeld bij Denny's eten, zie hier voor het menu.
Marjon
Voor het niet zo duur en toch goed overnachten kan ik je de Super 8 motels aanbevelen.
We kopen de eerste dag wat wegwerpbordjes en bekers in de Walmart en vervolgens halen we elke ochtend bij een Safeway o.i.d vers French Bread (een soort zacht stokbrood) want het meeste Amerikaanse brood is echt niet lekker.
Wij kopen ook altijd boter, vleeswaren, kaas en nutella, melk, jus dórange enz.
Tussen de middag zoeken we dan ergens langs de weg of in een park een picknicktafel (die zijn overal te vinden) en eten daar onze lunch op. Of we halen een lekker belegd broodje bij een Subway.
In veel grotere plaatsen hebben ze ook vaak een foodcourt in de shoppingmalls. Daar kun je heel goedkoop eten en kun je uit allerlei soorten gerechten kiezen.
Als je 's avonds op je hotelkamer wilt eten kun je inderdaad in de meeste supermarkten zoals de bijvoorbeeld de Safeway allerlei verse maaltijden kopen. Van gebraden kip tot salades, verse soepen, sandwiches, pasta's allerlei soorten gebraden vlees, aardappeltjes. Vaak kun je het warm meenemen. Lijkt me veel lekkerder dan een magnetronmaaltijd.
Vraag ook meteen een klantenpasje in supermarkten, dat scheelt je vaak een leuk bedrag.
s' Avonds eten wij vaak wel in een restaurant. Dat hoeft helemaal niet duur te zijn, je kunt ook bijvoorbeeld bij Denny's eten, zie hier voor het menu.
Marjon
Voor het niet zo duur en toch goed overnachten kan ik je de Super 8 motels aanbevelen.
Zelfs zonder uitkijken: bij een restaurant als Texas Roadhouse, met zijn tweeën voor 21 dollar gegeten (en gedronken), waarbij je nog genoeg over houdt om de volgende dag van de lunchen..pbuyse1 schreef:En voor 50 dollar kan je met 2 toch al 2 keer eten als je wat uitkijkt.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Airmiles
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Maar er zijn toch duizenden fastfoodketens om te eten? Ik snap het probleem niet zo. Een dagje Taco Bell, dagje pizza, andere dag Wendy's, etc. Af en toe brood kopen in de winkel, paar keer echt uit eten. Waarom zou je van die vieze zoute magnetronmaaltijden gaan eten? Die zijn net zo slecht voor je als die vette fastfood snacks. Gewoon alles met mate.
Verslag 2016 http://easternusa.blogspot.com/
Verslag 2014 http://amerikareis-2014.blogspot.com/
Verslag 2011 http://usasouthwest2011.blogspot.com/
Verslag 2010 http://usasoutheast2010.blogspot.com/
Verslag 2008 http://usasouthwest2008.blogspot.com/
Verslag 2014 http://amerikareis-2014.blogspot.com/
Verslag 2011 http://usasouthwest2011.blogspot.com/
Verslag 2010 http://usasoutheast2010.blogspot.com/
Verslag 2008 http://usasouthwest2008.blogspot.com/
@Bas
Zoals reeds is geschreven is een lunch veel al voldeonde om ook in de avond van te eten. Evenzo is een beetje ontbijt ook vaak voldoende om ook in de middag van te eten.
Verder heb je ook op veel plaatsen een all-you-can-eat. Zo is mijn favoriete lunch ulimited te vinden bij Olive Garden, soup, salad, and breadsticks. Gewoon een goede apetite opbouwen en bunkeren
Deze aanbieding staat niet op hun website maar ze doen het al eons en bij elke Olive Garden die ik ken.
Zoals reeds is geschreven is een lunch veel al voldeonde om ook in de avond van te eten. Evenzo is een beetje ontbijt ook vaak voldoende om ook in de middag van te eten.
Verder heb je ook op veel plaatsen een all-you-can-eat. Zo is mijn favoriete lunch ulimited te vinden bij Olive Garden, soup, salad, and breadsticks. Gewoon een goede apetite opbouwen en bunkeren

Deze aanbieding staat niet op hun website maar ze doen het al eons en bij elke Olive Garden die ik ken.
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Zoek een Golden Corral en voor onder de $ 10 eet je je helemaal ongans aan het buffet. En alles is vers.
Als je dan een een lokaal toeristenblad in je hotelkamer vindt dan staan daar vaak wel coupons in die het nog goedkoper maken.
Ik kan me wel voorstellen dat je denkt dat het uit eten gaan op een gegeven moment wel zo gewoon wordt dat het gaat vervelen, maar zoals hierboven al door verschillende mensen aangegeven: de keuze is er reuze
.
Het alternatief (magnetronmaaltijden op een hotelkamer) lijkt me nauwelijks gezellig.
Het is wel vakantie.
Dan kun je misschien beter voor $ 25 een BBQ aanschaffen, steaks halen bij de supermarkt en lekker grillen op de parkeerplaats met een blikkie beer er bij
Als je dan een een lokaal toeristenblad in je hotelkamer vindt dan staan daar vaak wel coupons in die het nog goedkoper maken.
Ik kan me wel voorstellen dat je denkt dat het uit eten gaan op een gegeven moment wel zo gewoon wordt dat het gaat vervelen, maar zoals hierboven al door verschillende mensen aangegeven: de keuze is er reuze

Het alternatief (magnetronmaaltijden op een hotelkamer) lijkt me nauwelijks gezellig.
Het is wel vakantie.

Dan kun je misschien beter voor $ 25 een BBQ aanschaffen, steaks halen bij de supermarkt en lekker grillen op de parkeerplaats met een blikkie beer er bij

Bij een flink aantal hotels/motels met tuin kun je vaak wel een BBQ vinden. Dan kun je als afwisseling inderdaad een iets grillen. Met een salade erbij heb je toch een heerlijke maaltijd.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je budget niet al te groot is kun je beter op accommodatie bezuinigen dan op het eten. Veel zul je niet besparen door zelf voor je eten te zorgen. En goed kijken wat je voor de vlucht kwijt bent levert ook veel meer op. Hebben jullie al iets geboekt? Is tentkamperen niet iets? Dan koop je een brander en je maakt zelf zo nu en dan iets klaar. Maar met boterhammetjes voor het ontbijt en lunch en een avondmaaltijd in een restaurant ben je echt niet duur uit.
Om een idee te krijgen van de prijzen kun je eens in ons 2008-verslag kijken. Wij hebben nergens echt op bezuinigd, het kan (soms veel) goedkoper dan wij gedaan hebben.
Neem in elk geval 2 plastic kampeerbordjes en bestek mee. Ter plekke kun je alleen maar grootverpakkingen krijgen.
Marianne
Om een idee te krijgen van de prijzen kun je eens in ons 2008-verslag kijken. Wij hebben nergens echt op bezuinigd, het kan (soms veel) goedkoper dan wij gedaan hebben.
Neem in elk geval 2 plastic kampeerbordjes en bestek mee. Ter plekke kun je alleen maar grootverpakkingen krijgen.
Marianne
- Q-BiC
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Inderdaad... Zelfs met een laag budget kan je je nog meer dan vol eten hoor. Als je niet voor fast-food te vinden bent, heb je het wel lastigerAirmiles schreef:Maar er zijn toch duizenden fastfoodketens om te eten? Ik snap het probleem niet zo. Een dagje Taco Bell, dagje pizza, andere dag Wendy's, etc. Af en toe brood kopen in de winkel, paar keer echt uit eten. Waarom zou je van die vieze zoute magnetronmaaltijden gaan eten? Die zijn net zo slecht voor je als die vette fastfood snacks. Gewoon alles met mate.

Probeer hotels te zoeken waar ontbijt inbegrepen is. Vaak stelt het niet zoveel voor, maar het is goed genoeg om je maag op gang te trekken en zonder honger op baan te gaan. Is er geen ontbijt inbegrepen, kan je er vaak wel voor betalen in het hotel, of gooi ergens wat koffie achterover tot je een Denny's oid bereikt...
Loop een of andere winkel binnen en koop wat snacks (en veel water) voor onderweg om de honger te stillen totdat je een plaats bereikt waar wel eetgelegenheden zijn. Wij kochten altijd grote blueberry muffins (vult een lege maag behoorlijk op, maar koop er géén met chocolade in de zomer

Klinkt nogal "armtierig" misschien, maar was eigenlijk best plezant. Een gigantische doos Frosties op de centrale armsteun naast de chauffeur en iedereen kan eruit gaan grabbelen vanzodra hij "een hongerke" voelt komen :p
En van tijd tot tijd laat je je eens gaan in een restaurant...
Een magnetron gaan meesleuren lijkt nogal.. mjah belachelijk

Als je met een camper rondrijdt, heb je meer vrijheid qua eten, maar met een gewone huurwagen zal je ook niet vergaan van de honger hoor

USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
Of in de 'Lobby'/Breakfast nook. Voornamelijk voor het opwarmen van baby flesjes e.d. volgens mij, maar goed.Q-BiC schreef:[
(Sommige hotels hebben er gewoon een staan op je kamer)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Wij proberen hotels te boeken waar ze een gratis ontbijt aanbieden, zodat we goed gevuld op pad gaan. Onderweg eten we soms een kleine snack (fruit, zoutjes, koekjes, etc) of als we honger hebben halen we bij de supermarkt een belegd broodje. 's Avonds eten we wel buiten de deur, maar dat is meestal echt niet zo duur.
Een magnetron meenemen lijkt me echt onnodig. Zoals al eerder gezegd bezuinig dan eerder op je hotels ... wanneer je rondreist kom je meestal pas laat aan en ga je 's ochtends vroeg weer op pad, dus zolang er maar een bed staat maakt het verder niet zoveel uit.
Een magnetron meenemen lijkt me echt onnodig. Zoals al eerder gezegd bezuinig dan eerder op je hotels ... wanneer je rondreist kom je meestal pas laat aan en ga je 's ochtends vroeg weer op pad, dus zolang er maar een bed staat maakt het verder niet zoveel uit.
bedankt voor jullie reactie's.
Omdat het voor mij de eerste keer is naar de VS weet ik niet goed wat te verwachten. Ik denk dat ik het te veel met NL vergelijk.
Een magnetron kopen is dus helemaal niet nodig, gezien alle mogelijkheden daar. Ik koop gewoon ontbijt en lunch in een winkel en s'avonds naar een restaurantje. Of s'middags uitgebreid lunchen en s'avonds wat minder kan natuurlijk ook.
Ik kijk wel hoe het loopt, maar ik hoef me er in ieder geval geen zorgen om te maken.
Omdat het voor mij de eerste keer is naar de VS weet ik niet goed wat te verwachten. Ik denk dat ik het te veel met NL vergelijk.
Een magnetron kopen is dus helemaal niet nodig, gezien alle mogelijkheden daar. Ik koop gewoon ontbijt en lunch in een winkel en s'avonds naar een restaurantje. Of s'middags uitgebreid lunchen en s'avonds wat minder kan natuurlijk ook.
Ik kijk wel hoe het loopt, maar ik hoef me er in ieder geval geen zorgen om te maken.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1631 Weergaves
-
Laatste bericht door dejong89