Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Specifieke hotel boeking website gezocht
Specifieke hotel boeking website gezocht
Vorig jaar rond deze tijd heeft iemand hier op het forum een link geplaatst van een website die allerlei prijzen gaf voor verschillende hotels die aangeboden werden door verschillende booking websites.. (dus je kreeg meteen de goedkoopste prijs, dit kon dus expedia zijn, hotels.com of iets wat onbekender was.. op deze manier wist je zeker dat je niet teveel betaalde voor je hotel)
De website was iets met 'new york' erin, maar het was bruikbaar voor heel USA (en daarbuiten??)
Ik heb er vorig jaar meerdere hotels voor mijn reis mee gevonden, maar aangezien deze uiteindelijk dus geboekt zijn bij de aangegeven goedkoopste aanbieder, kan ik dus niks meer terugvinden over deze website..
Een duidelijkere omschrijving heb ik helaas niet..
Weet iemand waar ik het over heb?
Of weet iemand misschien een website die ook iets als bovenstaande aanbied?
Alvast bedankt!!
De website was iets met 'new york' erin, maar het was bruikbaar voor heel USA (en daarbuiten??)
Ik heb er vorig jaar meerdere hotels voor mijn reis mee gevonden, maar aangezien deze uiteindelijk dus geboekt zijn bij de aangegeven goedkoopste aanbieder, kan ik dus niks meer terugvinden over deze website..
Een duidelijkere omschrijving heb ik helaas niet..
Weet iemand waar ik het over heb?
Of weet iemand misschien een website die ook iets als bovenstaande aanbied?
Alvast bedankt!!
Re: Specifieke hotel boeking website gezocht
Dit is niet die je bedoelde en ook niet voor alleen Amerika, maar hotelprice.nl vergelijkt ook verschillende aanbieders..
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik denk dat je deze website bedoelt: http://www.newyorkhotel.nl/
Yes, newyorkhotel.nl!! Dat is hem 
Bedankt!!

Bedankt!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties